Carvajal og Cristiano Ronaldo risikerer at misse El Derbi

9 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid risikerer at måtte undvære både Dani Carvajal og Cristiano Ronaldo i lørdagens El Derbi mod Atlético Madrid.

De er begge blot en enkelt advarsel fra at få karantæne og hvis de får gult kort på onsdag mod Leganés, vil de være spærret til det store Madrid-opgør.

Ingen af de to spillere opsøgte situationer i gårsdagens kamp, som kunne have givet dem karantæne mod Leganés og det vil de naturligvis være opmærksomme på, hvis de kommer i kamp på onsdag.

Her kan Zidane meget vel finde på at blande kortene, så der gives pause til en række nøglespillere inden det ekstremt vigtige opgør mod bysbørnene fra Manzanares-floden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af Daniel
Zidane må vel sagtens bare bruge indersiden af skallen!

Carvajal skal IKKE spille. Ronaldo kan diskuteres, men jeg ville holde ham i Madrid - mon ikke resten af holdet kan nappe Leganés uden Carvajal og Ronaldo.

9 år 3 måneder siden #3 af Siempre fiel
Jeg forestiller mig at Carvajal spiller - desværre!! Grunden til at han sku stå over mod Alaves må ganske enkelt være fordi at han er tiltænkt at spille kampen mod Leganes - ellers sku han jo 100% ha startet mod Alaves OG han sku ha taget det gule kort der ku hvile ham på onsdag. MEN sagen er jo dén at han er vokset op i Leganes og han derfor for alt i verden vil spille dén kamp. Personligt syntes jeg det var vanvid da jeg så han startede på bænken igår for al logik siger jo at han burde starte mod Alaves og ta den freakin advarsel som ku lade ham sidde over på onsdag OG afsone karantæne. Og ja, nu blir det endnu mere vanvid hvis han starter inde onsdag..

9 år 3 måneder siden #4 af Hugol

Daniel skrev: Zidane må vel sagtens bare bruge indersiden af skallen!

Carvajal skal IKKE spille. Ronaldo kan diskuteres, men jeg ville holde ham i Madrid - mon ikke resten af holdet kan nappe Leganés uden Carvajal og Ronaldo.

CR7 er normalt kun en spiller der får advarsel, hvis han filmer sig til et straffe eller sparker/slår ud efter en spiller. Det ser jeg slet ikke blive aktuelt i morgen.

Tror at Zidane spiller et 4 mands forsvar, hvor Nacho igen spiller venstre eller Marcelo. Derfor kan Danilo igen spille højreback og Ramos samt Pepe eller Nacho på midten.

Jeg tror sågar at Zidane vil spare CR7 og bruge Asensio i stedet.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Hugol.

Leveret af Kunena Forum