Bedømmelse af truppen mod Leganés
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (26 brugere)
Hele holdet 3.0
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!
James' problem er hans manglende atletiske evner. Han virker nærmest som en handicappet, når han hverken kan springe, sprinte (hurtigt), vinde nærkampe, bruge sit højre ben, være possessionspiller etc. Han har kun sit gode venstre ben, som noget ekstraordinært. Et sikkert salg til sommer.
Nå men videre, det bliver sikkert nogenlunde samme start 11, som kommer til at spille ude i Gijon om 10 dage.
Fondo_Sur skrev: Kovačić er ret vild. Asensio ligeså i glimt.
James' problem er hans manglende atletiske evner. Han virker nærmest som en handicappet, når han hverken kan springe, sprinte (hurtigt), vinde nærkampe, bruge sit højre ben, være possessionspiller etc. Han har kun sit gode venstre ben, som noget ekstraordinært. Et sikkert salg til sommer.
Nå men videre, det bliver sikkert nogenlunde samme start 11, som kommer til at spille ude i Gijon om 10 dage.
han leverer stort set hver gang han spiller, enten med en assist eller en scoring. og idag både assist og scoring. Han er ikke en Bale atletisk (men bedre fodboldspiller end Bale) men hans visionære evner og pasningsspil kombineret med sit venstreben kan gøre ham dødbringende i det offensive.
Asensio spiller virkelig godt idag men problemet med ham er at han ikke er kontinuerlig -endnu. Og mangler at vise noget i de store kampe. han kan til tider forsvinde i en kamp.
Var Kovacic et bæst? For de minutter, jeg så med ham, var han alt andet end prangende, og i min optik flyttede han bare bolden mellem kanterne. Jeg så ingen raids eller andet fra ham.
Er det mig, der er helt forkert på den?
"Maybe they hate me because I'm too good."
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Pelle skrev: Jeg så ikke de første 35 min., så jeg bliver simpelthen nødt til at spørge.
Var Kovacic et bæst? For de minutter, jeg så med ham, var han alt andet end prangende, og i min optik flyttede han bare bolden mellem kanterne. Jeg så ingen raids eller andet fra ham.
Den er svær. I perioder sad jeg og tænkte at Kovacic var ordinær og han havde sågar et par ret dårlige boldtab. Omvendt har han en assist i verdensklasse og efter pausen virkede det i høj grad som om Zizou havde bedt ham holde lidt igen og blive dybere i banen som gardering. Jeg synes Kovacic leverede en solid indsats - særligt når man tager omstændighederne med begrænset kampform i betragtning.
raul7=kongen skrev:
Pelle skrev: Jeg så ikke de første 35 min., så jeg bliver simpelthen nødt til at spørge.
Den er svær. I perioder sad jeg og tænkte at Kovacic var ordinær og han havde sågar et par ret dårlige boldtab. Omvendt har han en assist i verdensklasse og efter pausen virkede det i høj grad som om Zizou havde bedt ham holde lidt igen og blive dybere i banen som gardering. Jeg synes Kovacic leverede en solid indsats - særligt når man tager omstændighederne med begrænset kampform i betragtning.
Solid er bestemt også ordet, jeg vil betegne hans indsats med. Et fint 3-tal i min bog. Jeg ser bare visse brugere give ham 4/5-taller og lovprise hans indsats, og det fik mig til at tænke, at han virkelig måtte have spillet fænomenalt de første 35 min.
"Maybe they hate me because I'm too good."