Zidane bliver - uanset hvad

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid går ind til den vigtigste uge i lang tid. En uge, hvor man kan sikre sig en semifinaleplads i Champions League og hvor man kan tage et gigantisk skridt mod det spanske mesterskab.

Meget er således på spil, men ifølge spansk presse har Florentino Pérez lavet en genistreg ved allerede nu at sikre ro på trænerfronten. Han har nemlig forsikret Zinedine Zidane om, at han også er træner for klubben i den kommende sæson, uanset hvordan det så går.

Zidane har ellers sået tvivl om sin egen fremtid i klubben, når han på pressemøder er blevet spurgt om fremtiden og lidt tvetydigt har svaret, at ”Det er der en anden person, som er nødt til at svare på”. Underforstået, at den beslutning ligger hos Florentino Pérez og han skal altså nu have valgt at sikre Zinedine Zidane og spillertruppen ro ved at forsikre om den franske træners fremtid i klubben.

Florentino Pérez og Zinedine Zidane er i jævnlig kontakt med hinanden og generelt hersker der stor respekt om trænerens arbejde blandt alle i Real Madrids ledelse, hvor man er tilfredse med resultaterne og udsigten til, at man kan være på vej mod en historisk ”Doblete”, hvor man vinder både mesterskab og Champions League/Mesterholdenes turnering, hvilket ikke er sket i 59 år for Real Madrid. Samtidig vil det være første gang, at en klub vinder Champions League to gange i træk, men det ligger alt sammen ude i fremtiden.

Foreløbig tager man en kamp ad gangen, men Zinedine Zidane kan begynde at tænke på næste sæsons kampe også, for han synes nu sikker på at få lov til at fortsætte i klubben og opfylde den kontrakt, som udløber næste år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Zidane bliver - uanset hvad
Det er så første gang, jeg faktisk tror på Florentino Perez, når han siger det. Måske er det fordi jeg virkelig har tiltro til Zidane. Måske er det fordi, han siger det på et tidspunkt hvor holdet fungerer, i modsætning til de sidste mange gange, han har sagt det.

Anyway, det er vigtigt, at Zidane får ro til at udvikle holdet. Dødboldene er blevet et vigtigt våben, ligeledes er indlæg. Zidane spiller lidt mere traditionel fodbold, og er søgt væk fra Tika-taka fodbold. Det er et godt træk, siden truppen ikke er til det. Nuvel, midtbanen er til det, men angrebet passer ikke til det.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Laustfw

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #3 af Laustfw
Besvaret af Laustfw på emne Zidane bliver - uanset hvad

Kratmus skrev: Det er så første gang, jeg faktisk tror på Florentino Perez, når han siger det. Måske er det fordi jeg virkelig har tiltro til Zidane. Måske er det fordi, han siger det på et tidspunkt hvor holdet fungerer, i modsætning til de sidste mange gange, han har sagt det.

Anyway, det er vigtigt, at Zidane får ro til at udvikle holdet. Dødboldene er blevet et vigtigt våben, ligeledes er indlæg. Zidane spiller lidt mere traditionel fodbold, og er søgt væk fra Tika-taka fodbold. Det er et godt træk, siden truppen ikke er til det. Nuvel, midtbanen er til det, men angrebet passer ikke til det.


Jeg er meget enig i din holdning til Zidane og hvordan og hvorfor vi spiller som vi gør. Forfriskende at læse at jeg ikke er den eneste. Zidane gør det fantastisk med det materiale han har for hånden, lad os håbe at han til næste sæson kan lægge endnu et lag på Madrids spil og at vi derved får en smule mere kontrol over vores kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #4 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Zidane bliver - uanset hvad
Florentino udtalte også at Rafael Benítez var verdens bedste træner, for så efterfølgende at fyre ham et par måneder efter.

Zidane skal nok hive La Liga hjem og eventuelt krydre det med et Champions League trofæ, derfor er det let nok for Florentino at udtale at han bliver, uanset hvad.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce