Iker Casillas har fået fjernet gipsen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Iker Casillas fik i går taget gipsen på sin venstre hånd og dermed er første del af hans lange vej tilbage til træningsbanen nået.
Det er 11 dage siden, at Iker Casillas fik gips på hånden efter en svært uheldig skade, som kom da Arbeloa kom til at ramme ham, da han ville sparke en bold væk. Han blev spået til at være ude af spillet i 2-3 måneder og det tids-perspektiv holder fortsat meget godt.
Netop nu må han nemlig ikke begynde sin genoptræning, idet han skal holde sin hånd i ro i de kommende dage, men det forhindrede ham dog ikke i at lægge et billed ud på Instagram (som kan ses på Madridista.dk´s Facebook-side) og en besked på Facebook, hvor han skrev:
- Første del af genoptræningen. I dag fjernede de gipsen. Det er jeg glad for og jeg ønsker snart at være sammen med mine holdkammerater. Et knus til alle unge.
Om otte dage skal Iker Casillas undersøges af Dr. Cerro, som også forestod operationen af ham og målet er, at han vender tilbage midt i april, hvilket betyder at han mister op mod 23 officielle kampe (13 i La Liga, semifinalerne i Copa del Rey, tre landskampe og ottendedels-finalerne, samt eventuelt første semifinalekamp i Champions League.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen