Rygte: Hazard har ret til Real Madrid-forhandling

5 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid logo

Rygterne om Eden Hazard tager til og nu melder spansk presse, at belgieren har en aftale med Chelsea om, at han kan få lov til at forhandle, hvis Real Madrid melder sig med et bud.

Det er en aftale, som blev indgået før denne sæson, hvor Chelsea var i en resultatmæssig dårlig forfatning, og hvor man var nødt til at give Eden Hazard lidt kredit for at sikre ham for endnu en sæson i klubben og her er han da også blomstret op, hvilket gør at man gerne selv vil forlænge med ham.

Således vil man gøre ham til den offensive reference på et hold, som skal forstærkes med offensive folk som Morata, James, Bakayoko og Lukaku.

Real Madrid menes dog at ville strække sig langt for at sikre Eden Hazard til den kommende sæson og uanset resultatet af denne sæsons titelhøst, forventes det at klubben vil forstærke sig på en række positioner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2 af Daniel
Det er egentlig meget simpelt, om end en smule arrogant; VIL Real Madrid ha' Hazard, så får Real Madrid Hazard!

Jeg tror dog kun på, at det sker, hvis Bale, Ronaldo eller Benzema bliver solgt. Og Zidane kan jo godt li' sin BBC-trio, så en handel står og falder måske med Zidanes præference....

5 år 3 måneder siden #3 af BBB
Zidane kan også godt lide Hazard. Jeg tror, at han har sværest ved at sende Bale og Ronaldo videre, men på den måde han har kørt startopstillingen, så må Benzema vel nærmest være både hans bedste ven, søn og svigersøn på samme tid. Zidane kan i hvert fald godt lide Benzema.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

5 år 3 måneder siden #4 af RJ
Men er det store spørgsmål ikke: Gider Hazard overhovedet?

Jeg har aldrig hørt ham nævne Real Madrid i positive vendinger, eller ytret ønske om at forlade Chelsea mellem linjerne.
Umiddelbart er der intet, der indikerer, at han er parat til at smutte. Også selv om vi Real folk tror, at vi kan lokke gud og hver mand til klubben. Det kunne vi måske for 10 år siden, men sådan er det ikke længere. Courtois' udtalelser forleden vidner meget godt om dette.

5 år 3 måneder siden #5 af El Siete

RJ skrev: Men er det store spørgsmål ikke: Gider Hazard overhovedet?

Jeg har aldrig hørt ham nævne Real Madrid i positive vendinger, eller ytret ønske om at forlade Chelsea mellem linjerne.
Umiddelbart er der intet, der indikerer, at han er parat til at smutte. Også selv om vi Real folk tror, at vi kan lokke gud og hver mand til klubben. Det kunne vi måske for 10 år siden, men sådan er det ikke længere. Courtois' udtalelser forleden vidner meget godt om dette.

Det tror jeg helt sikkert han gider - Real Madrid er bare noget af det ypperste indenfor fodbolden, historie osv, og det niveau er Chelsea altså bare ikke på endnu.
Det er også sjældent man ser spillere" sælge sig selv" til forskellige klubber i medierne, a la hvad Aubemayang gør, det er nok mere privat de ytrer deres drømme.
Men det er rigtigt, der er flere penge i omløb som lokker, specielt i PL, og det er der jo nogle der vægter højere.

Men fantastisk at rygterne tager til, fortsæt det bare, det er som regel gode tegn :) Så er det bare afsted med James og en pose penge.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 år 3 måneder siden #6 af RJ

El Siete skrev:

Det tror jeg helt sikkert han gider - Real Madrid er bare noget af det ypperste indenfor fodbolden, historie osv, og det niveau er Chelsea altså bare ikke på endnu.
Det er også sjældent man ser spillere" sælge sig selv" til forskellige klubber i medierne, a la hvad Aubemayang gør, det er nok mere privat de ytrer deres drømme.
Men det er rigtigt, der er flere penge i omløb som lokker, specielt i PL, og det er der jo nogle der vægter højere.

Men fantastisk at rygterne tager til, fortsæt det bare, det er som regel gode tegn :) Så er det bare afsted med James og en pose penge.

Jeg håber bestemt også på det, ingen tvivl om det. Men vi skal altså bare ikke være så naive at tro, at visse spillere ville vælge Real Madrid frem for en anden storklub i PL. London er trods alt en langt federe by end Madrid, og det vægter visse mennesker jo også. Måske der er mere shitty vejr i England, men spillernes koner/kærester nyder garanteret Londons shoppe-liv mere, end de ville gøre i Madrid. Tingene er sat på spidsen, men du ved forhåbentlig, hvad jeg mener.

Jeg synes, det er helt normalt, at spillere går ud og taler overvejende positivt om andre klubber, såfremt de kædes sammen med disse. Altså bare et "Alle vil gerne spille for xxx, det er en fantastisk klub med en fantastisk træner, bla bla bla". Hazard har bare ikke ytret noget som helst (to my knowledge). Jeg kan hvert fald godt tvivle på, om han overhovedet har interessen for det :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

5 år 3 måneder siden #7 af Steen
Hvis der er én spiller, dette hold mangler, så er det Hazard. Fænomenal i de små rum, lynende hurtig og så har han et godt øje til sine holdkammerater. Han er alt det, vores venstrekant mangler.
Derudover kan der efterhånden ikke være tvivl om målmandsposten længere. Keylor Navas skal sparkes langt væk fra Madrid, og ind skal De Gea.

Ind:
Hazard €90m
De Gea €50m

Ud:
Morata €55m
James €60
Keylor Navas €25
Coentrao €10m

Hvis det stod til mig, så ville en fra BBC blive solgt. Men det sker ikke. Derfor kan 4-4-2 være en fornuftig mulighed, hvis man henter Hazard:

De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Bale - Casemiro - Kroos - Hazard
Benzema - Ronaldo

5 år 3 måneder siden #8 af Jakobsif555
Hvis du vil af med Morata og spille 4-4-2, skal Mariano så agere som eneste supplement til angrebet? Selvfølgelig kan spillere som Isco og Bale sættes længere frem, men der kan hurtigt komme en situation(specielt med vores skadeshistorik), hvor vi skal spille med 2 mand fremme uden en egentlig angriber. Syntes det bliver lidt for tyndt.

5 år 3 måneder siden #9 af Steen

Jakobsif555 skrev: Hvis du vil af med Morata og spille 4-4-2, skal Mariano så agere som eneste supplement til angrebet? Selvfølgelig kan spillere som Isco og Bale sættes længere frem, men der kan hurtigt komme en situation(specielt med vores skadeshistorik), hvor vi skal spille med 2 mand fremme uden en egentlig angriber. Syntes det bliver lidt for tyndt.

Det glemte jeg at tilføje. Så skal man skifte tilbage til 4-3-3. Lucas Vazquez og Isco kan sagtens spille på kanterne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

5 år 3 måneder siden #10 af El Siete

RJ skrev:

El Siete skrev:

Jeg håber bestemt også på det, ingen tvivl om det. Men vi skal altså bare ikke være så naive at tro, at visse spillere ville vælge Real Madrid frem for en anden storklub i PL. London er trods alt en langt federe by end Madrid, og det vægter visse mennesker jo også. Måske der er mere shitty vejr i England, men spillernes koner/kærester nyder garanteret Londons shoppe-liv mere, end de ville gøre i Madrid. Tingene er sat på spidsen, men du ved forhåbentlig, hvad jeg mener.

Jeg synes, det er helt normalt, at spillere går ud og taler overvejende positivt om andre klubber, såfremt de kædes sammen med disse. Altså bare et "Alle vil gerne spille for xxx, det er en fantastisk klub med en fantastisk træner, bla bla bla". Hazard har bare ikke ytret noget som helst (to my knowledge). Jeg kan hvert fald godt tvivle på, om han overhovedet har interessen for det :-)

Helt sikkert, de andre storklubber kan lege med i en større grad end tidligere, og der er jo også andre ting der tæller med i ligningen, som f.eks familie der også skal gå op.
Jeg synes dog bare at Real Madrid har noget ekstra at tilbyde, taget klubbens fantastiske historie in mente, at mange af de største spillere har spillet her, de mange trofæer, der gør det ekstra attraktivt for mange spillere, ifht. andre klubber, at spille her.
Desuden går forlydningerne på at der var kontakt sidste sommer, efter deres miserable sæson, hvor Hazard ville væk, men at han så denne sommer skulle have lov til at snakke med Real Madrid.

Intet er givet på forhånd det er klart, men lad os bare håbe Hazard har de ambitioner :)

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: RJ

5 år 3 måneder siden #11 af Fondo_Sur

Steen skrev: Hvis der er én spiller, dette hold mangler, så er det Hazard. Fænomenal i de små rum, lynende hurtig og så har han et godt øje til sine holdkammerater. Han er alt det, vores venstrekant mangler.
Derudover kan der efterhånden ikke være tvivl om målmandsposten længere. Keylor Navas skal sparkes langt væk fra Madrid, og ind skal De Gea.

Ind:
Hazard €90m
De Gea €50m

Ud:
Morata €55m
James €60
Keylor Navas €25
Coentrao €10m

Hvis det stod til mig, så ville en fra BBC blive solgt. Men det sker ikke. Derfor kan 4-4-2 være en fornuftig mulighed, hvis man henter Hazard:

De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Bale - Casemiro - Kroos - Hazard
Benzema - Ronaldo

Fin liste. Husk bare også en venstreback, som der forhåbenligt kommer.

5 år 3 måneder siden #12 af Sebberg

Det tror jeg altså ikke, at du skal være bekymret over. Som de fleste andre er inde omkring, så er der bare noget mere magisk ved Real Madrid og Barcelona, som du ikke finder hos hverken Bayern München eller nogle PL-klubber.

Derudover er der flere ting, det taler for:

- Titler: Chelsea er da på vej fremad, men chancerne er bare stadig større for trofæer - især europæisk - i den spanske storklub.
- Udvikling: Man bliver bare ikke verdens bedste i Chelsea. Der bliver scoret flere mål i Real Madrid, og han får langt bedre medspillere omkring sig. Det er det rette skifte, hvis han for alvor vil træde op af karrierestigen.
- Hårdheden: Jeg tror sgu efterhånden, at Hazard er træt af at blive flæsket i hver tredje kamp i England. Det er en del af charmen, men dommerne beskytter sgu ikke de engelske teknikere.
- Byen: Tja, du siger så, at London er en meget federe by. Agree to disagree. Vejret er skod, og den engelske kultur med pubs, fish and chips og grimt britisk sprog tiltaler ikke mig, og - hvis jeg skal give et bud - ikke fodboldfruerne. I hvert fald ikke når man sammenligner med 20+ grader, tapas og grønne områder i Madrid, og så ved jeg ikke, hvor du får den med shopping fra. Der er sgu tonsvis af muligheder i Madrid for, at Hazards kreditkort kan blive straffet på den helt onde klinge.
- Penge: Ja, det siger sig selv.

Kom nu HAZARD. Det ville være så fucking lækkert.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Zyconith

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.