Vildt rygte: Byttehandel Cavani/Benzema
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Der er fortsat nogle måneder til transfervinduet åbner igen, men det har aldrig holdt rygterne tilbage.
Således mener man i spansk presse at vide, at Florentino Pérez har holdt møde med PSG-ejer, Nasser Al Khelaifi, med det formål at diskutere en byttehandel, som sender Edinson Cavani til den spanske hovedstad, mens Karim Benzema ryger den anden vej.
De to klubber har i lang tid haft en pagt, som sikrede at man ikke gik på indkøb hos hinanden, med mindre der var enighed om en handel og i den konkrete byttehandel, skal der være fuldkommen enighed mellem parterne.
Edinson Cavani er topscorer i Ligue 1, mens Karim Benzema har været voldsomt kritiseret i Real Madrid i denne sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er er dog ren medie spekulation og svært at tage noget seriøst af det der foregår i pressen. Siden transferkarantænen blev forkortet, er vi jo sat i forbindelse med hele verden.
- Brylle
- Gæst
-
Lige nu synes jeg, at det er lidt lunkent med muligheder anyway. Lewandowski er ret umulig, Aubameyang er ikke lige den type, jeg ønsker og Dybala bliver nok meget svær at få væk fra Juventus uden det koster kassen, samt han ikke laver ret mange mål. Der kan jo dukke noget helt unikt op om et par år, og så er Cavani en fin løsning de næste 2-3 år. For en angriber med Cavanis målnæse og kompetencer, tror jeg ikke det betyder noget, at farten måske daler lidt. Det er ikke den han lever på.Gribben skrev: Cavani er lige blevet 30 i sidste uge. Selvom jeg meget gerne vil bytte Benz til noget bedre, så må det blive et klart nej tak til denne handel.
Brylle skrev:
Lige nu synes jeg, at det er lidt lunkent med muligheder anyway. Lewandowski er ret umulig, Aubameyang er ikke lige den type, jeg ønsker og Dybala bliver nok meget svær at få væk fra Juventus uden det koster kassen, samt han ikke laver ret mange mål. Der kan jo dukke noget helt unikt op om et par år, og så er Cavani en fin løsning de næste 2-3 år. For en angriber med Cavanis målnæse og kompetencer, tror jeg ikke det betyder noget, at farten måske daler lidt. Det er ikke den han lever på.Gribben skrev: Cavani er lige blevet 30 i sidste uge. Selvom jeg meget gerne vil bytte Benz til noget bedre, så må det blive et klart nej tak til denne handel.
Hvilke af Cavani's kompetencer ser du det positive i udover hans målnæse, som også er at brænde utrolig mange chancer :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.