Mourinho utilfreds med præstation

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

José Mourinho var naturligvis skuffet over Real Madrids præstation - eller mangel på samme - i gårsdagens kamp mod Granada. Det fortalte han på det efterfølgende pressemøde:

- Det negative resultat er det vigtigste. Ikke engang en uafgjort kunne vi få med, derfor er jeg irriteret over resultatet. Jeg er også irriteret over første halvleg, som var horribel. Anden halvleg var heller ikke nok til at være samlet tilfreds med det vi gjorde, selv om vi forbedrede os, dominerede kampen og kom frem til chancer til at få udlignet.

Han var dog klar til at påtage sig skylden for nederlaget:

- Ansvaret er mit. Når vi vinder og spiller godt er det selvhjulpent, ifølge jer (journalisterne, red.) og når vi taber er ansvaret trænerens. Vi spillede ikke en god kamp og der var ikke noget selvhjulpent, så i dag er ansvaret mit.

Han kom dog også med en kritik til de spillere, som ikke var i kamp i onsdags, men som deltog i går:

- Dette hold skal reagere på anden vis og derudover var der spillere, som spillede 90 minutter i onsdages og andre, som ikke gjorde det. Nogen af dem kan jeg godt forstå var trætte, fordi de lavede et kæmpe stykke arbejde i onsdags. Men der er andre, som jeg ikke kan forstå var trætte, fordi de i onsdags enten var på tribunen eller på bænken.

José Mourinho havde kun roser til overs for Granada:

- De lavede deres arbejde, scorede deres mål og forsvarede sig med liv og sjæl i anden halvleg. Motivation, ny træner, nye spillere, en stor fodboldaften her med Real Madrid...de gjorde det maksimale for at opnå dette resultat. I bedste fald kunne og burde vi have scoret det mål, som havde givet os en uafgjort, men med den indsats, som Granada leverede, synes jeg at de tre points fortjener at blive hos dem.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum