Agentur: Mere end 20 bud på Mariano

9 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Mariano kan ikke bryste sig med at have fået masser af spilletid hos Real Madrid i denne sæson, men til gengæld kan han prale af at have været den måske mest efterspurgte spiller i det netop overståede transfervindue.

Hans agentur, You First Sports, meddeler på de sociale medier, at der var henvendelser fra mere end 20 klubber, som alle fik nej fra Real Madrid, der ikke ville lade angriberen skifte midt i sæsonen.

I Spanien var det først og fremmest Sevilla, som viste interesse, men også klubber som Sporting Gijón, Villarreal, Málaga og Espanyol afgav bud, mens der også var bud fra de store ligaer i England, Tyskland, Frankrig og Italien, nemlig fra West Ham, Leicester, Southampton, Frankfurt, Marseille, Lazio, Fiorentina og Genoa.

Mariano har foreløbig fået 223 spilleminutter, fordelt på 9 kampe og det er blevet til 5 sæsonmål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #2 af JimmyBroe
Jeg synes det er lækkert at se at vi holder fast (om ikke andet indtil videre) i en spiller som Mariano.

Det er tydeligt at han har den sult og vilje som man nærmest kun ser hos vores canteranos. Den her vilje til at ville vise noget og slå igennem den elsker jeg at se hos spillere.
Lucas Vasquez er slået igennem men har stadig den gnist og gejst som er så elskværdig hos os fans, det samme har Carvajal. Morata har den også somme tider, og tidligere spillere som Jesé og især Callejón viste altid hvidt hjerte på banen.

Noget man ofte savner hos de tilkøbte stjerner. Derfor er de unge spillere fra La Fabrica altid en vigtig del af holdet og giver noget som man meget sjældent kan købe for penge.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum