Bedømmelse af truppen mod Deportivo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (29 brugere)
Hele holdet 2.8
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du skriver" Morata beviser jo, at hjerte bare ikke er nok desværre. Jeg sad ihvertfald og savnede en skadet Benzema når han er dårligst. For så dårlig var Morata's præstation"
Vi har før talt om din uovertrufne kærlighed til vores franske blackmailer, men her gør kærlighed fandme blind!
Ét er, at Morata i dag kæmpede og løb meget mere, end Benzema har gjort i sine utallige ringe kampe denne sæson. Noget andet er så, at han i dag gør noget, som jeg ikke kan huske, hvornår Benzema sidst har gjort: scorer på egen hånd. Benzema har været en fadæse denne sæson, men han har trods alt scoret et par mål. Og når jeg lige gennemgår de mål fra Karim, jeg har i hukommelsen, så er de allesammen tap-ins og oplagte hovedstødschancer.
Det er naturligvis også mål - ingen tvivl. Et mål som i dag er bare så meget mere essentielt. Det kommer på en dag, hvor vi ikke rigtig kan skabe den afgørende chance. Hvor vi ikke kan spille os helt igennem. Hvor tap-in-chancen ikke kommer. Det er i sådanne situationer, at stjernerne træder frem og tager taktstokken i egen hånd. Sådan gjorde Morata i dag. Casemiro ødelagde showet, men ellers havde vi sandsynligvis kunne se tilbage på en kamp, hvor Morata havde været sejrens herre.
Jeg har tidligere været med på dit Benzema-hold, men det er slut, min ven. Hvis vi tager de 10 værste spillerpræstationer i denne sæson, så tror jeg faktisk, at jeg vil smide franskmanden på alle 10. Jeg synes, at han har været helt absurd elendig. Som i: virkelig ikke bidraget med noget som helst. Derfor kan Morata 'aldrig' gøre det værre, da han i det mindste løber og kæmper, som om Real Madrid-logoet var tatoveret ind i brystet på ham.
"Maybe they hate me because I'm too good."
De besidder begge kvaliteter - dog ikke altid noget man kan måle mod hinanden.
Morata løber måske flere meter, søger chancen selv i dybden, hvorimod benzema er den targetmand du kan spille den op på, mister den ikke og lægger den videre til Ronaldo..
De er to forskellige typer - lidt ligesom hvis man sammenlignede RvN med Raul. Giver ingen mening
Måske man bare kunne blive enige om at være uenig, istedet for at man skal tilsværte begge angribere. (Elsker dem begge)
Haha, du misforstod bigtime :D Jeg er faktisk frisk på at sælge Benzema til januar eller sommer. Han har været elendig, og han er alt for svingende. Det ændre jo bare ikke på, at Morata ikke er god nok. Der var en grund til han havnede på bænken i Juve, og der er en grund til han ikke får mere spilletid i Real. Han startede fantastisk i begge klubber, men hans niveau er bare ikke højt nok. Han scorer et fremragende mål, men inden du gør ham til en større individualist og matchafgørende spiller, så er hans helt store problem at scorer mål.
Her taler jeg ikke om U-landsholdskampe, men på topplan på klubplan.
Overdrivelse fremmer forståelsen, så selvfølgelig savnede jeg ikke en skadet Benzema. Jeg savner en angriber som er god nok på kontinuerligt niveau, men som også er god nok på banen, og ikke rammer bolden i røven once in a lifetime.
Jeg er så uendelig træt af spillere som Ronaldo, Bale, James etc. Nuvel, så er de ofte kampafgørende, men de spiller en omgang lortebold 99% af tiden.
Som jeg har skrevet 10-12? gange nu, så skal Dybala hentes, og det skal være på bekostning af Benzema. Morata må for den sags skyld også gerne blive solgt, men han er jo bare ikke god nok, så jeg er da helt enig i, at Benzema ikke var savnet. Det kan bare aldrig nogensinde trække Morata's præstation op, og det er ligegyldigt om han laver et fantastisk mål, hvis han trækker resten af holdet ned i de resterende 90 min.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: @Sebberg.
Haha, du misforstod bigtime :D Jeg er faktisk frisk på at sælge Benzema til januar eller sommer. Han har været elendig, og han er alt for svingende. Det ændre jo bare ikke på, at Morata ikke er god nok. Der var en grund til han havnede på bænken i Juve, og der er en grund til han ikke får mere spilletid i Real. Han startede fantastisk i begge klubber, men hans niveau er bare ikke højt nok. Han scorer et fremragende mål, men inden du gør ham til en større individualist og matchafgørende spiller, så er hans helt store problem at scorer mål.
Overdrivelse fremmer forståelsen, så selvfølgelig savnede jeg ikke en skadet Benzema. Jeg savner en angriber som er god nok på kontinuerligt niveau, men som også er god nok på banen, og ikke rammer bolden i røven once in a lifetime.
Jeg er så uendelig træt af spillere som Ronaldo, Bale, James etc. Nuvel, så er de ofte kampafgørende, men de spiller en omgang lortebold 99% af tiden.
Som jeg har skrevet 10-12? gange nu, så skal Dybala hentes, og det skal være på bekostning af Benzema. Morata må for den sags skyld også gerne blive solgt, men han er jo bare ikke god nok, så jeg er da helt enig i, at Benzema ikke var savnet. Det kan bare aldrig nogensinde trække Morata's præstation op, og det er ligegyldigt om han laver et fantastisk mål, hvis han trækker resten af holdet ned i de resterende 90 min.
Jeg tror jeg forstår dig, selv om jeg ikke er helt enig. Jeg mener ikke at Morata er så ringe som du gør ham. Han er dog en speciel spiller, fordi han er ikke så elegant, men han er fysisk, i 1. Halvleg pressede han vel en 3 ok chancer frem, bare ved at kæmpe op front. Og jeg tror han, i real ,har en større konversionrate end Benzema lige nu. Man skal vel også tage højde for at Morata ikke har fået særlig meget tid han startede i sæsonen med lyn og torden, så kom Benzema tilbage og har overtaget pladsen, selv om han har spillet ringe, og Morata der i en periode var en "super sub".
Jeg er med pat du ikke siger at bezema er den bedste, men jeg synes bare at Morata bliver talt ned.
Og jeg er dybt enig i at Dybala bør være en kæmpe priotet ! Og så er jeg imponeret over mariano
Dios skrev: @Sebberg.
Du er inde i varmen igen. Men ikke helt.
Jeg er godt klar over, at du har et vist had til de spillere, der er kampafgørende, men som tit falder ud af kampene. Jeg tror dog, at du også må rette kikkerten mod dine egne forventninger. Spiller du på en af de tre forreste pladser, så har du virkelig nogle hårde kår. Hvis du så også vil undgå at spille bolden tilbage i banen hver gang, så bliver du også nødt til at udfordre og miste bolden i ny og næ. Det er de færreste angribere, der er gode 'i kampen'. Suarez er jo nok verdens bedste angriber, men han har virkelig mange kampe, hvor han ikke bliver husket for andet end at banke bolden i kassen.
Dybala? Jeg må indrømme, at jeg er uenig. Han er fremragende, men kender du til ham? Han har fungeret ved siden af (og alligevel lidt bag) Mandzukic, Morata og Higuain, der alle har lidt fysik. Dybala er jo en dribler. Han er også en stærk afslutter og minder på mange måder om Messi. Jeg tror ikke, at han vil fungerer op foran.
Jeg er til gengæld blevet varm på Aubameyang. I en længere periode har jeg været imod det køb, da jeg egentligt - måske også som stor FIFA-spiller - har set ham som en hurtig spiller, der scorede alle sine mål på tap-ins, hvor han distancerede forsvarsspilleren. Nu har jeg dog tjekket Dortmund lidt mere ud i år, og han er eddermandme mere end det. Han er faktisk en fin dribler, har en god fysik, sparker og header flot og så er den der hurtighed altså helt vanvittig. Jeg har ikke set nogen løbe fra en forsvarsspiller, som han gør.
Når han så i ovenkøbet har en hjertelig lyst til at spille i kongeklubben, så kan jeg ikke se, hvad der holder ham fra at være Real Madrids 9'er næste år!
Du er inde i varmen igen. Men ikke helt.
Jeg er godt klar over, at du har et vist had til de spillere, der er kampafgørende, men som tit falder ud af kampene. Jeg tror dog, at du også må rette kikkerten mod dine egne forventninger. Spiller du på en af de tre forreste pladser, så har du virkelig nogle hårde kår. Hvis du så også vil undgå at spille bolden tilbage i banen hver gang, så bliver du også nødt til at udfordre og miste bolden i ny og næ. Det er de færreste angribere, der er gode 'i kampen'. Suarez er jo nok verdens bedste angriber, men han har virkelig mange kampe, hvor han ikke bliver husket for andet end at banke bolden i kassen.
Dybala? Jeg må indrømme, at jeg er uenig. Han er fremragende, men kender du til ham? Han har fungeret ved siden af (og alligevel lidt bag) Mandzukic, Morata og Higuain, der alle har lidt fysik. Dybala er jo en dribler. Han er også en stærk afslutter og minder på mange måder om Messi. Jeg tror ikke, at han vil fungerer op foran.
Jeg er til gengæld blevet varm på Aubameyang. I en længere periode har jeg været imod det køb, da jeg egentligt - måske også som stor FIFA-spiller - har set ham som en hurtig spiller, der scorede alle sine mål på tap-ins, hvor han distancerede forsvarsspilleren. Nu har jeg dog tjekket Dortmund lidt mere ud i år, og han er eddermandme mere end det. Han er faktisk en fin dribler, har en god fysik, sparker og header flot og så er den der hurtighed altså helt vanvittig. Jeg har ikke set nogen løbe fra en forsvarsspiller, som han gør.
Når han så i ovenkøbet har en hjertelig lyst til at spille i kongeklubben, så kan jeg ikke se, hvad der holder ham fra at være Real Madrids 9'er næste år!
Jeg har ikke et decideret had. Jeg er bare fuldt ud perfektionistisk, og der er så meget som irritere mit øje. Mine forventninger er ikke specielt høje ift. andres. Det der irritere mit øje mest er spillere som ikke kan tæmme en simpel bold. Her har vi desværre nogle af de dårligste i verden til det. Bale, James og Danilo har helt ekstrem dårlige førsteberøringer, og vi så 3-4 gange igår hvordan James og Danilo kan smide simple bolde væk, fordi de ikke magter at kontrollere bolden, så de bliver mistet.
Det betyder dog ikke at jeg ikke kan erkende deres niveau.
Mit argument for ikke at have de kyniske spillere er, at man ikke vinder flere titler med dem som uden dem, og det er der vel også en sandhed i. Ja selvfølgelig har jeg set meget til Dybala. Jeg er ikke typen som ser 3-4 youtube videoer og synes vi skal have dem udfra de klip. Hvorfor vil Dybala ikke fungere? Vi taler jo ikke alene i front, men med Ronaldo og Bale ved sin side, selvom jeg forlængst havde skudt dem afsted.
Aubameyang er uvenner med bolden, så et kæmpe nej tak herfra :D
Ronaldo, Bale og Aubameyang er måske den hurtigste trio i verden, men samtidig også den trio med mindst kreativitet, flow og teknik. Jeg har lige fået pest i øjnene :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
transferkarantæne :-)Sebberg skrev: ..så kan jeg ikke se, hvad der holder ham fra at være Real Madrids 9'er næste år!
Ellers fuldstændig enig - Benz var glimrende sidste år, men ellers har hans karriere i klubben været under middel og nu er bunden da nået. Jeg har været vild og blodig efter Auba i et stykke tid og står for mig også som den mest spændende spiller at hente. Men den freakin transferkarantæne kommer vi jo bare ik uden om desværre
Siempre fiel skrev:
transferkarantæne :-)Sebberg skrev: ..så kan jeg ikke se, hvad der holder ham fra at være Real Madrids 9'er næste år!
Ellers fuldstændig enig - Benz var glimrende sidste år, men ellers har hans karriere i klubben været under middel og nu er bunden da nået. Jeg har været vild og blodig efter Auba i et stykke tid og står for mig også som den mest spændende spiller at hente. Men den freakin transferkarantæne kommer vi jo bare ik uden om desværre
Er karantænen trådt i kraft, eller kan vi handle her i januar?
Real HWL skrev:
Siempre fiel skrev:
Er karantænen trådt i kraft, eller kan vi handle her i januar?
Jeg mener at have læst, parterne skal fremføre deres argumenter for CAS domstolen her inden Jul, og så skulle der falde dom lige før Nytår.