Præsidentvalg til sommer: Florentino Pérez genopstiller
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Raúl opstiller ikke denne gang, men skal angiveligt have haft et projekt med Manuel Sanchís.
Der skal være præsidentvalg til sommer og helt som ventet genopstiller Florentino Pérez. Det fortæller i hvert fald Eduardo Inda i programmet El Chiringuito.
Den nuværende Real Madrid-præsident ser ikke på nuværende tidspunkt ud til at få en modkandidat, dels fordi kravene til at blive kandidat er blevet skærpet, men også fordi Florentino Pérez står ret stærkt i øjeblikket, både i forhold til spillet på banen og til aktiviteterne på direktionsgangen.
Men Eduardo Inda mener at vide, at Manolo Sanchís og Raúl på et tidspunkt overvejede at lave et fælles kandidatur med førstnævnte som egentlig præsident-kandidat, da han netop opfylder kravene, men at man i denne omgang har opgivet projektet, mens Villar Mir også har været i spil med et kandidatur og han er nok fortsat bedste bud på en modkandidat til Florentino Pérez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis Perez overlader de sportslige beslutninger til en sportsdirektør, så er der ingen tvivl om at han er den rette. Men det er ellers spændende at Sanchis og Raul vil stille op sammen, men ser ikke Perez tabe.
SR4 skrev: Den er svær. Perez har i mange år skuffet fælt, men de senere år er det som om han faktisk har lært noget. Det ligner at han ikke længere diktere spillerkøbene, men samtidig stadig holder Real kørende økonomisk.
Hvis Perez overlader de sportslige beslutninger til en sportsdirektør, så er der ingen tvivl om at han er den rette. Men det er ellers spændende at Sanchis og Raul vil stille op sammen, men ser ikke Perez tabe.
Jeg synes netop at vores politik om spillerindkøb og salg har lidt under flere fejltagelser. Martin Ødegaards indkøb har været alt andet end succes. Indkøbene af Asensio, James og Kovacic har også været uforklarlige indkøb, fordi der simpelthen ikke er plads til dem i systemet eller i truppen. Nej Perez har ikke lært af sine fejl, han har begået nogle nye, derfor har vi brug for en sportsdirektør. En der kan formå at skrue en trup sammen og skifte ud i tide. Eksempelvis er en kontrakt forlængelse af benzema slet ikke på sin plads. Det ændrer en halvgod kamp mod Napoli heller ikke på.
(At Coentrao stadig render rundt i Madrid er mig en gåde) indkøbet af Lucas Silva har jo været en fadæse. Der er masser at tage fat i ! Mariano burde jo heller ikke rende rundt i en Madrid trøje, han har spildt et helt år af sin karriere og udvikling.
Måske har Perez overladt mange af indkøbene til træneren, men det gør jo også, at når træneren skal skiftes, så er der ikke et synligt projekt, eller en ide om hvor vi er på vej hen.
For næste gang kunne træneren hedde Klopp, og så bliver det rigtig svært, med den uforklarige trup vi har der skal spille et nyt system og have nye spillere.
Vi skal være glade for at Luis Enrique har tabt tråden i barcelona, for godt har vi ikke spillet under Zidane selvom kampene er vundet.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Ødegaard er lige fyldt 18, så skal vi ikke lige vente med at sige om det har været en succes eller en fiasko? Jeg håber ikke du regnede med, at han ville spille med på førsteholdet nu.Indkast skrev:
SR4 skrev: Den er svær. Perez har i mange år skuffet fælt, men de senere år er det som om han faktisk har lært noget. Det ligner at han ikke længere diktere spillerkøbene, men samtidig stadig holder Real kørende økonomisk.
Jeg synes netop at vores politik og spillerindkøb og salg har lidt under flere fejltagelser. Martin Ødegaards indkøb har været alt andet end succes. Indkøbene af Asensio, James og Kovacic har også været uforklarlige indkøb, fordi der simpelthen ikke er plads til dem i systemet eller i truppen. Nej Perez har ikke lært af sine fejl, han har begået nogle nye, derfor har vi brug for en sportsdirektør. En der kan formå at skrue en trup sammen og skifte ud i tide. Eksempelvis er en kontrakt forlængelse af benzema slet ikke på sin plads. Det ændrer en halvgod kamp mod Napoli heller ikke på.
(At Coentrao stadig render rundt i Madrid er mig en gåde) indkøbet af Lucas Silva har jo været en fadæse. Der er masser at tage fat i ! Mariano burde jo heller ikke rende rundt i en Madrid trøje, han har spildt et helt år af sin karriere og udvikling.
Asensio er stadig et kæmpe talent (21 år), og kan sagtens nå at blive til noget. James har desværre ikke fået så meget spilletid, og har ikke rigtig fået spillet sig ind på holdet, så den transfer kan måske ses som en fejl, også selvom jeg synes, at han burde have fået flere chancer i længere perioder af gangen, i stedet for at frede de store navne.
Kovacic har jeg meget svært ved at se hvordan du kan fremstille som et fejlkøb. Han har spillet fantastisk i den her sæson, han er stadig 22 år, og er nok det bedste bud på Modrics arvtager lige pt. Nu er det tilfældigvis også mig som sidder med karaktererne for spillerne, og jeg kan da afsløre at Kovacic er den spiller med det højeste snit set over hele sæsonen indtil nu. Længder foran BBC og trods alt også over Modric og Kroos. Synes ikke rigtig man kan sige, at en 22-årig som er vores "bedste" spiller kan være et uforklarligt køb. I mine øjne en af de bedste køb vi har lavet i flere år.
AmorMadrid skrev:
Ødegaard er lige fyldt 18, så skal vi ikke lige vente med at sige om det har været en succes eller en fiasko? Jeg håber ikke du regnede med, at han ville spille med på førsteholdet nu.Indkast skrev:
Jeg synes netop at vores politik og spillerindkøb og salg har lidt under flere fejltagelser. Martin Ødegaards indkøb har været alt andet end succes. Indkøbene af Asensio, James og Kovacic har også været uforklarlige indkøb, fordi der simpelthen ikke er plads til dem i systemet eller i truppen. Nej Perez har ikke lært af sine fejl, han har begået nogle nye, derfor har vi brug for en sportsdirektør. En der kan formå at skrue en trup sammen og skifte ud i tide. Eksempelvis er en kontrakt forlængelse af benzema slet ikke på sin plads. Det ændrer en halvgod kamp mod Napoli heller ikke på.
Asensio er stadig et kæmpe talent (21 år), og kan sagtens nå at blive til noget. James har desværre ikke fået så meget spilletid, og har ikke rigtig fået spillet sig ind på holdet, så den transfer kan måske ses som en fejl, også selvom jeg synes, at han burde have fået flere chancer i længere perioder af gangen, i stedet for at frede de store navne.
Kovacic har jeg meget svært ved at se hvordan du kan fremstille som et fejlkøb. Han har spillet fantastisk i den her sæson, han er stadig 22 år, og er nok det bedste bud på Modrics arvtager lige pt. Nu er det tilfældigvis også mig som sidder med karaktererne for spillerne, og jeg kan da afsløre at Kovacic er den spiller med det højeste snit set over hele sæsonen indtil nu. Længder foran BBC og trods alt også over Modric og Kroos. Synes ikke rigtig man kan sige, at en 22-årig som er vores "bedste" spiller kan være et uforklarligt køb. I mine øjne en af de bedste køb vi har lavet i flere år.
Svarene er simple: Ødegaard falder helt igennem i den hollandske liga og var heller ikke noget særligt på Castilla.
Kovacic er en verdensklasse spiller, men han spiller ikke nok. Som jeg sagde, der er ikke plads til ham i systemet eller i truppen.
Asensio, en spiller som ham er der ikke plads til i Madrid. Han bliver en Jese 2. Spiller ikke nok og ender sidst med at forlade klubben.
Glemte James, han er da en fin spiller, men giver jo ikke det helt store scoop
Jeg synes netop at vores politik om spillerindkøb og salg har lidt under flere fejltagelser. Martin Ødegaards indkøb har været alt andet end succes. Indkøbene af Asensio, James og Kovacic har også været uforklarlige indkøb, fordi der simpelthen ikke er plads til dem i systemet eller i truppen. Nej Perez har ikke lært af sine fejl, han har begået nogle nye, derfor har vi brug for en sportsdirektør. En der kan formå at skrue en trup sammen og skifte ud i tide. Eksempelvis er en kontrakt forlængelse af benzema slet ikke på sin plads. Det ændrer en halvgod kamp mod Napoli heller ikke på.
Ødegaard besidder et kæmpe talent, så hvor er fejlen her?
James var et nødvendigt køb, da bredden på ingen måder var i truppen, og der i den grad manglede kvalitet på bænken. Det samme kan siges om Kovacic, som nok er den mest undervurderet spiller lige efter Modric. Nu er det jo sådan i en trup, at den ikke kun kan bestå af 11 spillere, og slet ikke i Real Madrid, hvor skader opstår så ofte.
Asensio var et sats. Ligesom Lucas også var det, men jeg har nok aldrig læst et indlæg som negligere bredde så meget som dit indlæg bærer præg af. Nu er det også bare det, at alle de spillere du nævner er 3 forskellige trænere som har "købt" dem.
Jeg er med på, at den røde tråd er helt af helvedes til, men det hjælper en sportsdirektør jo ikke på, da Real Madrid er den eneste klub i verden, hvor fansene er så forskellige hvad angår spillestil.
Du kan ikke købe en spiller som Bale, hvis du vil spille possesion, og du kan ikke have en spiller som Isco og Modric, hvis du udelukkende vil spille på omstillinger. Det er dét der har været Real Madrid's største problem.
Af de 5 trænere siden 09, så er det jo ingen af dem, som har lagt et bæredygtigt fundament for en spillestil, og det bærer truppen jo også præg af. Real Madrid har bolden utrolig meget i 97% af alle deres kampe, men alligevel bliver hurtighed en vigtigere force i en spiller end boldkontrol. Om man er til den ene eller anden stil er irrelevant. Det handler om fakta, og fakta er, at Real Madrid har bolden meget, hvor modstanderne står kompakt. Så giver det jo ingen mening at ville have en spiller som Aubameyang ved siden af Ronaldo og Bale.
En sportsdirektør er total unødvendig, hvis de spillere der bliver hentet til klubben er så forskellige i kompetencer, som dem der er i Real Madrid nu. Der er brug for alsidighed i truppen, men det er tilfældigheder og enkeltmandspræstationer der gør, at vi overhovedet er med i kampen om titler år efter år.
Fejlkøb sker alle steder, og ikke kun i Real Madrid. Et andet perspektiv til Benzema debatten i stedet for altid at give Perez og Zidane skylden. Kunne også være Ronaldo! Han ville ikke spille sammen med Higuain, og det samme skete med Morata. Benzema derimod har han altid rost.
EDIT: Har lige set dine svar til AmorMadrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Nu består vores midtbane altså også af Casemiro, Kroos og Modric. Det er jo ikke ligefrem nemt at bryde igennem, når de er der. Som sagt Kovacic er 22 år og spiller fantastisk, Modric er 31 og begynder langsomt at gå ned i niveau. Så helt naturligt har vi brug for en til at tage over, og der er Kovacic perfekt, og jeg er sikker på at han er yderst tilfreds med den plads han har i truppen lige nu.Indkast skrev:
AmorMadrid skrev:
Svarene er simple: Ødegaard falder helt igennem i den hollandske liga og var heller ikke noget særligt på Castilla.
Kovacic er en verdensklasse spiller, men han spiller ikke nok. Som jeg sagde, der er ikke plads til ham i systemet eller i truppen.
Asensio, en spiller som ham er der ikke plads til i Madrid. Han bliver en Jese 2. Spiller ikke nok og ender sidst med at forlade klubben.
Glemte James, han er da en fin spiller, men giver jo ikke det helt store scoop
Du kan jo ikke forvente, at alle vores spillere spiller samtlige kampe, men jeg kan dog også afsløre at Kovacic har spillet i 25 ud af 36 kampe, hvor Modric har spillet i 21 og Kroos i 30. Så det er jo ikke, fordi han spiller for lidt.
Jo, der er plads til ham i truppen, ville du hellere undvære ham eller hvad? Og jeg ville faktisk mene at han passer perfekt ind i systemet, det er jo ikke for sjov at brugerene her,vælger at give ham den højeste karakter kam efter kamp. Et eller andet må han vel gøre rigtigt, og at mene at det var et fejlkøb, og jeg formoder at det betyder, at du heller ikke ville have noget imod at sælge ham, har jeg meget svært ved at forstå.
EDIT: Men du har nok ret, lad os da sælge alle vores spillere ud over vores start 11'er. De andre spiller simpelthen ikke nok.
Ødegaard er et kæmpe talent, men det rækker ikke til Madrid og der er ikke plads til ham heller i 2018-2022. Jeg ser hans tid i Real Madrid som færdige. Han skuffede meget på Castilla.
En sportsdirektør skal ikke nødvendigvis skabe en spillestil, men han skal skabe en trup, der ikke har fejl og mangler. Ligenu står vi nok i verdens dårligste situation, hvis Marcelo bliver skadet. En skade til Casemiro og det kan også blive problematisk.
Bredde i truppen er kun nødvendig hvis alle skal spille. Det gør Morata, Mariano, Asensio, Coentrao, James ikke nok.
Vores kampe bliver afgjort på enkeltmands præstationer, men vi skal stadig igennem skuffelse efter skuffelse i ligaen. Vi har ikke vundet siden 2012 og jeg ser stadig at vi kan få problemer i den næste periode, nu hvor kampene bliver hårdere at spille.
The treble når vi aldrig uden en bedre gennemgang af truppen fremover, en opgave en sportsdirektør kan påtage sig.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Nu sprang du let og elefant over Kovacic, skal jeg forstå det som om, at du er enig?Indkast skrev: James var ikke et nødvendigt køb, vi havde allerede Di Maria. Nogle vil nok sige nu at Di Maria havde sine ups and downs. Jeg vil sige at James ikke har haft særlige mange gode momenter for Real Madrid. Di Maria gjorde et formedabelt arbejde og burde ha blevet.
Ødegaard er et kæmpe talent, men det rækker ikke til Madrid og der er ikke plads til ham heller i 2018-2022. Jeg ser hans tid i Real Madrid som færdige. Han skuffede meget på Castilla.
En sportsdirektør skal ikke nødvendigvis skabe en spillestil, men han skal skabe en trup, der ikke har fejl og mangler. Ligenu står vi nok i verdens dårligste situation, hvis Marcelo bliver skadet. En skade til Casemiro og det kan også blive problematisk.
Bredde i truppen er kun nødvendig hvis alle skal spille. Det gør Morata, Mariano, Asensio, Coentrao, James ikke nok.
Vores kampe bliver afgjort på enkeltmands præstationer, men vi skal stadig igennem skuffelse efter skuffelse i ligaen. Vi har ikke vundet siden 2012 og jeg ser stadig at vi kan få problemer i den næste periode, nu hvor kampene bliver hårdere at spille.
The treble når vi aldrig uden en bedre gennemgang af truppen fremover, en opgave en sportsdirektør kan påtage sig.
James er en fantastisk spiller, og han bliver nemt gjort dårligere end han egentlig er. Problemet er at han får alt for lidt spilletid, og får aldrig lov til at komme i form og ind i en god rytme. Hvor man ser flere af vores store stjerner som får lov til at spille forfærdeligt halvdelen af sæsonen, men alligevel er de fredet fordi man tror på, at de kan vende det.
James har faktisk spillet fantastisk for os mange gange, men han har bare ikke særlig lang snor, og bliver hevet hvis der ikke er nogen skader i start 11'eren eller hvis han har en dårlig kamp. Jeg mener stadig, at han kunne blive en rigtig vigtig spiller for os, hvis bare man gav ham lov.
Tror egentlig heller ikke der er mange der er uenige med dig i, at man nok burde få en sportsdirektør, men jeg er enig med SR4 i at Perez har gjort det bedre de sidste par år.
AmorMadrid skrev:
Nu sprang du let og elefant over Kovacic, skal jeg forstå det som om, at du er enig?Indkast skrev: James var ikke et nødvendigt køb, vi havde allerede Di Maria. Nogle vil nok sige nu at Di Maria havde sine ups and downs. Jeg vil sige at James ikke har haft særlige mange gode momenter for Real Madrid. Di Maria gjorde et formedabelt arbejde og burde ha blevet.
James er en fantastisk spiller, og han bliver nemt gjort dårligere end han egentlig er. Problemet er at han får alt for lidt spilletid, og får aldrig lov til at komme i form og ind i en god rytme. Hvor man ser flere af vores store stjerner som får lov til at spille forfærdeligt halvdelen af sæsonen, men alligevel er de fredet fordi man tror på, at de kan vende det.
James har faktisk spillet fantastisk for os mange gange, men han har bare ikke særlig lang snor, og bliver hevet hvis der ikke er nogen skader i start 11'eren eller hvis han har en dårlig kamp. Jeg mener stadig, at han kunne blive en rigtig vigtig spiller for os, hvis bare man gav ham lov.
Tror egentlig heller ikke der er mange der er uenige med dig i, at man nok burde få en sportsdirektør, men jeg er enig med SR4 i at Perez har gjort det bedre de sidste par år.
Jeg ser ikke at jeg har sprunget Kovaciv over. Har skrevet at han er en fantastisk spiller, men at der ikke er plads til ham i Madrid. Han spiller for lidt. Han må gerne tage overfor Modric.
James spiller ikke fordi at systemet ikke passer til ham. Han er en 10er og skal ikke ligge længere nede på en central midtbane. Jeg er uenig med dig i at han har spillet mange gode kampe. Han har været ok i en sæson, men har altid faldet igennem i de store kampe. Han spillede ikke en super kamp mod Napoli.
I princippet er der heller ikke plads til Isco pga systemet. Han er også en 10er. Husk vi spiller 4-3-3 når Bale er fuldt tilbage.
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Du nævnte ham ikke i dit forrige indlæg, så det er vel at sprænge ham over? Men fint, skal nok lade være med at spørge mere, men har altså stadig svært ved at se hvordan du kan sige at der ikke er plads til ham i Madrid. Han er den perfekte backup, passer til systemet, han er kun 22 år, han har spillet mere end Modric og næsten ligeså meget som Kroos i den her sæson.Indkast skrev:
AmorMadrid skrev:
Jeg ser ikke at jeg har sprunget Kovaciv over. Har skrevet at han er en fantastisk spiller, men at der ikke er plads til ham i Madrid. Han spiller for lidt. Han må gerne tage overfor Modric.
James spiller ikke fordi at systemet ikke passer til ham. Han er en 10er og skal ikke ligge længere nede på en central midtbane. Jeg er uenig med dig i at han har spillet mange gode kampe. Han har været ok i en sæson, men har altid faldet igennem i de store kampe. Han spillede ikke en super kamp mod Napoli.
I princippet er der heller ikke plads til Isco pga systemet. Han er også en 10er. Husk vi spiller 4-3-3 når Bale er fuldt tilbage.
Jeg ved godt der er delte meninger om James, og at du ikke synes han passer her, synes jeg er helt fint. Til tider har han bare været den eneste offensive spiller som faktisk kunne gøre noget, uden at det blev alt for statisk.
Isco synes jeg ændrer spillet, og bidrager med noget helt andet end vores andre midtbanespillere formår. Han kan virkelig styre en kamp og det viste han også i weekenden. Det er faktisk også sjældent, at vi ser ham spille som 10'er, og jeg er tilbøjelig til at sige at han er bedre som 8'er hvis han har de rigtige spillere omkring sig.