Marca: Real Madrid henter Theo Hernández

9 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske Marca har Real Madrid besluttet sig for at betale frikøbsklausulen på 24 millioner € for Atlético Madrids 19-årige franske back,Theo Hernández.

Han er i denne sæson udlejet til Alavés og her har han gjort det så overbevisende, at Real Madrid har besluttet at bryde pagten med Atlético Madrid og købe en af deres spillere og franskmandens agent, Manuel García Quilón, skal allerede have meddelt Atlético Madrid, at Theo Hernández, ikke vender retur til klubben til den kommende sæson, idet han skifter til bysbørnene i det nordlige Madrid.

I Real Madrid er Theo Hernández udset til at afløse Fabio Coentrao, hvis dage synes talte i klubben.

Theo Hernández er i øvrigt søn af den tidligere franske fodboldspiller, Jean Francois Hernández.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af Mathiaska
I de momenter jeg har set Alavés indtil nu, har mit fokus været fuldt rette mod M. Llorente. Er der en bruger på forummet der kan sætte nogle ord på Theo som oplevelse denne sæson?

9 år 3 måneder siden #3 af RGBlanco
Så ham kun i weekenden mod os, hvor han spillede WB. Synes han virkede rimelig farlig i det fremadrettede spil. Var hurtig og udfordrede Carvajal flere gange. På baggrund af dét, virker han som en positiv reserve til Marcelo - men det er selvfølgelig ikke meget. Whoscored giver ham en 7.05 rating for sæsonen, så hans stats er rimeligt gode.

9 år 3 måneder siden #4 af Siempre fiel
Sport skriver idag at Barca åbenbart har fulgt ham i flere år og var tæt på at gå efter ham sidste sommer, da man ser ham som en optimal løsning både i en 4-4-2 og 3-5-2. Der spekuleres også i om Barca vil prøve at blande sig i kampen om ham, på trods af forlydenderne omkring at Real Madrid er tæt på at sikre sig ham.

9 år 3 måneder siden #5 af Fondo_Sur
Ja, det er desværre langt fra sikkert at han skifter. Det afhænger af ham selv.

9 år 3 måneder siden #6 af Daniel
Theos overvejende hæmsko er venstrebackens temperament. Han taber hovedet fra tid til anden. Mon ikke det til dels kan tilskrives Theos alder?

Spillemæssigt er han et kæmpe-talent. Han har i min verden et overflødighedshorn af offensive kvaliteter. Han ville være en fremragende tilføjelse til truppen. Det kan måske også være med til at få Marcelo i omdrejninger igen. Det ville jeg i hvert fald sætte stor pris på!

Det bliver spændende at se, om Real Madrid lander ham officielt. Umiddelbart vil han komme nemmere til spilletid i Atletico Madrid end Real Madrid, hvorfor jeg godt kan have lidt tvivl om denne handel. Omvendt... er han indstillet på at agere backup i et par sæsoner eller tre, så står Real Madrid med et stærkt aktiv på venstrebacken, når Marcelo begynder at blive indhentet af brasilianer-syndromet :-)

9 år 3 måneder siden #7 af Pelle

Daniel skrev: Theos overvejende hæmsko er venstrebackens temperament. Han taber hovedet fra tid til anden. Mon ikke det til dels kan tilskrives Theos alder?

Spillemæssigt er han et kæmpe-talent. Han har i min verden et overflødighedshorn af offensive kvaliteter. Han ville være en fremragende tilføjelse til truppen. Det kan måske også være med til at få Marcelo i omdrejninger igen. Det ville jeg i hvert fald sætte stor pris på!

Det bliver spændende at se, om Real Madrid lander ham officielt. Umiddelbart vil han komme nemmere til spilletid i Atletico Madrid end Real Madrid, hvorfor jeg godt kan have lidt tvivl om denne handel. Omvendt... er han indstillet på at agere backup i et par sæsoner eller tre, så står Real Madrid med et stærkt aktiv på venstrebacken, når Marcelo begynder at blive indhentet af brasilianer-syndromet :-)

Det er Marcelo vist allerede blevet ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios, Mathiaska, MadridistaPorVida, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum