Truppen mod Deportivo - 34. spillerunde

9 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane har her til formiddag udtaget truppen til aftenens kamp mod Deportivo.

Og man tager til den svære udekamp i Galicien uden Toni Kroos og Cristiano Ronaldo, der er udeladt til opgøret på Riazor. Herudover må Real Madrid se bort fra karantæneramte Ramos og de skadede Pepe og Bale.

Til gengæld er Raphaël Varane tilbage og forhåbentlig holder hans skrøbelige bentøj til mere end sidst, han gjorde come back.

Der er udtaget 19 spillere til aftenens kamp, hvilket betyder at en mand skal sorteres fra inden kampstart.

Truppen mod Deportivo:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Carvajal, Danilo, Varane, Nacho, Marcelo, Tejero.

Midtbane: Casemiro, Modric, Kovacic, Asensio, Isco, James.

Angreb: Benzema, Morata, Lucas Vázquez, Mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af Daniel
Nå. Ingen andre har nævnt det, men jeg gør det glædeligt: Ingen Ronaldo og ingen Kroos?

Isco eller Kovacic kan sagtens vikariere for Kroos, men INGEN Ronaldo? Nej, han spillede ikke sit livs bedste kamp mod Barcelona, men hvem gjorde det?

Så er det uskarpe Benzema og Morata (er han overhovedet i form længere?), der skal stå for målene!

Real Madrid skal altså møde dét mandskab, som drillede os noget så gevaldigt på Santiago Bernabéu, og dét mandskab, som hapsede alle tre point fra Barcelona på Riazor.

Ja, det må jeg vise sig om manden er gal eller genial.... endnu en gang. Lige ved første øjekast synes jeg, at han gambler :-)

I min verden er tre point et must!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Daniel.

9 år 3 måneder siden #3 af asp3200
Zidane er taktikkens mester, så selvfølgelig har han styr på sin trup og vinder stensikkert ude...

9 år 3 måneder siden #4 af Francisco
Er det bare mig eller er der ikke et eller andet galt i at spare spillere, nu hvor sæsonen skal afgøres? Er klart fan af rotationsprincippet, men gør man det ikke netop for at have sine profiler klar til den afgørende fase af sæsonen? Resten af kampene i år er jo alle finaler - der er sgu ikke råd til fejltrin. Synes klart man skulle starte i stærkest mulige opstilling og så skifte ud, når man forhåbentlig havde sikret sig en komfortabel føring. Som minimum skulle Ronaldo og Kroos da sidde på bænken. Kan heller ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at Kroos og Ronaldo synes, at det her en god ide. Det eneste positive er, at der vel næsten må være garanti for spilletid til Isco.

9 år 3 måneder siden #5 af LasseRMD
Uden Ronaldo synes jeg vores hold bliver mere homogent, og arbejder som en enhed. Måske det også er noget Zidane tænker over, hvis vi bliver presset hårdt i aften.

Når det så er sagt, så ville jeg altid selv spille med Ronaldo i disse sidste kampe på sæsonen, som alle må betegnes som finaler. Han kan dukke op, når vi har allermest brug for det, og det er jeg bange for at vi har i aften.

God kamp, og Hala Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Sahinovic

9 år 3 måneder siden #6 af Sahinovic
Det er næsten altid blevet til en positiv overraskelse når Ronaldo ikke har været med, og Real Madrid er altid bedre når bolden får lov til at rulle noget mere.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 3 måneder siden #7 af Pelle
Den her kamp er et stensikkert X. Zidane roterer formentlig ikke kun på de to positioner, jeg kunne også sagtens se Danilo, James, Kova og Morata få chancen fra start. Jeg tror bare ikke på, at det bliver ved med at gå godt.

Det undrer mig, at vores spillere kræver så meget hvile, når Busquets, Pique, Suarez, Messi, mv spiller hver eneste kamp - og ligeså mange af dem.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 3 måneder siden #8 af ChrillRM14

Pelle skrev: Den her kamp er et stensikkert X. Zidane roterer formentlig ikke kun på de to positioner, jeg kunne også sagtens se Danilo, James, Kova og Morata få chancen fra start. Jeg tror bare ikke på, at det bliver ved med at gå godt.

Det undrer mig, at vores spillere kræver så meget hvile, når Busquets, Pique, Suarez, Messi, mv spiller hver eneste kamp - og ligeså mange af dem.

Svaret må simpelthen falde tilbage på lægestaben eller Pintus, der styrer spillernes fysiske tilstand... Vi spiller jo ikke ligefrem en mere fysisk krævende spillestil :/

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 3 måneder siden #9 af raul7=kongen

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev: Den her kamp er et stensikkert X. Zidane roterer formentlig ikke kun på de to positioner, jeg kunne også sagtens se Danilo, James, Kova og Morata få chancen fra start. Jeg tror bare ikke på, at det bliver ved med at gå godt.

Svaret må simpelthen falde tilbage på lægestaben eller Pintus, der styrer spillernes fysiske tilstand... Vi spiller jo ikke ligefrem en mere fysisk krævende spillestil :/

Eller også var det en stor del af årsagen til et tidligt CL-exit og de mange udfald Barcelona har haft den sidste halvanden måned. Godt nok har vi hevet nogle resultater hjem med hiv og sving, men vi har trods alt ikke fået tæsk af PSG, Juventus og ....... Malaga.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 3 måneder siden #10 af Fondo_Sur
Vind nu bare de resterende kampe .....
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 3 måneder siden #11 af Carlos3
Hvis ikke morata får chancen fra start, så bliver jeg sku tvær. har efterhånden svært ved at se hvad han kan gøre mere for at få lov til at spille - samtidig ligner det den anden vej at der ingen konsekvenser er for benzemas dårlig sæson, og i sær de enkelte kampe hvor han overhovedet ikke er til stede.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

9 år 3 måneder siden #12 af mohbar
mon ikke James starter inde. Han har jo aldrig spillet sig ud af holdet..
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum