Higuaín og Benzema langt fra sidste sæsons styrke

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Gonzalo Higuaín og Karim Benzema er langt fra sidste sæsons træfsikkerhed, hvor de tilsammen scorede 58 mål, nemlig med 26 til argentineren og 32 til franskmanden.

Indtil nu i denne sæson har de scoret 21 mål, fordelt med 12 mål til Benzema og 9 til Higuaín og det er langt fra sidste sæsons præstation, hvor de på samme tidspunkt havde scoret hver 18 mål og det er såmænd ikke fordi chancerne har manglet til de to angribere i denne sæson, hvor de har sparket selv de mest oplagte målchancer forbi, senest da Benzema i helt fri position brændte en stor chance mod Granada.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #2 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Higuaín og Benzema langt fra sidste sæsons styrke
Det var nu mod Granada, at Benzema brændte sin seneste store chance. Men det bliver det naturligvis ikke mindre frygteligt af.

13 år 5 måneder siden #3 af zizou21

Orange You Glad skrev: Det var nu mod Granada, at Benzema brændte sin seneste store chance. Men det bliver det naturligvis ikke mindre frygteligt af.

senest da Benzema i helt fri position brændte en stor chance mod Granada. ???????

Hala

13 år 5 måneder siden #4 af Siempre Madrid
Ja, hvad tænker du på, Orange ;-)

Ret skal være ret, jeg har været inde og rette fejlen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #5 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Higuaín og Benzema langt fra sidste sæsons styrke
Det var såmænd også bare lidt public service herfra. Hurtig rettelse, skal jeg love for!

Det er ellers en relevant nyhed. Det generer og undrer mig meget, at især Higuaín ikke kan score i denne sæson. Bevares, skader kan ødelægge meget, og jeg håber på, det er et spørgsmål om at få ordentligt hul på bylden. Det er en kliché af rang, men målene kommer vel ofte i stimer for en angriber.

Nu er det ikke, fordi de to som sådan skal sammenlignes, men det er jo f.eks. også ofte set med en stor spiller som Rooney, at han kan løbe ind i en tørke for pludselig at score mål på det velkendte samlebånd. Jeg håber bare ikke, Higuaín bliver lige så ringe til at sparke straffe...

Leveret af Kunena Forum