Rygte: Isco har forlænget med Real Madrid

4 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Isco

I de seneste dage har der forlydt rygter om, at Barcelona stod klar med en sign-on-fee-kontrakt til Isco, når hans kontrakt med Real Madrid udløber næste sommer og i går fandt både Iniesta og Denís Suárez superlativerne frem, da de skulle rose hans fodboldmæssige talent.

De kan dog pakke det hele sammen. I hvert fald, hvis man skal tro kommentatoren Roberto Gómez, som i går i Onda Cero sagde følgende:

Isco har forlænget med Real Madrid, han er nået til enighed med Florentino Pérez. Han er Real Madrid-spiller i den kommende sæson og yderligere tre, han er enig med klubben. Zidane var manden, som hentede ham efter en U21-kamp mellem Spanien og Israel. Han rejser ikke, det er umuligt; han fortsætter i Real Madrid.

Der er endnu ikke meldt noget officielt ud fra nogen af parterne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af Daniel
Det ville være vigtigt!

Jeg er selv overbevist om, at Isco ikke har opgivet drømmen om at blive en af de helt store skikkelser på Santiago Bernabéu.

Og det har han om nogen potentialet til. Modric ligner mere og mere en mand på retur, og måske det er på 8'eren i en lidt mere fremskudt rolle, at Isco for alvor kommer til at sætte sit præg den kommende sæson - det er blot en gisning fra min side.

Men forlænger man med Isco, henter spillere som Hazard, Dybala og lignende, så lugter det lidt af en anden slags fodbold, som passer Isco bedre end så mange andre i truppen.

Men lækkert rygte, som jeg da for alt i verden håber, at der er bare en lille smule hold i :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

4 år 10 måneder siden #3 af RJ
Nogen der ligger inde med viden omkring ham her Roberto Gómez? Hvor troværdig er han?

Det er et ret voldsomt rygte, som jeg virkelig håber, der er hold i.

4 år 10 måneder siden #4 af zigriaosmani

Daniel skrev: Det ville være vigtigt!

Jeg er selv overbevist om, at Isco ikke har opgivet drømmen om at blive en af de helt store skikkelser på Santiago Bernabéu.

Og det har han om nogen potentialet til. Modric ligner mere og mere en mand på retur, og måske det er på 8'eren i en lidt mere fremskudt rolle, at Isco for alvor kommer til at sætte sit præg den kommende sæson - det er blot en gisning fra min side.

Men forlænger man med Isco, henter spillere som Hazard, Dybala og lignende, så lugter det lidt af en anden slags fodbold, som passer Isco bedre end så mange andre i truppen.

Men lækkert rygte, som jeg da for alt i verden håber, at der er bare en lille smule hold i :-)

1) Modric ligner da slet ikke en mand der bakker bagud eller er jeg helt væk på den? Han spiller når han er klar og det har da været tydeligt i den her sæson.

2)Nej, du ændrer sku da ikke hele holdets fodbold filosofi (hvor jeg dog stadigvæk har svært ved at se en hos os) og tilpasser den til perfektion for Isco, fordi du ønsker at forlænge med ham. Det vil da være til grin og en ydmygelse til de andre fodboldstjerner der løber rundt på banen. Isco har fået spilletid - det kan der ikke være i tvivl om. Han vil dog ikke agere som fast starter, hvis både Modric og Kroos er klar. Det ansvar som Modric og Kroos forholder sig til, det mangler Isco at bidrage til sig, og jeg vil da ikke ændre startopstilling fuldstændigt for at gør Isco til rette på holdet. Forlænger man med Isco, betyder det dog blot at han er klar på at tage kampen op og fortsætte ,ed at kæmpe i håb om at kunne være en fast mand og være en stor skikkelse Bernabeu som du nævner - og at han måske vil føle sig utryg med alle de rygter der florer omkring ham med Barcelona, at han måske føler sig pligtet til at forlænge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

4 år 10 måneder siden #5 af Sam

zigriaosmani skrev:

Daniel skrev: Det ville være vigtigt!

1) Modric ligner da slet ikke en mand der bakker bagud eller er jeg helt væk på den? Han spiller når han er klar og det har da været tydeligt i den her sæson.

2)Nej, du ændrer sku da ikke hele holdets fodbold filosofi (hvor jeg dog stadigvæk har svært ved at se en hos os) og tilpasser den til perfektion for Isco, fordi du ønsker at forlænge med ham. Det vil da være til grin og en ydmygelse til de andre fodboldstjerner der løber rundt på banen. Isco har fået spilletid - det kan der ikke være i tvivl om. Han vil dog ikke agere som fast starter, hvis både Modric og Kroos er klar. Det ansvar som Modric og Kroos forholder sig til, det mangler Isco at bidrage til sig, og jeg vil da ikke ændre startopstilling fuldstændigt for at gør Isco til rette på holdet. Forlænger man med Isco, betyder det dog blot at han er klar på at tage kampen op og fortsætte ,ed at kæmpe i håb om at kunne være en fast mand og være en stor skikkelse Bernabeu som du nævner - og at han måske vil føle sig utryg med alle de rygter der florer omkring ham med Barcelona, at han måske føler sig pligtet til at forlænge.

Jeg er en af dem der håber man forlænger med Isco. Ikke for at tilpasse filosofien efter ham men fordi jeg tror en anden taktik/opstilling hvor Isco kan være en del af opstillingen kan gavne holdet (hvor han f.eks. ligger i en 10'er rolle). Dermed skippe 443'eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

4 år 10 måneder siden #6 af Bakar
Jeg er nu af den holdning, at hvis først man er sluppet afsted med at spille 443, så bør man for alt i verden holde fast i dét ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Andersdrengen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.