Kaká er spilleren med mindst spilletid

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Kaká fik før sæsonstart at vide, at det ville blive særdeles sparsomt med spilletid i Real Madrid og det har vist sig at holde stik.

Hvis man ser bort fra Nacho og Morata, er Kaká nemlig den spiller i Real Madrid-truppen, som har fået mindst spilletid. Indtil nu er det kun blevet til 483 minutter og det er meget mindre end to af de spillere, som heller ikke var tiltænkt meget spilletid i denne sæson, nemlig Carvalho og Albiol, som har fået henholdsvis 810 minutter og 869 minutter.

Den brasilianske offensivspiller har ikke fået så meget som et minut på banen siden sin udvisning i udekampen mod Osasuna den 11. januar, hvor han blev skiftet ind og i løbet af 18 minutter fik raget to gule kort til sig.

Han var dog med på bænken i onsdagens Copa del Rey-kamp mod Barcelona, men det var kun fordi Real Madrid havde mange folk ude med skader og karantæner.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Los Pitufo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #2 af Los Pitufo
Besvaret af Los Pitufo på emne Kaká er spilleren med mindst spilletid
Selvom det vil være trist,så sælg Kaka,han er sej og en fremragende spiller,der heldigvis ikke er bange for at vise sin kristne tro,for det skal han have stor respekt. Håber dog på mere tid i Real trøjen til den sympatiske spiller.

13 år 5 måneder siden #3 af pm
Mon ikke har får lidt mere spilletid når de resterende vinduer lukker i for denne transfer periode og han han så tidligst kan blive solgt til sommer?

Los Pitufo - har du kendskab til mange spillere der er bange for at vise deres kristne tro?

13 år 5 måneder siden #4 af Doc.juego
synes egentlig det er unfair at han har fået så lidt spilletid, men håber at han får mere spilletid snart, så han måske kan bevise sit værd, eller blive solgt til en anstændig klub til sommer.

13 år 5 måneder siden #5 af Jaken
Jeg er nået over det punkt, hvor jeg har den mindste følelse af sympati for Kaka og hans situation i Real Madrid. Han har bare aldrig præsteret på sine 3,5 år i klubben, hvis det ikke er en stor nok mulighed for at vise sit værd, så ved jeg ikke hvad er... og når man samtidigt hæver en af de største lønchecks i fodboldeuropa og nægter at lade sig skifte for en betragelig lønnedgang, så ligger man som man har redt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, unrectify

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #6 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Kaká er spilleren med mindst spilletid

Doc.juego skrev: synes egentlig det er unfair at han har fået så lidt spilletid, men håber at han får mere spilletid snart, så han måske kan bevise sit værd, eller blive solgt til en anstændig klub til sommer.

Unfair? Hvorfor er det unfair? Pga. hans pris, eller fortidens meritter? Vi lever i nutiden, og spillerne kan ikke leve udelukkende på fortidens bedrifter. Kaka har intet bevist i sin nu snart 4 år hos Real Madrid. Han har for længst opbrugt min tålmodighed. Jeg håber inderligt at man holder ham ude af truppen resten af sæsonen, der er ingen grund til at bruge mere tid på dette grådige fossil. Brug en Castilla-spiller i stedet - det får man mere ud af - især præstationsmæssigt.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved unrectify.

Leveret af Kunena Forum