Bekymring over Modric´ niveau

9 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

I weekenden blev han kåret til Kampens badebold i referatet her på Madridista.dk og det er en helt uvant situation for Luka Modric, som ellers plejer at ligge i den anden ende af skalaen.

Man skal dog efterhånden et stykke tilbage i tiden for at finde den sidste gode kamp fra kroaten og det bekymrer i Real Madrid op til denne vigtige april måned, for nok kigger man ofte på BBC-trioen, når de besværlige kampe skal vindes, men Luka Modric er mindst lige så vital.

Mod Alavés var det helt skidt og han erobrede slet ingen bolde i den tid, han var på banen, ligesom han også deltog langt mindre i spillet end vanligt og Modric er da også blevet udskiftet i tre af de seneste fire kampe.

Real Madrids muligheder i kampene mod Bayern München, samt El Derbi og El Clásico vil forøges markant, hvis Zidane får genrejst Modric som han var før sin ærgerlige skade for nogle måneder siden, men tiden er knap. Allerede i weekenden venter Atlético Madrid og i næste uge tager man hul på Champions League mod Bayern München.

Kilde: AmorMadrids karakterark

Modric har i indeværende sæson et gennemsnit på 2,88 pr kamp, mens han i det 'vigtige kampe' har et snit på 3,00. I Champions League er snittet helt nede på 2,77.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af ChrillRM14
Modric er dén person, som det meget vel kan stå og hænge med i sidste ende, når april måned er ovre, og vi enten står som favoritter til LaLiga og ChL eller lige har kastet det hele på gulvet.... igen.... Jeg håber, Zidane og Pintus ved, hvad de gør....

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 3 måneder siden #3 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Bekymring over Modric´ niveau
Udskift nu bare Modric med Isco mod Atletico. Han ejede den grønsvær sidst :)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 3 måneder siden #4 af ChrillRM14
Som det ses tydeligt i brugernes bedømmelser, har han siden medio januar kun spillet to kampe med en samlet bedømmelse på 3... Som Pelle skriver, hvor lang tid skal der gå, før tilliden skal fæstnes på andre? Isco?

Jeg er personligt tilhænger af en 4-mands-midtbane med Isco og Modric og så Kroos og Case. Så kommer vi sjældent i undertal på midtbanen, og der er to spillere (Modric og Isco), der kan drive bolden fremad og lukke hullet mellem midtbane og angreb og sætte gang i den eller noget stationære offensiv.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.

9 år 3 måneder siden #5 af Sahinovic
Ja, han har godt nok ramt et nærmest skræmmende lavt niveau, og en tur på bænken ville måske også være godt for Modrić.

Når det er så sagt, så gad jeg godt at se Bales statistisk for indeværende sæson, som jeg husker det har han skrabet rigtigt mange 1'er taler sammen, og hvis snakken endeligt skal falde på udskiftninger på holdet, så må den først og fremmest falde på Bale. Jeg har en tro på, at Modrić sagtens kan komme tilbage i storform, denne tiltro har jeg ikke til Bale, da han kontra Modrić, aldrig har præsteret over en længere periode.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 3 måneder siden #6 af ChrillRM14

Sahinovic skrev: Ja, han har godt nok ramt et nærmest skræmmende lavt niveau, og en tur på bænken ville måske også være godt for Modrić.

Når det er så sagt, så gad jeg godt at se Bales statistisk for indeværende sæson, som jeg husker det har han skrabet rigtigt mange 1'er taler sammen, og hvis snakken endeligt skal falde på udskiftninger på holdet, så må den først og fremmest falde på Bale. Jeg har en tro på, at Modrić sagtens kan komme tilbage i storform, denne tiltro har jeg ikke til Bale, da han kontra Modrić, aldrig har præsteret over en længere periode.

Den er taget til efterretning, og en lignende artikel som denne bare med Bale, kan godt komme op at vende imorgen :)

Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum