Truppen mod Deportivo - 34. spillerunde

9 år 3 måneder siden #13 af Dios

raul7=kongen skrev:

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev: Den her kamp er et stensikkert X. Zidane roterer formentlig ikke kun på de to positioner, jeg kunne også sagtens se Danilo, James, Kova og Morata få chancen fra start. Jeg tror bare ikke på, at det bliver ved med at gå godt.

Det undrer mig, at vores spillere kræver så meget hvile, når Busquets, Pique, Suarez, Messi, mv spiller hver eneste kamp - og ligeså mange af dem.

Svaret må simpelthen falde tilbage på lægestaben eller Pintus, der styrer spillernes fysiske tilstand... Vi spiller jo ikke ligefrem en mere fysisk krævende spillestil :/

Eller også var det en stor del af årsagen til et tidligt CL-exit og de mange udfald Barcelona har haft den sidste halvanden måned. Godt nok har vi hevet nogle resultater hjem med hiv og sving, men vi har trods alt ikke fået tæsk af PSG, Juventus og ....... Malaga.

Til gengæld fik vi tæsk af Barcelona.

Jeg kan ikke helt se logikken i dit indlæg? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #14 af Dios
Man kan jo kun håbe det giver noget frihed til holdet.

Håber meget at se Kovacic, Isco og Asensio fra start og meget gerne med Benzema på toppen. Eibar kampen må meget gerne gentage sig i aften!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 3 måneder siden #15 af El Rojo
Hvad er grunden til, at der i optaktsindlægget lægges op til, at Danilo starter? Er der noget galt med Carvajal?

Ellers håber jeg også på at se Varane ved siden af Nacho. Synes det er lidt hurtigt, at Zidane er blevet stemplet som overilet i sin brug af nyligt tilbagekomne spillere. Også fordi jeg håber på, at det ikke var hans egen beslutning med Bale. Synes i hvert fald det virker ufornuftigt, at smide Casemiro ned ved siden af Nacho, hvis Varane er klar til at spille. Også hvis det er et lille sats, for Ramos er vel tilbage efter Depor?

Mit håb til start 11:
Navas
Carvajal - Nacho - Varane - Marcelo
Kovacic - Casemiro - Modric
James - Benzema - Isco

Sådan bliver det nok ikke, men ser jeg som det optimale. Isco og James indad og spille i firkanter med de to kroatere, og så backs der bare kommer flyvende.

Leveret af Kunena Forum