Skifter Morata til sommer?

9 år 5 måneder siden #1 af Daniel

Morata er angiveligt ikke tilfreds med at blive ved med at varme bænken i Real Madrid for sin meget uskarpe angrebskollega, Karim Benzema. 

Der var allerede klubber, som var ude med snøren efter Real Madrids spanske 9'er, Alvaro Morata, i sommerens transfervindue. Navnligt én klub var ivrig efter at sikre sig spanierens underskrift: Chelsea. Men det lykkedes ikke London-klubbens italienske manager, Antonio Conte, at hale sin potentielt største fangst i land.

Morata var da også selv afklaret med at tage kampen op med Florentino Perez' kæledægge og Real Madrid-træneren Zidanes landsmand, Karim Benzema. Det lignede på forhånd en ulig og tabt duel. Siden da, har det da også vist sig, trods flere solide indhop, og flere fornemme præstationer, at Zidanes foretrukne 9'er er landsmanden Benzema. Dette har imidlertid medvirket til, at Morata har valgt gå mediernes vej.

Morata føler sig "snydt"

Morata skiftede Juventus ud med Real Madrid i sommers i den tro, at han skulle spille en signifikant for Real Madrid, da det var Zidane selv, der ønskede at få Morata tilbage til den spanske hovedstad. Spilletid er der ikke blevet meget af, og derfor føler Morata angiveligt ikke, at han skiftet tilbage til Real Madrid på et tomt løfte. 

Luna Christofi forklarede i transferdeadline på tv3sport i mandags, at Alvaro Morata har været ude at ytre sin utilfredshed med den manglende spilletid, som i sidste instans potentielt kunne medføre et skifte væk fra Real Madrid. Dette har angiveligt påvirket flere fanfraktioner i Real Madrid, hvorfor Benzema - måske retfærdigvis - skal lægge ører til et stort pifteri på Santiago Bernabéu disse dage, da man hellere ser spanieren i klubben end franskmanden. 

Om strategien med at bruge de spanske medier i sidste ende tilsmiler Morata, bliver alle klogere på til sommer, hvor Real Madrid uden tvivl kommer til at skille sig af med enten Benzema eller Morata.

Conte forelsket

Kærligheden til Morata opstod allerede i Juventus-dagene, hvor Conte ligeledes hentede spanieren og forelskede sig i 9'erens ukuelige gå-på-mod.

Skulle det derfor ende med et brud mellem Morata og Real Madrid, står Conte igen på spring. Således melder engelsk presse, at den italienske manager i flere tempi har været i kontakt med Morata om et skifte til London-klubben. 

Rygterne er selvfølgelig blusset op på ny pga. Costa og Contes sammenstød i januar måned, hvor brasilianeren udeblev fra træningen, da Conte angiveligt blokerede et skifte for Costa til kinesisk fodbold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #2 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Skifter Morata til sommer?

Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.

9 år 5 måneder siden #3 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Skifter Morata til sommer?
Hej alle gamle røvhuller<3

Nå, Jamen dog, Benzema er og har altid været Real Madrids Moses, ergo: manden der om nogen deler vandene. Igennem tiden har han imo, været et større plus for holdet end en hæmsko.

Meeen jeg må nok også erkende at vores egen Moses har lavet gevaldig uligevægt i vanddelingen denne sæson. Hans præstationer har simpelthen ikke været gode nok, der har været for mange perioder med for store udsving. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har følt at vi (i Benzema) havde en farlig spidsangriber. Derfor er der en naturlig og hastende overvægt af fortalere for at prøve noget "nyt" i front. Her er Morata det naturlige valg. Men (ja endnu et men) jeg synes nu alligevel at Franskmanden skal have snor, og have 50/50 spilletid med Morata indtil sæsonen siger slut prut finale. Selvfølgelig kun hvis de begge og især Benzema præsterer. Det synes jeg vi skylder ham og det må og skal Morata kunne forstå.

Så kan vi gøre op til slut, hvem der bør være ny førsteangriber i den kommende sæson. Hvilket skal gøres klart overfor modparten selvfølgelig. Evt. i en fordeling der hedder 60/40, eller noget alá det vi så med Benz og Higuain for år tilbage.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.

9 år 5 måneder siden #4 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Skifter Morata til sommer?
YES! Jimmy er tilbage :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

9 år 5 måneder siden #5 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Skifter Morata til sommer?

Daniel skrev: YES! Jimmy er tilbage :-D

Hej Daniel:) Jeg prøver at komme lidt frem fra mit skjulested ja. Haha

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Zyconith