Trekløver tvivlsomme til på onsdag
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid er i gang med at forberede onsdagens returkamp i Copa del Rey mod Celta og det kan blive et stærkt afbuds-ramt hold, som Zidane sender på banen på Estadio Balaídos.
Udover at Pepe, Carvajal, Marcelo, Modric og Bale med sikkerhed ikke når at blive klar til opgøret, så trænede Danilo, James og Cristiano Ronaldo for sig selv i dag, blot 48 timer inden turen til Galicien.
De tre spillere betragtes som tvivlsomme til Copa del Rey-kampen og derfor var der til dagens træning tilgang fra Castilla-holdet, Hvor venstrebacken Tejero og offensiv-spilleren Enzo Zidane deltog og de kan meget vel være med i truppen til kampen på onsdag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
mohbar skrev: Og mht Ronaldo vil piben sikkert (ikke) få en anden lyd når han afgører vores fremfærd i CL og mesterskabet 16/17. Nuvel han har ikke spillet særlig prangende denne sæson, men tålmodighed er en dyd. Tjek hans CV der er sikkert stadig år i ham endnu.
Tjek Rooney's cv. Det er på tide at få hovedet væk fra det papir :) Jeg siger på ingen måder Ronaldo skal sammenlignes med Rooney. Det er mere dit argument der skal sammenlignes med mit.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Vi må ikke blive magelige. Vi må ikke glemme, at næste generations hold skal udvikles, og nogle af de vigtigste spillere er ved at være oppe i årene, såsom Ronaldo, Modric, Navas(han er dog målmand så han kan have flere gode år) og Pepe, bare for at nævne de vigtigste. Derfor er det vigtigt at give plads til at nogle nye spillere kan blive spillet ind på holdet. Udviklingsarbejde er ikke for en klub som Real Madrids A-hold, men spillere skal også tilpasses og spilles ind på holdet(bortset fra få spillere, fx tydeligvis Ronaldo). Derfor er det måske tid til at Ronaldo m.fl. skal agere backup, fremfor at være førstevalg, når det nye førstevalg fejler. Jeg taler ikke om et direkte generationsskifte, men der skal ske noget på den post. Ronaldo er ved at være et dødt emne.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.