Truppen mod Deportivo - 34. spillerunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har her til formiddag udtaget truppen til aftenens kamp mod Deportivo.
Og man tager til den svære udekamp i Galicien uden Toni Kroos og Cristiano Ronaldo, der er udeladt til opgøret på Riazor. Herudover må Real Madrid se bort fra karantæneramte Ramos og de skadede Pepe og Bale.
Til gengæld er Raphaël Varane tilbage og forhåbentlig holder hans skrøbelige bentøj til mere end sidst, han gjorde come back.
Der er udtaget 19 spillere til aftenens kamp, hvilket betyder at en mand skal sorteres fra inden kampstart.
Truppen mod Deportivo:
Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.
Forsvar: Carvajal, Danilo, Varane, Nacho, Marcelo, Tejero.
Midtbane: Casemiro, Modric, Kovacic, Asensio, Isco, James.
Angreb: Benzema, Morata, Lucas Vázquez, Mariano.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Isco eller Kovacic kan sagtens vikariere for Kroos, men INGEN Ronaldo? Nej, han spillede ikke sit livs bedste kamp mod Barcelona, men hvem gjorde det?
Så er det uskarpe Benzema og Morata (er han overhovedet i form længere?), der skal stå for målene!
Real Madrid skal altså møde dét mandskab, som drillede os noget så gevaldigt på Santiago Bernabéu, og dét mandskab, som hapsede alle tre point fra Barcelona på Riazor.
Ja, det må jeg vise sig om manden er gal eller genial.... endnu en gang. Lige ved første øjekast synes jeg, at han gambler :-)
I min verden er tre point et must!
Når det så er sagt, så ville jeg altid selv spille med Ronaldo i disse sidste kampe på sæsonen, som alle må betegnes som finaler. Han kan dukke op, når vi har allermest brug for det, og det er jeg bange for at vi har i aften.
God kamp, og Hala Madrid!
Florentino Pérez
Det undrer mig, at vores spillere kræver så meget hvile, når Busquets, Pique, Suarez, Messi, mv spiller hver eneste kamp - og ligeså mange af dem.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Den her kamp er et stensikkert X. Zidane roterer formentlig ikke kun på de to positioner, jeg kunne også sagtens se Danilo, James, Kova og Morata få chancen fra start. Jeg tror bare ikke på, at det bliver ved med at gå godt.
Det undrer mig, at vores spillere kræver så meget hvile, når Busquets, Pique, Suarez, Messi, mv spiller hver eneste kamp - og ligeså mange af dem.
Svaret må simpelthen falde tilbage på lægestaben eller Pintus, der styrer spillernes fysiske tilstand... Vi spiller jo ikke ligefrem en mere fysisk krævende spillestil :/
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
ChrillRM14 skrev:
Pelle skrev: Den her kamp er et stensikkert X. Zidane roterer formentlig ikke kun på de to positioner, jeg kunne også sagtens se Danilo, James, Kova og Morata få chancen fra start. Jeg tror bare ikke på, at det bliver ved med at gå godt.
Svaret må simpelthen falde tilbage på lægestaben eller Pintus, der styrer spillernes fysiske tilstand... Vi spiller jo ikke ligefrem en mere fysisk krævende spillestil :/
Eller også var det en stor del af årsagen til et tidligt CL-exit og de mange udfald Barcelona har haft den sidste halvanden måned. Godt nok har vi hevet nogle resultater hjem med hiv og sving, men vi har trods alt ikke fået tæsk af PSG, Juventus og ....... Malaga.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano