Jesé vil have chancen på førsteholdet

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Jesé Rodríguez er uden sammenligning det største talent i La Fábrica på nuværende tidspunkt og han har da også leveret en rigtig flot sæson i Liga Adelante i denne sæson, hvilket blev slået fast igen i går, da han scorede et pragtmål mod Almería, hvilket er mål nr. 13 fra ham.

Men den gode sæson har foreløbig ikke givet spilletid på Real Madrids førstehold, hvor spillere som Álex, José Rodríguez og Denis Cheryshev ellers  har fået deres debut i denne sæson, men Jesé Rodríguez har indtil nu opnået at deltage i nogle trænings-sessioner.

Stortalentets præstationer indbyder dog til, at han snart får chancen på førsteholdet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #2 af Realmadrid94
Har han klaget i medierne over manglende kampe på 1.holdet, eller mener i han skal have chancen? Er en smule forvirret. På forhånd tak. :)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 5 måneder siden #3 af M_linding
Jeg tror faktisk at det er meget klogt, at lade Jesé og co. spille for Castilla resten af sænonen.

På Castilla bliver de testet/udviklet på et højt niveau, samtidig med de får den ro, som der ikke er på førsteholdet. Det er for mig at se helt tydeligt, at mange af talenterne har udviklet sig meget denne sæson, selvom de "kun" har spillet for Castilla.

Desuden bliver der brug for Jesé, når Castilla for alvor skal sikre deres overlevelse.

13 år 5 måneder siden #4 af Siempre Madrid
Der forlyder ikke noget om, at han har klaget, men jeg tror da helt sikkert at han overvejer sin fremtid i og med, at en masse klubber må stå i kø for at tilbyde ham bedre vilkår, så Real Madrid står da foran en meget stor beslutning inden så længe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 5 måneder siden #5 af Hugol
Næste sæson hvor mou et væk. Saa kan vi tage Morata og jese op der begge goer det fremragende. Undskyld

Har valgt at takke af på forum!

13 år 5 måneder siden #6 af M_linding

Siempre Madrid skrev: Der forlyder ikke noget om, at han har klaget, men jeg tror da helt sikkert at han overvejer sin fremtid i og med, at en masse klubber må stå i kø for at tilbyde ham bedre vilkår, så Real Madrid står da foran en meget stor beslutning inden så længe.

Jeg forstod, da man lod Mata gå - den har jeg for længst tilgivet. Men Jesé skal man simpelthen gøre til førsteholdsspiller efter sommeren. Hvis han smutter, bliver jeg godt nok vred.

Jeg kan ikke se en bedre afløser for Kaka, end vores egen Jesé!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

13 år 5 måneder siden #7 af Realmadrid94
Jese er vel kantspiller?

Nu vil jeg ikke lyde bagklog eller noget. Dengang man solgte Mata gik jeg fuldstændig amok. Jeg havde næsten lyst til at boykotte RM. De seneste 3 jeg spåede en stor fremtid var Mata, De La Red og Granero. Man kan så sige at DLR var decideret uheldig.. Nåede lige at købe en trøje med ham efter målet mod Valencia.. Mata er en stjerne, mens Granero fik en perifær rolle i klubben..

Jese er den næste. Morata er OK, men for at være ærlig vil jeg meget hellere have Jese op. Hans minus er hans attitude. Er du sindssyg en sur baby han kan blive! Håber virkelig man får ham testet i La Liga inden sæsonen er omme. Man har virkelig brug for en kantspiller. Om 2 år håber jeg holdet ser således ud:

Iker
Arbeloa(Carvajal skal købes og oplæres, for han har godt nok nogle mangler!) - Ramos - Varane - Marcelo

Modric - Khedira og en 3. Mand?

Jese - Benz - Cristiano

Alonso er god, det er ikke det det handler om. Det handler om at manden er for langsom til vores omstillingsspil. Han er verdens bedste til lange afleveringer, og til at forudse spillet. Herudover går han lige til stregen og kæmper ALT hvad han har lært. Måske kunne han lære Jose op? :)

Bænk:
Lopez
Albiol
Carvajal
Higuain/Morata
( Jack Wilshere!!!) - passer ikke ind, men hold kæft jeg elsker ham :) tror han bliver en af verdens bedste på sin position om 3-4 år..
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Realmadrid94.

• nickerreal
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #8 af nickerreal
Besvaret af nickerreal på emne Jesé vil have chancen på førsteholdet

Realmadrid94 skrev: Jese er vel kantspiller?

Nu vil jeg ikke lyde bagklog eller noget. Dengang man solgte Mata gik jeg fuldstændig amok. Jeg havde næsten lyst til at boykotte RM. De seneste 3 jeg spåede en stor fremtid var Mata, De La Red og Granero. Man kan så sige at DLR var decideret uheldig.. Nåede lige at købe en trøje med ham efter målet mod Valencia.. Mata er en stjerne, mens Granero fik en perifær rolle i klubben..

Jese er den næste. Morata er OK, men for at være ærlig vil jeg meget hellere have Jese op. Hans minus er hans attitude. Er du sindssyg en sur baby han kan blive! Håber virkelig man får ham testet i La Liga inden sæsonen er omme. Man har virkelig brug for en kantspiller. Om 2 år håber jeg holdet ser således ud:

Iker
Arbeloa(Carvajal skal købes og oplæres, for han har godt nok nogle mangler!) - Ramos - Varane - Marcelo

Modric - Khedira og en 3. Mand?

Jese - Benz - Cristiano

Alonso er god, det er ikke det det handler om. Det handler om at manden er for langsom til vores omstillingsspil. Han er verdens bedste til lange afleveringer, og til at forudse spillet. Herudover går han lige til stregen og kæmper ALT hvad han har lært. Måske kunne han lære Jose op? :)

Bænk:
Lopez
Albiol
Carvajal
Higuain/Morata
( Jack Wilshere!!!) - passer ikke ind, men hold kæft jeg elsker ham :) tror han bliver en af verdens bedste på sin position om 3-4 år..

Hvaa, mangler du ikke en Özil på dette hold? ;)

13 år 5 måneder siden #9 af Pena1992

Hugol skrev: Næste sæson hvor mou et væk. Saa kan vi tage Morata og jese op der begge goer det fremragende. Undskyld

Skål, skipper.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

13 år 5 måneder siden #10 af Realmadrid94
Tjo.. Han er måske den 3. mand? ;)
Hehe, nej. På sine gode dage er han bedre end alle i verden. Problemet er bare at drengen ikke kan spille 5 kampe i streg på Real Madrid niveau, han ser simpelthen så træt ud efter 70+.. Han er god, men seriøst han træner hver dag, hvorfor kan han ikke løbe mere?
Jeg hader at sige det. Mange vil måske angribe mig. Han kan ende som Guti. Spille som en gud den ene dag, for så at ende på Rommedahl niveau kampen efter.. :) men jo, jeg håber han spiller sig fast. Så kan man passende spille min opstilling: 4-2-3-1 :)
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Realmadrid94.

13 år 5 måneder siden #11 af M_linding

Nej - Jesé er genial.

Di Maria er kantspiller. Jesus Navas er kantspiller. Aaron Lenon er kantspiller. Men Jesé kan spille alle mulige offensive positioner, da han har så mange værktøjer.

Igår spillede han "Cristiano Ronaldo-positionen". Mange kampe har han spillet en slags hængende angriber. Og da han blev EM-topscorer var han spidsangriber (9'eren).

13 år 5 måneder siden #12 af Realmadrid94

M_linding skrev:

Nej - Jesé er genial.

Di Maria er kantspiller. Jesus Navas er kantspiller. Aaron Lenon er kantspiller. Men Jesé kan spille alle mulige offensive positioner, da han har så mange værktøjer.

Igår spillede han "Cristiano Ronaldo-positionen". Mange kampe har han spillet en slags hængende angriber. Og da han blev EM-topscorer var han spidsangriber (9'eren).

Jeg er højre back, angriber og offensiv midt. See my point?

Der er en del forskel på at måde Barca B også møde Barcelona, med Messi, Xavi og co. Du skal aldrig sammenligne U/mesterskaberne med de rigtige. :) at han måske spiller flere pladser, fortæller mindst ligeså meget om Castillas problem, som Jese' styrker. Han er go', men ikke SÅ god. :) han skal nok være kantspiller. :)
Perez UD, Del Bosque ind? :-(

Leveret af Kunena Forum