Optakt: Jesé vender hjem

5 år 6 måneder siden #61 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Jesé vender hjem

RJ skrev: Det er da pisse ligegyldigt om den ender 3-3. Så vågn dog op - vi er i krise! Barca har indtaget førstepladsen, og vi skal nok formøble flere point, når vi ikke engang kan tage 3 point fra Las Palmas hjemme. Jeg er fucking rasende!! Det sejler, og Zidane har intet modsvar.

Hvis du er rasende, så vil jeg anbefale at du tager en snickers! Det plejer at hjælpe ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #62 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Jesé vender hjem

madrid2000 skrev: Navas diskede op med flere redninger, der holdt os inde i kampen.

Det er ikke andre end Bale's skyld. Hans dumme udvisning vender alt.

Benzema hjælper heller ikke med noget. Kommer ind og laver ikke andet end at brænde et par gigantiske chancer.

Navas tager det han skal tage, alle hans redninger idag ville have været målmandsdrop hvis ikke han havde nappet dem. Jeg kan ikke forstå folk ikke kan se hvor langt under niveau han er fra sidste sæson. Jeg siger ikke det er hans skyld idag, for der er tydeligvis noget helt galt med holdet, men han disker aldrig op med mirakelredninger mere.

5 år 6 måneder siden #63 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Optakt: Jesé vender hjem
Læs referatet - vi stiller store spørgmålstegn ved Navas.

Personligt mener jeg, han koster to scoringer.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

5 år 6 måneder siden #64 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Optakt: Jesé vender hjem

elle44 skrev:

madrid2000 skrev: Navas diskede op med flere redninger, der holdt os inde i kampen.

Benzema hjælper heller ikke med noget. Kommer ind og laver ikke andet end at brænde et par gigantiske chancer.

Navas tager det han skal tage, alle hans redninger idag ville have været målmandsdrop hvis ikke han havde nappet dem. Jeg kan ikke forstå folk ikke kan se hvor langt under niveau han er fra sidste sæson. Jeg siger ikke det er hans skyld idag, for der er tydeligvis noget helt galt med holdet, men han disker aldrig op med mirakelredninger mere.

Jeg synes lige idag havde han finde redninger. Straffen var han også tæt på at tage.

Ellers vil jeg gerne have en top målmand til sommer.

5 år 6 måneder siden #65 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Jesé vender hjem

RJ skrev: Det er da pisse ligegyldigt om den ender 3-3. Så vågn dog op - vi er i krise! Barca har indtaget førstepladsen, og vi skal nok formøble flere point, når vi ikke engang kan tage 3 point fra Las Palmas hjemme. Jeg er fucking rasende!! Det sejler, og Zidane har intet modsvar.

Sejler Barca da ikke også??? Jo, de gør. Det ændrer 6-1 ikke på.

Det er dog vanvittigt, hvordan vi ikke formår at spile ordentlig, før vi er bagud med en halv time igen... kamp efter kamp efter kamp.... For filan, så spil dog med den intensitet i første halvleg og dræb kampen!!
Zidane har ikke meget at gøre - han er halvt undskyldt, for hvordan fanden skulle man kunne agere på det tidspunkt efter Bales hjerneblødning? Det er dog storpinligt, at vi ikke vinder kampen med alle de chancer og det set-up. Wake up!!

Hvis vi for 10000 gang i træk er ved at sætte et mesterskab over styr i foråret oven på et godt efterår, så bliver man sgu træt...

Lille skulderklap til Ronaldo for ikke at gøre det her til den værste onsdag i meeeeeeeeget lang tid.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

5 år 6 måneder siden #66 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: Jesé vender hjem

ChrillRM14 skrev:

Sejler Barca da ikke også??? Jo, de gør. Det ændrer 6-1 ikke på.

Det er dog vanvittigt, hvordan vi ikke formår at spile ordentlig, før vi er bagud med en halv time igen... kamp efter kamp efter kamp.... For filan, så spil dog med den intensitet i første halvleg og dræb kampen!!
Zidane har ikke meget at gøre - han er halvt undskyldt, for hvordan fanden skulle man kunne agere på det tidspunkt efter Bales hjerneblødning? Det er dog storpinligt, at vi ikke vinder kampen med alle de chancer og det set-up. Wake up!!

Hvis vi for 10000 gang i træk er ved at sætte et mesterskab over styr i foråret oven på et godt efterår, så bliver man sgu træt...

Lille skulderklap til Ronaldo for ikke at gøre det her til den værste onsdag i meeeeeeeeget lang tid.

Real Madrid har jo (stadig) et hårdere kampprogram end Barca.

En El Clasico sejr på Bernabeu er nok snart en nødvendighed.

5 år 6 måneder siden #67 af RJ
Besvaret af RJ på emne Optakt: Jesé vender hjem
Barca er i den grad ved at finde tilbage til deres norm. Vi bevæger os længere og længere væk fra vores. Vi har smidt 5 point på 10 dage, og vi har et langt værre program end dem. Ligaen er stort set en umulighed, når holdet agerer - eller nærmere reagerer - som det gør i øjeblikket. Personlige fejl, en træner uden filosofi og evnen til at motivere. Vi bør gå all-in på CL og indse, at ligaen tilhører Barca i disse år.

5 år 6 måneder siden #68 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: Jesé vender hjem

madrid2000 skrev:

elle44 skrev:

Jeg synes lige idag havde han finde redninger. Straffen var han også tæt på at tage.

Ellers vil jeg gerne have en top målmand til sommer.

Ellers vil jeg også gerne have en Angriber som for fanden kan score mål i mere end 1 ud af 5 kampe. Skal vi ikke aftale det! Nej, hvor har Benzema faldet utroligt meget i niveau! Det er ikke til at tro! Morata hjælper ikke sig selv meget i dag. Hvor mange gange skal vi regne med at Ronaldo redder os gang på gang?
Det er da på tide at vores angriber gør det de bliver betalt flere millioner kroner for! Det er som om både Morata og Benzema er taget på badeferie og forventer at blive fodret med lækre retter konstant. Det er godt nok frustrerende at være vidne til. Og så kan jeg sku ikke la vær med at grine af det også - en smule!

5 år 6 måneder siden #69 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Optakt: Jesé vender hjem

RJ skrev: Barca er i den grad ved at finde tilbage til deres norm. Vi bevæger os længere og længere væk fra vores. Vi har smidt 5 point på 10 dage, og vi har et langt værre program end dem. Ligaen er stort set en umulighed, når holdet agerer - eller nærmere reagerer - som det gør i øjeblikket. Personlige fejl, en træner uden filosofi og evnen til at motivere. Vi bør gå all-in på CL og indse, at ligaen tilhører Barca i disse år.

arrj skal vi ikke liiiige...Vi er MADRID og vi skal gå all in efter alt! Vi skal da aldrig nogensinde opgive, Vi er kommet igen i flere kampe og selvom Las Palmas burde være blevet gennempryglet af os, så kom vi også igen på trods at Bales idioti! SÅ nej. VI SKAL vinde mesterskabet og VI skal vinde Champions League! Mere er der ikke at rafle om!
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

5 år 6 måneder siden #70 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Jesé vender hjem

mohbar skrev:

RJ skrev: Barca er i den grad ved at finde tilbage til deres norm. Vi bevæger os længere og længere væk fra vores. Vi har smidt 5 point på 10 dage, og vi har et langt værre program end dem. Ligaen er stort set en umulighed, når holdet agerer - eller nærmere reagerer - som det gør i øjeblikket. Personlige fejl, en træner uden filosofi og evnen til at motivere. Vi bør gå all-in på CL og indse, at ligaen tilhører Barca i disse år.

arrj skal vi ikke liiiige...Vi er MADRID og vi skal gå all in efter alt! Vi skal da aldrig nogensinde opgive, Vi er kommet igen i flere kampe og selvom Las Palmas burde være blevet gennempryglet af os, så kom vi også igen på trods at Bales idioti! SÅ nej. VI SKAL vinde mesterskabet og VI skal vinde Champions League! Mere er der ikke at rafle om!

Lige præcis! Det er lige netop verdens største falliterklæring at nedprioritere ligaen nu, hvor vi sådan set stadig har det fuldstændigt i egne hænder. Vi vinder sgu da heller ikke CHL med det her spil, så det giver ingen mening at være pigefornærmede over, at vi ikke vinder i dag og sige, at "så kan det også bare være ligemeget"... Lad det være et wake-up-call, lad os være tålmodige og lad os vende tilbage til den ubesejrede stime. Vi har slået rekorder i år for flest ubesejrede kampe og flest kamp i streg med scoringer, så selvfølgelig kan vi også vinde det mesterskab!
Hala Madrid og kom så med en f****** reaktion Zidane!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum