Manchester United klar til at forhandle om De Gea

• realmadsen
  • realmadsen's profilbillede Emne forfatter
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
9 år 3 måneder siden #1 af realmadsen

Der bliver lagt tidligt i ovnen til den måske kommende sommers store transfersaga.

Således mener den spanske journalist José Ramon de la Morena fra programmet ”The Transistor” på Onda Cero at vide, at Manchester United har meddelt Real Madrid, at man er klar til at forhandle en handel på plads omkring David De Gea når sommerens transfervindue åbner.

Ifølge de la Morena har De Gea’s agent Jorge Mendes været på besøg på Bernabeu og fortalt at målmanden er frustreret i Manchester og nu har ændret mening i forhold til et skifte tilbage til den spanske hovedstad.

Der er dog flere kameler, der skal sluges, før en handel kan blive en realitet. Således skulle Real Madrid allerede nu have meddelt Manchester United via Mendes, at man ikke har i sinde at betale det samme prisskilt som United har sat på målmanden.

Samtidig har man gjort De Gea og Jorge Mendes opmærksom på, at et skifte til Real Madrid ikke inkluderer samme månedsløn som spanieren indkasserer hos de røde djævle nu. De Gea hæver angiveligt i omegnen af 12 millioner euro. En fuld transfer og det høje lønniveau vil ifølge José Ramon de la Morena skabe for meget postyr i omklædningsrummet.

Real Madrid skulle dog også have et par esser i ærmet, da man ved at José Mourinho er klar til at skille sig af med De Gea for den rigtige pris. Samtidig ser man det i Real Madrid som sin pligt at have den spanske landsholdsmålmand til at vogte buret på Bernabeu.

Det vides endnu ikke om nogle af de nuværende Real Madrid spillere bliver inkluderet i handlen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af Steen
Han skal hentes, koste hvad det vil. Verdens bedste målmand, og prisen vil i sidste ende være peanuts, eftersom han vil vogte buret i de næste ti år.
Jeg tror dog desværre ikke, at han kommer. Jeg tror, at det hele afhænger af, om Manchester United kommer i CL eller ej, og det ser det ud til at de gør.
Men jeg bliver ved med at håbe. Jeg har kun et krav denne sommer, og det er, at De Gea hentes. Alt andet er bare en bonus.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 3 måneder siden #3 af Sahinovic

Steen skrev: Han skal hentes, koste hvad det vil. Verdens bedste målmand, og prisen vil i sidste ende være peanuts, eftersom han vil vogte buret i de næste ti år.
Jeg tror dog desværre ikke, at han kommer. Jeg tror, at det hele afhænger af, om Manchester United kommer i CL eller ej, og det ser det ud til at de gør.
Men jeg bliver ved med at håbe. Jeg har kun et krav denne sommer, og det er, at De Gea hentes. Alt andet er bare en bonus.

Har han ikke en frikøbsklausul på €60 mio?

Florentino Pérez

9 år 3 måneder siden #4 af asp3200
Så fandens vigtigt den transfer går igennem. Det vælter ind med mål.

9 år 3 måneder siden #5 af Steen

Sahinovic skrev:

Steen skrev: Han skal hentes, koste hvad det vil. Verdens bedste målmand, og prisen vil i sidste ende være peanuts, eftersom han vil vogte buret i de næste ti år.

Har han ikke en frikøbsklausul på €60 mio?

Desværre ikke. Det var der rygter om da han forlængede, men for nogle uger siden kom det frem i de engelske medier, at det ikke er tilfældet. Men jeg tror, at United vil acceptere et bud på €60 millioner, hvis DDG selv gør det klart at han vil skifte.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Neye

9 år 3 måneder siden #6 af Kassow-Rossing
Det ser godt nok ud som om United netop kan kravle ind på en CHL-givende plads, hvilket naturligvis besværliggøre handlen.

Kan man forestille sig at DDG har set lyset i Real Madrid (igen) selvom United også deltager i det fineste selskab? Der er jo 0 chance for at de vinder CHL i første sæson, og de bedste spillere vil vel helst spille for de bedste klubber?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 3 måneder siden #7 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: Det ser godt nok ud som om United netop kan kravle ind på en CHL-givende plads, hvilket naturligvis besværliggøre handlen.

Kan man forestille sig at DDG har set lyset i Real Madrid (igen) selvom United også deltager i det fineste selskab? Der er jo 0 chance for at de vinder CHL i første sæson, og de bedste spillere vil vel helst spille for de bedste klubber?

Vil man spille på et hold, som lige knap og nap kommer med i CL, og som har problemer mod storhold som Genk?
Eller vil man spille på det største hold i verden, som er i en CL-semifinale for jeg ved ikke hvilket år i træk?

Easy choice :)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios

9 år 3 måneder siden #8 af Fondo_Sur

Pelle skrev:

Kassow-Rossing skrev: Det ser godt nok ud som om United netop kan kravle ind på en CHL-givende plads, hvilket naturligvis besværliggøre handlen.

Vil man spille på et hold, som lige knap og nap kommer med i CL, og som har problemer mod storhold som Genk?
Eller vil man spille på det største hold i verden, som er i en CL-semifinale for jeg ved ikke hvilket år i træk?

Easy choice :)

Jeg har længe holdet øje med United på baggrund af samme problematik vedrørende United i CHL og betydningen af det for De Gea-handlen.

Jeg tror dog ikke i sidste ende, at det har den store betydning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 3 måneder siden #9 af Kassow-Rossing
Stillet sådan op, er det naturligvis nemt.

Men.. Alle i United (Især ledelse og fans) betragter klubben som en klub i fremgang. Realiteten er at de har 'været i fremgang' i mange år efterhånden og ser ikke ud til at blive bedre og bedre. Kunne man ikke godt frygte at denne følelse også har spredt sig til DDG?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 3 måneder siden #10 af Fondo_Sur

Kassow-Rossing skrev: Stillet sådan op, er det naturligvis nemt.

Men.. Alle i United (Især ledelse og fans) betragter klubben som en klub i fremgang. Realiteten er at de har 'været i fremgang' i mange år efterhånden og ser ikke ud til at blive bedre og bedre. Kunne man ikke godt frygte at denne følelse også har spredt sig til DDG?

Hmm, jeg synes at United har været i en slags krise i flere år. Det kan godt være, at der nu endeligt er en vis fremgang, men kriseårene sidder uden tvivl i hovederne på spillerne. De skulle jo have spillet med om mesterskabet i de sidste tre år, hvor de har hentet dyrt ind, men har fejlet fælt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 3 måneder siden #11 af Pelle
Sagt på en anden måde. United har vel aldrig handlet så dyrt ind, som de har gjort de sidste 2-3 sæsoner. Og de har vel aldrig været længere fra mesterskabet?

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 3 måneder siden #12 af Steen
Problemet ligger i, at De Gea elsker Manchester United og deres fans. Han har ikke glemt den enorme støtte de viste ham, da han startede i klubben. Hans første sæson i Manchester var mildt sagt forfærdelig. Han droppede utallige gange.
Han vil gerne hjem til Madrid (denne gang den gode del af Madrid), men han vil på samme tid ikke tvinge en transfer igennem. Manchester United ender nok med en Champions League plads, og det vil uden tvivl gøre handlen lidt mere kompliceret. Men det hele afhænger af Perez. Hvis han er villig til at betale en fair pris til både De Gea og hans klub, så er han vores.

Som jeg har sagt siden 2015: De Gea er et must, og bør prioriteres over alt andet denne sommer!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum