Marca: Isco til 2022
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det har floreret længe som et rygte i spansk presse, at Isco ville forlænge sin kontrakt med Real Madrid, men nu mener Marca at kunne præsentere betingelserne for den nye kontrakt, som underskrives efter sæson-afslutningen.
Her mener avisen nemlig, at Isco sætter sig til forhandlingsbordet sammen med Florentino Pérez for at underskrive en ny kontrakt, som binder ham til klubben frem til 2022 og han får samtidig fordoblet sin løn til 6 millioner €, således at han vil befinde sig lige under spillere som Cristiano Ronaldo, Gareth Bale, Sergio Ramos, Toni Kroos, Luka Modric og Karim Benzema.
Efter tirsdagens CL-kamp mod Bayern München slog Isco da også fast, at man er tæt på at nå til enighed om en ny kontrakt og han har ved flere lejligheder udtalt, at hans ønske er at fortsætte i Real Madrid, om end han også har betonet, at det er vigtigt for hans karriere at vide, hvor han står og have udsigt til regelmæssig spilletid.
Derfor mener spansk presse også at vide, at han tidligere på sæsonen har holdt uformelle samtaler med klubber som Manchester City, Liverpool og Juventus, men der bliver altså ikke noget ud af de samtaler og imens kan Zidane glæde sig over, at have Isco i truppen i de kommende år også.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Smut nu. Zidane giver dig aldrig en fast plads.
Det kunne også være, at Isco inderligt elsker Real Madrid og har et brændende ønske om at slå igennem i Kongeklubben, hvorfor han ikke er interesseret i at skifte arbejdsgiver. Det er trods alt beundringsværdigt!
Endvidere tror jeg, at Isco finder stor motivation i, at vi fans tror på ham. Og her mener jeg nødvendigvis ikke du og jeg, men Santiago Bernabéu, hvor han høster stor bifald gang på gang.
Jeg ved ikke, om Isco nogensinde bliver fast starter i Real Madrid. Det er svært at spå om. Jeg ville ønske det. Men Isco ER en vigtig brik i Real Madrids trup og vil fremadrettet, hvis han da forlænger, blive ved med at være en vigtig brik.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
(Eller er det stadig blot rygter?)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Hvornår har vi sidst været vidne til en Real Madrid spiller, der demonstrere en så stor overlegenhed på en fodboldbane, ej beklager, men jeg er sgu stadig målløs over hans præstation igår, fy for en skefuld.
Florentino Pérez