Spansk presse: Real Madrid er enige med Courtois
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse skal Real Madrid nu have en aftale med Thibaut Courtois om at komme til den spanske hovedstad til sommer.
Real Madrid skal dog stadig have en forhandling med Chelsea om et køb, som givetvis ikke bliver lette at overtale, men det menes at Real Madrid skal være parate til at lade Álvaro Morata indgå i handlen.
Den spanske angriber er takseret til 50 millioner € og han menes ikke at være specielt glad for situationen i øjeblikket, hvor han er andetvalg efter Karim Benzema.
Samtidig menes det, at Thibaut Courtois allerede har købt hus i Madrid, hvor han fortsat har en datter boende, som han naturligvis savner og gerne vil tættere på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Uden Morata skal der vel hentes 2-3 topspillere til offensiven? Det er vildt at det ser så tyndt ud i Real Madrids offensiv.
i øvrigt vil jeg meget hellere have De Gea, som jeg synes er en klasse over Courtois.
Chamartin skrev: Jeg har en vis skepsis over for det rygte, da Madrid ikke må tale kontrakt med spilleren, før Chelsea har giver tilladelse til det, og at de to klubber skulle have talt sammen og være kommet til enighed om en transfer, mener jeg ikke, jeg har hørt noget troværdigt om.
i øvrigt vil jeg meget hellere have De Gea, som jeg synes er en klasse over Courtois.
Klart. Det synes dog umuligt at vriste De Gea fra United nu uden at det kommer til at koste overdrevet.
Courtois er det 2. bedste alternativ af alle målmænd hvad angår talent og alder kombineret.
Morata og James må være fortid efterhånden.