Real Madrid fratager sæsonkort fra medlemmer

9 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Der var alt for mange Barcelona-tilhængere på Estadio Santiago Bernabéu søndag aften. ALT for mange.

Mange lod nok mærke til, at der sad mange Barcelona-tilhængere blandt Real Madrid-fans til El Clásico og det får nu Real Madrid til at skride ind over for de kortholdere, som har videresolgt deres billet og dermed tilsidesat sikkerhedsforanstaltningerne til den vigtige kamp.

Som kortholder er man forpligtet til ikke at videresælge sin billet eller overdrage den til andre uden Real Madrids tilladelse og derfor har klubben besluttet sig for at fratage sæsonkortet for 357 medlemmer, som forbrød sig mod disse regler.

I en officiel meddelelse slår Real Madrid fast, at man fortsat arbejder på at man arbejder indædt på at undgå lignende situationer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af Kassow-Rossing
Usselt. Ikke usselt af FCB fansene fordi de ville sådan set bare se kampen og behøver ikke følge Real Madrids regelsæt. Usselt af de sæsonkortholdere, der er medlemmer for at tjene på det.

Og dog.. Kæresten og jeg har besøgt Bernabeu med legitime billetter i hånden og alligevel købt nogle ekstra dyre, ekstra fede pladser på verdens smukkeste stadion. Den mulighed mister vi formentlig hvis der bliver strammet op. Jeg holder nu alligevel på, at Real Madrid skal stramme op så sådan noget ikke sker igen.

Real Madrids ønsker > Kassow-Rossings ønsker!

Hvad tænker I andre?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, Kimbo

9 år 3 måneder siden #3 af Pelle
Jeg er enig i, at Real Madrids ønsker til enhver tid må komme over dine ønsker :)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, R7CR7GB11, Kimbo

9 år 3 måneder siden #4 af Zyconith

Kassow-Rossing skrev: Usselt. Ikke usselt af FCB fansene fordi de ville sådan set bare se kampen og behøver ikke følge Real Madrids regelsæt. Usselt af de sæsonkortholdere, der er medlemmer for at tjene på det.

Man kan vel tjene sæsonkortet hjem på en el classico? Hmm... Der er jo nogle regler, men kan godt sætte mig ind i hvorfor man gør det.

Kassow-Rossing skrev: Og dog.. Kæresten og jeg har besøgt Bernabeu med legitime billetter i hånden og alligevel købt nogle ekstra dyre, ekstra fede pladser på verdens smukkeste stadion. Den mulighed mister vi formentlig hvis der bliver strammet op. Jeg holder nu alligevel på, at Real Madrid skal stramme op så sådan noget ikke sker igen.

Hvorfor skulle I misse denne mulighed nu? Forstår det ikke. Fordi de ikke kan videresælge dem til Real Madrid fans eksempelvis hvor man ikke ville ligge mærke til det?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 3 måneder siden #5 af Fondo_Sur
Alt imens Calle de Marceliano Santa Maria er propfyldt med madridistas, der ikke må komme ind på stadion. Man græmmes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul-rik

9 år 3 måneder siden #6 af Kassow-Rossing

Zyconith skrev: Man kan vel tjene sæsonkortet hjem på en el classico?

Ingen anelse.

Zyconith skrev: [Hvorfor skulle I misse denne mulighed nu? Forstår det ikke. Fordi de ikke kan videresælge dem til Real Madrid fans eksempelvis hvor man ikke ville ligge mærke til det?

Det gør vi heller ikke med sikkerhed. Jeg skrev 'formentlig'.
Det kommer jo an på hvilke beslutninger, der bliver truffet i Real Madrid for at komme sagen til livs. Hvis der bliver strammet op i sådan en grad, at det ikke længere bliver muligt at videresælge sine sæsonkort, så bliver det 100 % ikke muligt for os at tage til Bernabeu og købe billetter af sæsonkortholdere. Dette kunne gøres vha billedlegitimation eksempelvis. Det kan også ske, at Real Madrid ikke går særlig hårdt ind i denne sag, og så mister vi ikke denne mulighed i fremtiden.

Fondo_Sur skrev: Alt imens Calle de Marceliano Santa Maria er propfyldt med madridistas, der ikke må komme ind på stadion. Man græmmes.

De madridistas kunne have købt billetterne. Hvis de har rent mel i posen, kan de spendere Euro ligesom de Barcelona fans, der har købt billetterne. Man er kun udelukket fra Bernabeu, hvis man tidligere er straffet af klubben.

9 år 3 måneder siden #7 af Dios
Det resulteret også i et slagsmål efter Rakitic scoring. Slagsmål var det egentlig ikke. Jeg så bare en Barcelona fan med blod i ansigtet forlade sin plads sammen med nogle vagter.

Så helt fint med mig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

9 år 3 måneder siden #8 af Hugol

Kassow-Rossing skrev: Usselt. Ikke usselt af FCB fansene fordi de ville sådan set bare se kampen og behøver ikke følge Real Madrids regelsæt. Usselt af de sæsonkortholdere, der er medlemmer for at tjene på det.

Og dog.. Kæresten og jeg har besøgt Bernabeu med legitime billetter i hånden og alligevel købt nogle ekstra dyre, ekstra fede pladser på verdens smukkeste stadion. Den mulighed mister vi formentlig hvis der bliver strammet op. Jeg holder nu alligevel på, at Real Madrid skal stramme op så sådan noget ikke sker igen.

Real Madrids ønsker > Kassow-Rossings ønsker!

Hvad tænker I andre?

Du skal vide at det du gør er hvert fald ulovligt. De folk du køber af er sikkert heller ikke Madrid fans. Jeg kender folk der har sæson kort til Calderon og Bernabeu og det er Atleti fans. Der er masser af risiko ved at købe igennem dem med sæson kort. Derfor er jeg glad for at jeg har mit medlemsskab i peñaen. Jeg er garanteret billet uanset hvor Madrid spiller

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Hugol.

9 år 3 måneder siden #9 af Kassow-Rossing
Det er på ingen måde ulovligt at købe billetter af folk, der har sat dem til salg. Det er hverken i brud med dansk, spansk eller EU lovgivning.

Det kan derimod godt være ulovligt at sælge dem uden samtykke fra Real Madrid.

Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

9 år 3 måneder siden #10 af Hugol

Kassow-Rossing skrev: Det er på ingen måde ulovligt at købe billetter af folk, der har sat dem til salg. Det er hverken i brud med dansk, spansk eller EU lovgivning.

Det kan derimod godt være ulovligt at sælge dem uden samtykke fra Real Madrid.

og du tror du køber dem med samtykke fra Real Madrid ?

9 år 3 måneder siden #11 af Kassow-Rossing
Irrellevant og jeg l opfordre dig til at læse nogle fagbøger, hvis du skulle være i tvivl om hvorfor.

Du tager fejl. Videre i teksten.

Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

9 år 3 måneder siden #12 af Hugol
Mener du at jeg skal læse fagbøger om fans der sælger billetter ulovligt. Der er en årsag til at Real Madrid har ekskluderet medlemmer med sæson kort.

Selvfølgelig er det relevant for snakken. Hvis du har købt af en gut på gaden uden foran stadion, så er det 100% ulovligt. Nu har du jo fortalt at du har købt dyrere billetter ved stadion, og har det ikke været igennem klubben så har det netop været ulovligt.

Leveret af Kunena Forum