Marca: Real Madrid henter Theo Hernández
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske Marca har Real Madrid besluttet sig for at betale frikøbsklausulen på 24 millioner € for Atlético Madrids 19-årige franske back,Theo Hernández.
Han er i denne sæson udlejet til Alavés og her har han gjort det så overbevisende, at Real Madrid har besluttet at bryde pagten med Atlético Madrid og købe en af deres spillere og franskmandens agent, Manuel García Quilón, skal allerede have meddelt Atlético Madrid, at Theo Hernández, ikke vender retur til klubben til den kommende sæson, idet han skifter til bysbørnene i det nordlige Madrid.
I Real Madrid er Theo Hernández udset til at afløse Fabio Coentrao, hvis dage synes talte i klubben.
Theo Hernández er i øvrigt søn af den tidligere franske fodboldspiller, Jean Francois Hernández.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Spillemæssigt er han et kæmpe-talent. Han har i min verden et overflødighedshorn af offensive kvaliteter. Han ville være en fremragende tilføjelse til truppen. Det kan måske også være med til at få Marcelo i omdrejninger igen. Det ville jeg i hvert fald sætte stor pris på!
Det bliver spændende at se, om Real Madrid lander ham officielt. Umiddelbart vil han komme nemmere til spilletid i Atletico Madrid end Real Madrid, hvorfor jeg godt kan have lidt tvivl om denne handel. Omvendt... er han indstillet på at agere backup i et par sæsoner eller tre, så står Real Madrid med et stærkt aktiv på venstrebacken, når Marcelo begynder at blive indhentet af brasilianer-syndromet :-)
Daniel skrev: Theos overvejende hæmsko er venstrebackens temperament. Han taber hovedet fra tid til anden. Mon ikke det til dels kan tilskrives Theos alder?
Spillemæssigt er han et kæmpe-talent. Han har i min verden et overflødighedshorn af offensive kvaliteter. Han ville være en fremragende tilføjelse til truppen. Det kan måske også være med til at få Marcelo i omdrejninger igen. Det ville jeg i hvert fald sætte stor pris på!
Det bliver spændende at se, om Real Madrid lander ham officielt. Umiddelbart vil han komme nemmere til spilletid i Atletico Madrid end Real Madrid, hvorfor jeg godt kan have lidt tvivl om denne handel. Omvendt... er han indstillet på at agere backup i et par sæsoner eller tre, så står Real Madrid med et stærkt aktiv på venstrebacken, når Marcelo begynder at blive indhentet af brasilianer-syndromet :-)
Det er Marcelo vist allerede blevet ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."