Det siger de inden Napoli-kampen
Vi følger op på det nye tiltag med "det sagde efter kampen" og bringer her pendanten, "det siger de inden kampen". Der vil komme udtalelser fra såvel trænere som spillere fra begge lejre, ligesom andre vigtige og mindre vigtige personer, der har en mening om kampen, også kan finde vejen frem til en linje eller to på madridista.dk.
Her er udtalelserne til den vigtige returkamp i Champions League mod Napoli:
Zidane: Jeg er ikke bekymret for deres offensiv. Vi er vant til at spille mod store hold med fantastisk spillere. Jeg har oplevet atmosfæren her som spiller, og det har aldrig været et nemt sted at spille, men vi er motiverede og det skal vi ud og vise på banen i morgen (i dag, red.).
Carvajal: Enhver spiller elsker at spille i sådan en atmosfære, hvor fansene er på dupperne. Jeg har snakket med Pepe Reina – han er en nær ven. Han fortalte mig, at vi ville komme til at lide på San Paolo, men det var sagt med et glimt i øjet.
Reina: Vi kan vinde 2-0 på hjemmebane og det er en udfordring, vi opsat på at udføre. En varm velkomst venter på San Paolo.
Hamsik: Jeg kan ikke vente med at komme på banen – vores fans vil blive hørt i Torino. Napoli fejler ikke i de store kampe på San Paolo. Der ligger derfor ikke noget ekstra pres på vores skuldrer.
Giuseppe Bruscolotti: Madrid har masser erfaring og jeg tror ikke atmosfæren vil påvirke dem, men jeg er alligevel overbevist om, at de vil komme til at lide i kampen. Jeg tror, at Napoli kan gøre ondt på Real Madrid, men det er vigtigt at have hjerte og fødderne med i denne slags kampe.
Sarri: Presset er på Real Madrid. De er forsvarende mestrer og den rigeste klub i verden. Real Madrid har scoret i 46 kampe i træk, men vi kan byde dem op til dans. Atmosfæren er til for at hjælpe os og ikke for at påvirke Real Madrid – de er skabt til store kampe.
Manolo Lama: I Spanien taler man om den fjendtlige atmosfære på San Paolo, men når alt kommer til alt er det elleve mod elleve, og normalt vil det bedste hold vinde. Jeg er ikke i tvivl; Zidane spiller med BBC – resten er også de sædvanlige.
Jesús Gallego: Madrid skal spille en afbalanceret kamp og dominere. Det handler ikke om navnene, det handler om at stille det bedste hold, der på den måde kan dominere kampen. Kampen mod Eibar er et eksempel – der skal ses ud over BBC.
Sergio Santomé: Det er en kamp for BBC. De kan have udfald gennem en sæson, men sidste år var de nøglen til at vinde Champions League. Benzema spillede en fortrinlig kamp mod Eibar, og jeg tror, at han kommer til at volde Napoli store problemer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bedste spiltip til i aften: Begge hold scorer. Den er så sikker som "amen" i kirken! :-)
Jeg tilslutter mig din nervøsitet, men forholder mig alligevel til, at Napoli ønsker at blæse til angreb, og det er generelt dumt at spille naivt mod Real Madrid - det straffer vores kontramaskine.
Real Madrid scorer i aften.... også to gange. Så er spørgsmålet bare om Napoli kan lave fem. Det tror JEG ikke.
Var fuldstændig badet i sved, da jeg vågnede!
Det er fandme dårlig stil og slet ikke i en Fair Play-ånd.
RJ skrev: Marca melder, at flere 100 Napoli-fans havde samlet sig foran hotellet og larmet med bilhorn, råb og skrig hele natten.
Det er fandme dårlig stil og slet ikke i en Fair Play-ånd.
Intet nyt i det, det er sket en del gange før for os og andre hold.
Florentino Pérez
Det næstbedste spiltip: Real Madrid avancerer sammenlagt!
Ja, til odds 1,01 :D Det er der absolut intet værdi i! :)
Jeg har stor fidus til over 3,5 mål og Benzema som første målscorer. Begge er ihvertfald spillet :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Daniel skrev:
Det næstbedste spiltip: Real Madrid avancerer sammenlagt!
Ja, til odds 1,01 :D Det er der absolut intet værdi i! :)
Jeg har stor fidus til over 3,5 mål og Benzema som første målscorer. Begge er ihvertfald spillet :)
Shhh....... ;-)