Real Madrid henter 20-årigt spansk talent

9 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid har sikret sig det 20-årige midtbane-talent, Adrían Mancebo, til den kommende sæson.

Han spiller i øjeblikket i San Sebastián de los Reyes, men har gennemgået første lægetjek og underskrevet en kontrakt, som gør ham til Castilla-spiller den 1. juli.

Han har fået sin fodbold-opvækst i Getafe, men på grund af mangel på spilletid skiftede han til La Segunda B-klubben i 2015 og i denne sæson har han spillet 28 kampe, hvoraf han er startet inde i 27 og han har scoret 6 mål.

Han er indkøbt til at forstærke Castilla-mandskabet og gøre konkurrencen større på holdet, hvilket skal udvikle klubbens egne talenter, samt de nyere indkøbte udlændinge som Federico Valverde og Sergio Díaz, samt senest Augusto Galván, som også tiltræder i klubben til sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #2 af Daniel
Spændende! Men det siger jeg vist hver gang, at der kommer en ny ung spiller til klubben :-)

Det nuværende Castilla-kuld og mange af spillerne på Juvenil A virker dog utrolig lovende.

9 år 4 måneder siden #3 af Indkast
Problemet med Castilla er jo de store udskiftninger næsten hver sæson. For de gode spillere ryger enten på førsteholdet eller til udlejning, da segunda b ikke er nærmeste udviklingszone for de rigtig dygtige talenter.

Dermed er det også svært at holde sig i segunda, hvor det i forvejen er vildt svært at rykke op fra segunda b. Castilla bliver dermed tit en trup, hvor spillerne max er to sæsoner af gangen.

Derfor måtte Martin Ødegaard jo også væk, for han fik simpelthen ikke nok ud af at være på et hold som Castilla. Jeg er ret sikker på at flere forlader Castilla til næste sæson, men der er også folk der bliver.

Tejero og Lienhart ser jeg som de første der forlader truppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Leveret af Kunena Forum