Bedømmelse af truppen mod Las Palmas

9 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (47 brugere)

1.4 Keylor Navas
3.1 Carvajal
1.8 Marcelo
2.3 Nacho
1.5 Ramos
3.0 Isco
2.6 James Rodríguez
2.5 Mateo Kovačić
2.1 Toni Kroos
1.0 Bale
1.5 Benzema
3.0 Cristiano Ronaldo
2.3 Lucas Vázquez
2.3 Morata
Hele holdet 2.2
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #2 af Madridista hasta la muerte
Jeg havde egentlig kun tænkt mig at bedømme Bale, men da man ikke må give de øvrige spillere 0, fik de 1.

9 år 5 måneder siden #3 af Administrationen

Madridista hasta la muerte skrev: Jeg havde egentlig kun tænkt mig at bedømme Bale, men da man ikke må give de øvrige spillere 0, fik de 1.

Skal vi ikke aftale at du bare dropper at give karakterer?
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Jonas, Hansen, AmorMadrid

9 år 5 måneder siden #4 af Madridista hasta la muerte

Administrationen skrev:

Madridista hasta la muerte skrev: Jeg havde egentlig kun tænkt mig at bedømme Bale, men da man ikke må give de øvrige spillere 0, fik de 1.

Skal vi ikke aftale at du bare dropper at give karakterer?

Hvis ikke der ændres på det standpunkt fra jeres side, at man ikke må give 0 til spillerne, og at min trodsreaktion som følge heraf ikke har den store effekt, kan vi godt aftale det, ja.

9 år 5 måneder siden #5 af Jaken
Hvad i himlens navn er det dog, der foregår med alle de overilede bandlysninger?

Jeg kan forstå at I er interesserede i at komme nogle lige så overilede og følelsesladede spillerkarakterer til livs og anspore folk til at være køligere og bidrage med mere, men dét der med bare at bandlyse folk uden videre offentlig begrundelse, opsang eller advarsel er sgu spøjst.

Først Friisen tidligere i dag og nu Madridista hasta la muerte, for ikke at tale om de noget bratte bandlysninger af Siempre fiel og Dios for lidt tid siden…

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, BBB, ElMadrid, elle44, Sahinovic, R7CR7GB11, RJ

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #6 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Las Palmas

Jaken skrev: Hvad i himlens navn er det dog, der foregår med alle de overilede bandlysninger?

Jeg kan forstå at I er interesserede i at komme nogle lige så overilede og følelsesladede spillerkarakterer til livs og anspore folk til at være køligere og bidrage med mere, men dét der med bare at bandlyse folk uden videre offentlig begrundelse, opsang eller advarsel er sgu spøjst.

Først Friisen tidligere i dag og nu Madridista hasta la muerte, for ikke at tale om de noget bratte bandlysninger af Siempre fiel og Dios for lidt tid siden…

For ikke at glemme Pelle, der bare blev skudt ned sammen med Kassow, der vel kan trække alle med i faldet. Er du helt væk et langt ban han har fået... Come on! Det er sgu gode, aktive og fornuftige brugere, der ryger ad helvedes til hele tiden. Det er mig en gåde, hvis denne side kører videre om et halvt år, for så er alle vel blevet smidt ud for at sætte spørgsmålstegn ved regimet og dets måde at behandle sine medlemmer på.
Husk, at siden fungerer så godt, fordi der sidder interesserede brugere, som kan lide hvad I sender ud og samtidig bidrager aktivt herinde.
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Brylle.

9 år 5 måneder siden #7 af Steen
Det var helt på sin plads at Friisen blev bandlyst. Han gik udelukkende efter at trolle. Men jeg er ellers enig, vildt at Pelle ikke er tilbage endnu.

9 år 4 måneder siden #8 af Jonas
Hvor er det useriøst at folk giver Ronaldo karakteren 1 for kampen i går og smider ham i samme båd som Bale. Der er satme langt fra at sælge holdet med en dumhed og så redde et point med to mål i undertal! Hvis I giver ham den laveste karakter for kampen i går, hvilken karakter skal han så have når han spiller en kamp som Bale?

Den personlige krig mod Ronaldo, som i udlever gennem karakter-systemet, ødelægger kredibiliteten af alle analyser der skulle komme heraf - Det er ærgerligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Doc.juego, rezamadridista, Zyconith, BBB, ElMadrid, Chamartin, R7CR7GB11, ChrillRM14, MadridistaPorVida og 3 flere

9 år 4 måneder siden #9 af Sebberg

Jonas skrev: Hvor er det useriøst at folk giver Ronaldo karakteren 1 for kampen i går og smider ham i samme båd som Bale. Der er satme langt fra at sælge holdet med en dumhed og så redde et point med to mål i undertal! Hvis I giver ham den laveste karakter for kampen i går, hvilken karakter skal han så have når han spiller en kamp som Bale?

Den personlige krig mod Ronaldo, som i udlever gennem karakter-systemet, ødelægger kredibiliteten af alle analyser der skulle komme heraf - Det er ærgerligt.

Jeg er helt enig i, at karakteren 1 i går er helt hen i vejret. Jeg kan dog oplyse dig om, at der normalt modsat også hersker en ekstrem idolisering af Ronaldo, der hiver kredibiliteten i den modsatte retning, så vi klarer den nok :-)

9 år 4 måneder siden #10 af Sahinovic

Jaken skrev: Hvad i himlens navn er det dog, der foregår med alle de overilede bandlysninger?

Får vi et svar på dette indlæg?

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Madrid777

9 år 4 måneder siden #11 af ElMadrid

Sahinovic skrev:

Får vi et svar på dette indlæg?

Velkommen tilbage Sahinovic :-) Jeg tror desværre ikke at du skal regne med det. Undertegnede blev bannet efter en kamp, fordi jeg skrev at "idiot" om dommeren. Ingen advarsel eller sågar en besked om, hvorfor jeg smides ud. Jeg synes at det er så useriøst, som det kan være. Det der irriterede mig voldsomt efterfølgende var, at flere brugere herinde, konstant bruger ord som "idiot" og "klovn" f.eks. om Zidane uden konsekvens.

Jeg ved ikke om det er gået op for admin, men fodbold handler om nogen om følelser. Ja, det kan være at det er forkert at svine dommeren til efter en kamp, men så giv for pokker den pågældende en advarsel først. At smide folk ud uden videre er sgu dumt. Har I hørt om gult kort?

Det er helt legitimt at forlange at folk kommer med noget konstruktivt, men man skal også tage hensyn til at vi er mennesker og har følelser og kærlighed for klubben. Disse følelser kan kamme over efter pointtab og man vælger at dele dem med sine "venner" på siden. Hvis admin mener at man ikke opfører sig jvf. reglerne, så fortæl det til vedkommende. Så er man advaret. Jeg havde seriøst overvejet at droppe siden her, men valgte at vende tilbage fordi der er mange fornuftige brugere. Jeg tvivler at de vil være her længe, hvis det er sådan man vil behandle dem.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

9 år 4 måneder siden #12 af ElMadrid

Sebberg skrev:

Jonas skrev: Hvor er det useriøst at folk giver Ronaldo karakteren 1 for kampen i går og smider ham i samme båd som Bale. Der er satme langt fra at sælge holdet med en dumhed og så redde et point med to mål i undertal! Hvis I giver ham den laveste karakter for kampen i går, hvilken karakter skal han så have når han spiller en kamp som Bale?

Jeg er helt enig i, at karakteren 1 i går er helt hen i vejret. Jeg kan dog oplyse dig om, at der normalt modsat også hersker en ekstrem idolisering af Ronaldo, der hiver kredibiliteten i den modsatte retning, så vi klarer den nok :-)

Hvor jeg dog elsker at du altid skal skrive "os", når du vælger at gå til mod Ronaldo, Sebberg. Jeg har svært at følge din logik med at det er i orden at "lave fejl", fordi andre gøre det.

Leveret af Kunena Forum