Dele af tag revet af Balaídos
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Vejret er voldsomt i Galicien, især i øjeblikket, hvor der måles vindstød på 113 km. i timen.
Det betød i går aflysningen af kampen mellem Deportivo og Betis og i forhold til Real Madrids opgør mod Celta har der også været vejr-påvirkninger.
I går blev der nemlig revet et stykke af taget på Rio Alto-siden på Balaídos, hvilket straks fik myndighederne til at iværksætte en undersøgelse af forsvarligheden ved at gennemføre kampen, men der er givet grønt lys til opgøret. Rio Alto-siden er normalt stedet, hvor udeholdets fans er placeret, men der forventes kun omkring 30 madridistas til morgendagens kamp.
Da det samtidig har regnet voldsomt i området, er Balaídos´ græstæppe også voldsomt påvirket, hvilket man blandt andet kunne se i torsdagens Copa del Rey-semifinale mod Alavés.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- R.Carlos
- Gæst
-
Fordel: får spillere tilbage fra skade og slipper for en svær udebanekamp, mens spillet ikke fungerer.
Ulempe: celta ville ikke stille i stærkeste opstilling da de prioriterer CdR. Vores kampprogram lige nu er ikke så presset som senere på sæsonen.
Hvad tænker I andre?
R.Carlos skrev: Har lige læst på Marca at kampen højst sandsynligt bliver udsat. Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt det er godt eller skidt.
Fordel: får spillere tilbage fra skade og slipper for en svær udebanekamp, mens spillet ikke fungerer.
Ulempe: celta ville ikke stille i stærkeste opstilling da de prioriterer CdR. Vores kampprogram lige nu er ikke så presset som senere på sæsonen.
Hvad tænker I andre?
Det kan de simpelthen ikke mene.. skal det være vandmasserne som er grunden?
Jeg er her stadig XOXO
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev:
R.Carlos skrev: Har lige læst på Marca at kampen højst sandsynligt bliver udsat. Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt det er godt eller skidt.
Hvad tænker I andre?
Det kan de simpelthen ikke mene.. skal det være vandmasserne som er grunden?
Det er en dårlig undskyldning... Celta vil nødig tabe terræn i ligaen i kampen om top6, mens de samtidig står med et halvfærdigt arbejde i Copa-semien. Ej, jeg aner ikke, hvor slemt det er, men det lyder simpelthen for godt til at være sandt for Celta :D Jeg er ærgerlig... Jo, det er en svær kamp på en svær bane, og holdet er ikke tiptop pt, men vi har allerede én udskudt kamp, som gør kampprogrammet mere kompakt. Nu kommer der så endnu en kamp... Med mente, at vi også snart spiller CHL igen, så er det faktisk ret lort at udskyde kampen...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- R.Carlos
- Gæst
-
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos