Spansk medie: Perez foretrækker Dybala over Benzema

4 år 8 måneder siden #13 af Dios
@andreashn.

Ronaldo har jo flere meter end Benzema, fordi han løber mange flere meter med bolden, og mange flere lange løbedueller. Man kan vel ikke måle defensive meter, men her er forskellen vel ikke så stor tænker jeg. Det er ihvertfald sjældent man ser Ronaldo i det forreste pres. Benzema er oftest første presmand, selvom det er alt for sløvt. Den debat har vi været igennem, og for lige at runde den af, så dumper alle fra BBC med den laveste karakter hos mig.

Dybala arbejder mere, men hvis du ikke arbejder i Juve, så sidder du på bænken eller tribunen. Spørgsmålet er så bare om ikke kulturen i Real Madrid giver ham en så afslappende tilgang til tingene, som vi har set det med Bale. Det kunne man godt frygte lidt.
Oftest er det jo sådan, at folk uden talent oftest skal yde mere end andre :D En mindre joke, for selvfølgelig har Morata et kæmpe talent, men han ved udmærket også godt, at han ikke er den bedste, så derfor må han lægge noget til sit spil. Det er en klar fordel, men i mine øjne er der bare så stor forskel på vores 2 angribere, at Morata aldrig vil have en chance.

@Pelle.

Hvis jeg alene selv dømte udfra statistik, så jo. Nu har jeg jo bare ikke den holdning, så derfor starter jeg også med at skrive, at jeg ville elske hvis man erstattede Dybala med Benzema :) Statistikken var til folk, som konsekvent hagler Benzema ned grundet manglende mål, men hellere vil erstatte ham med en som scorer færre mål.
Hvornår har Ronaldo spillet 9'er uden Benzema på holdet? :) Jeg tror stadig ikke på ideen, fordi jeg tror man negligere Benzema's tilstedeværelse fuldstændig. Ronaldo er hjernedød i boksen, men ligeledes hans løb ind i feltet. Når Ronaldo er forreste mand, hvem skal så trække mænd væk fra forsvaret? Det er her jeg muligvis ser et kæmpe problem med Ronaldo isoleret på toppen.
Hazard, Isco, Asensio etc. er bedst med spillet foran sig, og er langt bedre til at kreere end, at spille med ryggen mod mål. Det er lige netop den funktion jeg tror bliver den største udfordring, for når Ronaldo som forreste mand trækker ned i banen, som Benzema gør det, så trækker han en mand med, som giver Ronaldo mulighed for at slå til i. Nu er det ligepludselig Ronaldo selv som skal skabe pladsen medmindre vi selvfølgelig høvler bolden ind i feltet, og håber Ronaldo redder os.

Det er lige netop det modsatte af dette scenarie jeg synes har fungeret til perfektion. Vi har pillet den stationerer kynisme ud i Bale, og erstattet ham med en flydende spiller som oftest har været Isco og Asensio. Det gør, at vi skaber spil og ikke ender ud i indlæg på indlæg. Nuvel, så smækker vi stadig indlæg ind i hovedet på Ronaldo, men variation må være nøgleordet. Vi skal have det hele, og det er det der har været så fantastisk den seneste måned :) Jeg er ihvertfald fan!

@Kassow-Rossing.

Træfsikkerhed i % har jeg ikke, men Dybala har i snit 2,8 afslutninger hvor Benzema har 2,4 i snit. WhoScored.com er en fantastisk side :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #14 af Kristian S
Hazard ind istedet foe Benz, my god det kunne være godt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.