AS: Real Madrid vil sprænge banken for Mbappé

9 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske AS vil Real Madrid sætte alle sejl til for at sikre sig Monacos 19-årige angrebs-talent, Kylian Mbappé, til den kommende sæson.

Det betyder, at man er klar til at sprænge banken for at sikre hans underskrift, også selv om man tager en chance i forhold til hans unge alder, men angiveligt skal kilder i Real Madrid have fortalt avisen, at ”Mbappé er en fodboldspiller, som ikke kan undgå at blive en verdensstjerne. Han minder os meget om Ronaldo, da han i samme alder brød igennem hos PSV Eindhoven, eller om Henry som vi ønskede at hente til Madrid sammen med Trezeguet”.

AS mener at vide, at Monaco i sidste uge afviste et bud på intet mindre end 110 millioner € fra en engelsk klub på Mbappé, men det skræmmer ikke Real Madrid, som også har en varm fortaler for angriberen i Zinedine Zidane, som er særdeles begejstret for sin landsmand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #2 af Steen
Jeg frygter at der er hold i rygterne, desværre. Hvis han bliver hentet for et beløb i nærheden af det rygterne påstår, så ender man nok med verdenshistoriens største flop. Den knægt har intet vist der retfærdiggøre at han skal hentes, ikke engang på en fri transfer.

9 år 4 måneder siden #3 af asp3200
Afventer lige med min mening om ham, jeg kan sagtens se talentet men på den store scene synes jeg ikke han har været noget særligt. Det kan dog ændres i de kommende Dortmund kampe. Noget siger mig også at hvis han falder helt sammen mod Dortmund, så er det Dybala som er det sikre kort.

9 år 4 måneder siden #4 af Neye
Latterligt beløb for så ung en spiller. Som idiotien omkring Pogba

9 år 4 måneder siden #5 af ChrillRM14

asp3200 skrev: Afventer lige med min mening om ham, jeg kan sagtens se talentet men på den store scene synes jeg ikke han har været noget særligt. Det kan dog ændres i de kommende Dortmund kampe. Noget siger mig også at hvis han falder helt sammen mod Dortmund, så er det Dybala som er det sikre kort.

Han er et vanvittigt talent! Problemet er, at knægten endnu ikke har spillet en sæson i seniorfodboldens verden. Hype omkring "den nye Ronaldo", "den næste Messi" eller i dette tilfælde "den nye Henry" er virkelig sygdomstegn ved fodboldeuropa.... Præsterer han med opadgående kurve de næste par år, så skal vi have fingrene i ham, men indtil videre er det 100% en bedre idé med en Hazard eller en Dybala

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 4 måneder siden #6 af Real Madrid
At købe Dybala til 9'eren er lige så dumt, som at købe James og Isco til 8'eren, i min optik. Hvis idéen er, at Dybala skal spille bag Benzema, som han spiller bag Higuain nu (tidligere Morata/Mandzukic), så forstår jeg bedre, men så kan vi jo ligeså godt beholde James og Isco... ikke flere halve løsninger ala James og Isco. Enten køber vi Hazard og bruger Ronaldo som 9'er, ellers beholder vi Ronaldo i en fri rolle, med udgangspunkt i venstre, men køber en ordentlig angriber ala Lewandowski eller Agüero. I følge Marca og AS, så kan vi dog forvente at se Benzema i mange år frem. Han er i øvrigt inde i en fin periode lige nu. Mbappé skal selvfølgelig ikke til Real Madrid som 18 årig, men spændende bliver han at følge de kommende år. Han skulle eftersigende være kæmpe Ronaldo og Real Madrid fan, og sådan en person er altid velkommen på Bernabeu, enten som spiller eller som gæst ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

9 år 4 måneder siden #7 af Daniel

Steen skrev: Jeg frygter at der er hold i rygterne, desværre. Hvis han bliver hentet for et beløb i nærheden af det rygterne påstår, så ender man nok med verdenshistoriens største flop. Den knægt har intet vist der retfærdiggøre at han skal hentes, ikke engang på en fri transfer.

En kende bombastisk ;-)

Men jeg er faktisk enig med dig langt hen ad vejen. Vi har at gøre med en hypede spiller. Jeg bruger termen hypede, da jeg ikke har set Mbappes kampe i Ligue 1, og kan derfor ikke svare på, om han driver gæk med forsvarsspillerne i den franske liga. Han har dog vist hæderlige takter i Champions League, særligt senest mod Manchester City, hvor han vel sagtens var tungen på vægtskålen for Monacos videre avancement - men det er absolut ikke nok, i min bog!

MEN vi snakker om knægt, der siden 2015 har spillet 46 kampe i alle turneringer for Monacos førstehold, og endnu har sin landsholdsdebut til gode. Det retfærdiggøre ikke en salgspris, som nærmer sig en Ballon d'Or-vinders.

Til sammenligning hentede Manchester United Cristiano Ronaldo til Old Trafford for en slik; var det lidt over 100 millioner kr.? Og jeg er med på, at det er 13-14 år siden, men det er immervæk et OK referencepunkt.

Martial er et levende bevis på, at en stor transfersum, der selvfølgelig er forbundet med store forventninger og et vis pres, godt kan sætte udvikling i stå hos en sådanne spiller. Ergo: Når vi bevæger os i det prisleje for Mbappe, så vil jeg heller ikke lege med længere.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, Mathiaska

9 år 4 måneder siden #8 af Real Madrid
Real Madrid depends on whether he (Ronaldo) plays as a No. 9
Cristiano Ronaldo's position will determine Real Madrid's next Galactico

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...5fdea33238b45b2.html

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Real Madrid.

9 år 4 måneder siden #9 af Steen

Daniel skrev:

Steen skrev: Jeg frygter at der er hold i rygterne, desværre. Hvis han bliver hentet for et beløb i nærheden af det rygterne påstår, så ender man nok med verdenshistoriens største flop. Den knægt har intet vist der retfærdiggøre at han skal hentes, ikke engang på en fri transfer.

En kende bombastisk ;-)

Men jeg er faktisk enig med dig langt hen ad vejen. Vi har at gøre med en hypede spiller. Jeg bruger termen hypede, da jeg ikke har set Mbappes kampe i Ligue 1, og kan derfor ikke svare på, om han driver gæk med forsvarsspillerne i den franske liga. Han har dog vist hæderlige takter i Champions League, særligt senest mod Manchester City, hvor han vel sagtens var tungen på vægtskålen for Monacos videre avancement - men det er absolut ikke nok, i min bog!

MEN vi snakker om knægt, der siden 2015 har spillet 46 kampe i alle turneringer for Monacos førstehold, og endnu har sin landsholdsdebut til gode. Det retfærdiggøre ikke en salgspris, som nærmer sig en Ballon d'Or-vinders.

Til sammenligning hentede Manchester United Cristiano Ronaldo til Old Trafford for en slik; var det lidt over 100 millioner kr.? Og jeg er med på, at det er 13-14 år siden, men det er immervæk et OK referencepunkt.

Martial er et levende bevis på, at en stor transfersum, der selvfølgelig er forbundet med store forventninger og et vis pres, godt kan sætte udvikling i stå hos en sådanne spiller. Ergo: Når vi bevæger os i det prisleje for Mbappe, så vil jeg heller ikke lege med længere.

Det er dybt seriøst. Knægten har vist, at han har et godt drive med bolden og er lynhurtig. Men her er problemet så. Monaco spiller udelukkende på kontra, hvorfor de har oceaner af plads at angribe på. Hvornår har vi nogensinde det? Jeg kan ikke huske hvornår Bale sidst har haft plads til at spurte på..
Et køb af Mbappe ville være en hån mod klubbens historie. Vi har takket nej til både Neymar og Pogba for et mindre beløb end det Mbappe menes at koste.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 4 måneder siden #10 af Dios
Steen skrev:

Det er dybt seriøst. Knægten har vist, at han har et godt drive med bolden og er lynhurtig. Men her er problemet så. Monaco spiller udelukkende på kontra, hvorfor de har oceaner af plads at angribe på. Hvornår har vi nogensinde det? Jeg kan ikke huske hvornår Bale sidst har haft plads til at spurte på..
Et køb af Mbappe ville være en hån mod klubbens historie. Vi har takket nej til både Neymar og Pogba for et mindre beløb end det Mbappe menes at koste.

Helt enig Steen! :)

Ingen har vel set det helt vilde til Mbappe, men det første jeg lagde mærke til var, at han nok ikke var skræddersyet til et hold med boldbesiddelse, hvor modstanderne oftest står kompakt. Det er lige præcis det modsatte af hvad Monaco praktisere lige nu, og har kæmpe succes med.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

9 år 4 måneder siden #11 af Sahinovic
Jeg er godt nok uenig, Bale har næsten i hver kamp fået pladsen til at udfordre og bruge sin hurtighed, men gang på gang ser vi ham søge mod venstre for så efterfølgende at slå et indlæg med sit højre ben, og vi ved jo alle sammen godt hvordan det plejer at ende. Én gang, forsøgte han at søge ind mod midten imod Athletic Bilbao, og det havde han succes med eftersom han fik sparket på kassen.

Man får pladsen til at udfordre i La Liga, spørgsmålet er så om man kan udnytte dette, medmindre i mener at man skal have en halv bane længde før der overhovedet kan være tale om plads.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 4 måneder siden #12 af Dios

Sahinovic skrev: Jeg er godt nok uenig, Bale har næsten i hver kamp fået pladsen til at udfordre og bruge sin hurtighed, men gang på gang ser vi ham søge mod venstre for så efterfølgende at slå et indlæg med sit højre ben, og vi ved jo alle sammen godt hvordan det plejer at ende. Én gang, forsøgte han at søge ind mod midten imod Athletic Bilbao, og det havde han succes med eftersom han fik sparket på kassen.

Man får pladsen til at udfordre i La Liga, spørgsmålet er så om man kan udnytte dette, medmindre i mener at man skal have en halv bane længde før der overhovedet kan være tale om plads.

Sammenlignet med den engelske liga, hvor Bale var altdominerende, så er der ingen plads i Spanien at spille på!

Prøv og se den mængde plads Bale kan bevæge sig på uden modstandere omkring ham. Det er hans fremragende mål imod Sunderland. Den mængde udækket bane ser du kun i England, hvor de stort set aldrig praktisere dobbeltdækning, som er kendetegnet for forsvarspil i Spanien.

Scholes havde nogle fremragende ord på, hvorfor de spanske hold var så dominerende, og specielt imod de engelske hold. Det var simpelthen pladsen at spille på. i England er det ofte indianerbold, hvor spillet foregår i et hjernedødt højt tempo, men det er frem og tilbage, hvor det i Spanien er langt mere kontrolleret med dobbeltdækninger fra midtbane og ned, hvis det krævede det.
Han talte om det sidste sæson, da vi mødte City, og han gav det grunden til, at City ligner et amatør hold hvergang de mødte Real og Barca.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum