Rygterne omkring Hazard tager til
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Man skal ikke være modedesigner for at se, at trøjen og manden passer perfekt sammen. Kilde: Sport; Voetbal International.
Sommeren 2016 bød ikke på de sædvanlige gigantiske transfers, som Real Madrid ellers er blevet synonym for med Florentino Perez som præsident.
Der har dog været rigeligt med rygter om spillere, der implicit eller eksplicit er kædet sammen med Kongeklubben. En af dem er Eden Hazard, der i øjeblikket for anden gang i sin karriere er primus motor for et Chelseahold på vej mod det engelske mesterskab.
Rygterne tager nu egentlig form, da flere medier inden for de seneste 24 timer beretter om, at Hazard givetvis skulle have fortalt sine venner ifølge britiske medier, at hans plan er at drage til Madrid og vinde Guldbolden. Det belgiske magasin ’Sport’ havde således en Hazard klædt i en flot hvid Real Madrid-trøje på forsiden og skriver, at Hazard meget vel kunne blive den næste Galactico anno 2017. Hazard har slutteligt angiveligt sagt i et interview, at han ikke vil snakke om sin kontrakt med Chelsea før efter sæsonen.
2017 er valgår i Real Madrid. Det plejer at betyde, at Perez hoster op med de helt store penge for at vise, at fremtiden er sikret. Er Hazard fremtidens spiller?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Spoeg til side... LOL.
Hazard er, efter DDG mit transferhaab #1.
Jeg har efterhaanden en rigtig stor tro til vores nuvaerende trup.
Hvor saa jeg gerne Bale smutte, formentlig sammen med Benzema. Samtidig med at vi faar Hazard og Dybala ind, og derudover lader Isco spille FAST.
Der bliver sgu lidt overbefolket paa den midtbane efterhaanden, kan jeg godt se. Men jeg kan aerligt talt ogsaa ret godt lide James. Kan Dybala for h*lvede ikke godt spille angriber, eller hvad? :-D
LV kan vi for min skyld ogsaa godt saelge.
EDIT: Dette betyder naturligvis at jeg ville smide Ronaldo paa toppen ogsaa.
Jeg er af den holdning at vi skal skille os af med Bale (årsagerne behøves vidst ikke nævnes), og hans plads skal gå til Isco, så længe at han spiller som han gør nu, og ellers kan James og Asensio kæmpe om den.
Hvis vi køber Hazard, så vil vi opleve samme problem som vi har haft de seneste mange år, i stedet for BBC som er garanteret en startplads, vil det så i stedet hedde CBH, og det vil gå ud over de mange fantastiske spillere vi har.
En anden mulighed kunne selvfølgelig være at sælge både Bale og Benzema/Cristiano, og så købe Hazard. Det er en mulighed jeg godt kunne se fungere rigtig godt, men jeg tror ikke rigtig på at man sælger to spillere fra BBC trioen, ja det er desværre ikke engang sikkert at man overhovedet sælger Bale.
Så med mindre at man sælger to spillere fra BBC, så bliver det nok desværre nej tak til Hazard p.t., for det vil bare sætte Isco tilbage i køen igen, og det må for alt i verden ikke ske.
Det ligner mest af alt, at Real og Barcelona snart har opslugt A-listen af de bedste spillere og nu skal til at betale overpris for B-liste spillerne.
Så ser jeg langt hellere et af følgende alternavtiver: Fortsæt den gode trend med at gafle de bedste, yngste talenter eller sats på vores eksisterende materiale hvor spillere som Isco, Asensio og Kovacic ikke får den spilletid som talenterne rækker til.
Mine galactico-drømme strækker sig maksmialt til en Ousmane Dembele, men mest af alt håber jeg bare på en udskiftning af Benzema og Bale, i den prioriterede rækkefølge og jeg ville ikke miste nattesøvn over at de afløsere blev Isco og Morata.
nono skrev: Jeg er slet, slet ikke begejstret over udsigten til Hazard og ikke mindst hans prisskilt.
Det ligner mest af alt, at Real og Barcelona snart har opslugt A-listen af de bedste spillere og nu skal til at betale overpris for B-liste spillerne.
Så ser jeg langt hellere et af følgende alternavtiver: Fortsæt den gode trend med at gafle de bedste, yngste talenter eller sats på vores eksisterende materiale hvor spillere som Isco, Asensio og Kovacic ikke får den spilletid som talenterne rækker til.
Mine galactico-drømme strækker sig maksmialt til en Ousmane Dembele, men mest af alt håber jeg bare på en udskiftning af Benzema og Bale, i den prioriterede rækkefølge og jeg ville ikke miste nattesøvn over at de afløsere blev Isco og Morata.
Nono...
Hazard??? B-liste???
I mine oejne er han velsagtens top 5 i verden
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kilde:
en.m.wikipedia.org/wiki/Ballon_d%27Or_2016
Premier League spillerne/holdene/trænerne bliver altid mere hypede end de kan leve op til.
Hazard er verdensklasse og vil passe perfekt til Real Madrid. På samme måde passer Real Madrid perfekt til Hazard, hvis ham vil tage to skridt op af stigen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Nu er jeg også fan af Hazard i Madrid men lad os lige være realistiske. Han var ikke i top 30 sidste år.
Kilde:
en.m.wikipedia.org/wiki/Ballon_d%27Or_2016
Premier League spillerne/holdene/trænerne bliver altid mere hypede end de kan leve op til.
Hazard er verdensklasse og vil passe perfekt til Real Madrid. På samme måde passer Real Madrid perfekt til Hazard, hvis ham vil tage to skridt op af stigen.
Mener du virkelig, at man kan bruge BdO kåringen til noget som helst? Altså samme liste som havde Bale på en 6. Plads og Vardy på en 8. Plads.
BdO er politik. Hverken mere eller mindre.
Selvfølgelig er Hazard helt i top over bedste spillere i verden.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Men siden er der sket det mest fantastiske der kunne ske - at to af vores egne spillere har taget denne evne til sig som aldrig før og netop nu selv, som Hazard, er blandt de varmeste i verden, når man kigger på hvad de tilbyder til spillet på banen - drive og det uforudsigelige. Læg dertil at de er spanske, unge og allerede købt og betalt. Der er selvfølgelig tale om Isco og Asensio, hvis nogen skulle være i tvivl.
Så, når jeg skriver at snakken om Hazard bør være afdebatteret baserer jeg det på, at Asensio og Isco spiller i Real Madrid næste sæson. Det samme gør Kovacic bedømt ud fra udtalelserne fra sin agent, Kroos. Modric og Casemiro ligeså. Jeg baserer det også på, at - hvad end vi kan lide det eller ej - så ville det være en fuldstændig vanvittig overraskelse, hvis Bale skifter klub til sommer - hvem vil dog betale hans pris i hans nuværende forfatning?
Det efterlader Ronaldo, Morata, Lucas, James og Mariano unævnt. Hvilket blot understreger min pointe om, at der ikke er plads - medmindre vi sælger både Morata, Lucas og James - hvilket jeg tør vædde på, at vi ikke gør.
Jeg er nok mest af alt bitter over, at mange mennesker på diverse fora fortsat hellere vil se Hazard i Real Madrid end at nyde hvad vi allerede har til positionerne de næste mange år - Isco og Asensio. For længere er den jo ikke? Hazard vil tage 30-40 kampe fra start og det koster spanierne alt de i indeværende sæson har gjort sig fortjent til.
Tror i ikke at Chelsea gerne vil have Isco eller Asensio? Det tror jeg alle klubber i verden vil. Kun prisen står i vejen.
Men siden er der sket det mest fantastiske der kunne ske - at to af vores egne spillere har taget denne evne til sig som aldrig før og netop nu selv, som Hazard, er blandt de varmeste i verden, når man kigger på hvad de tilbyder til spillet på banen - drive og det uforudsigelige. Læg dertil at de er spanske, unge og allerede købt og betalt. Der er selvfølgelig tale om Isco og Asensio, hvis nogen skulle være i tvivl.
Jeg er nok mest af alt bitter over, at mange mennesker på diverse fora fortsat hellere vil se Hazard i Real Madrid end at nyde hvad vi allerede har til positionerne de næste mange år - Isco og Asensio. For længere er den jo ikke? Hazard vil tage 30-40 kampe fra start og det koster spanierne alt de i indeværende sæson har gjort sig fortjent til.
Tror i ikke at Chelsea gerne vil have Isco eller Asensio? Det tror jeg alle klubber i verden vil. Kun prisen står i vejen.
Det ene behøver jo ikke at udelukke det andet. Det er vel ligeså absurd og tro, at Hazard bliver købt uden man sælger bare én fra BBC. Zidane går heldigvis all in på Casemiro, eller all in på 6'er positionen, og det gør han forhåbentlig også næste sæson. Vi kan vel alle se, at Zidane ikke vil stille op med BBC samt Hazard.
Min anden bekymring er om Asensio overhovedet er klar nok til at levere på et kontinuerligt niveau? Det tror jeg ikke han er, og derfor vil jeg have svært ved og sætte min tro på ham alene. Det er lidt mere interessant med Isco, for hvor skal han spille, og i stedet for hvem? Isco's problem er vel, at han er bedst i den rolle, som sjældent er til rådighed i Real Madrid, fordi vi oftest spiller uden den position når alle mand er fit.
Angående Bale's pris, så kan man vel ikke komme uden om United! De har pengene, men de har også noget Real Madrid kan bruge den anden vej. Derudover synes jeg heller ikke man skal undervurdere Chelsea. Bale skal tilbage til England, og længere er den jo egentlig ikke.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvis Hazard skal ind, skal Bale ud og der skal spilles 4.2.3.1 med Isco på 10´eren.
Dios skrev: Mathiaska skrev:
Det ene behøver jo ikke at udelukke det andet. Det er vel ligeså absurd og tro, at Hazard bliver købt uden man sælger bare én fra BBC. Zidane går heldigvis all in på Casemiro, eller all in på 6'er positionen, og det gør han forhåbentlig også næste sæson. Vi kan vel alle se, at Zidane ikke vil stille op med BBC samt Hazard.
Jeg er fuldstændig enig. Og jeg synes det lugter af, at det igen næste sæson hedder BBC > alle andre. Forhåbentlig tager jeg fejl!
Dios skrev: Min anden bekymring er om Asensio overhovedet er klar nok til at levere på et kontinuerligt niveau? Det tror jeg ikke han er, og derfor vil jeg have svært ved og sætte min tro på ham alene. Det er lidt mere interessant med Isco, for hvor skal han spille, og i stedet for hvem? Isco's problem er vel, at han er bedst i den rolle, som sjældent er til rådighed i Real Madrid, fordi vi oftest spiller uden den position når alle mand er fit.
Angående Bale's pris, så kan man vel ikke komme uden om United! De har pengene, men de har også noget Real Madrid kan bruge den anden vej. Derudover synes jeg heller ikke man skal undervurdere Chelsea. Bale skal tilbage til England, og længere er den jo egentlig ikke.
Hey hov! Hvorfor skulle Asensio ikke være klar? Han har trods alt været fast mand de seneste sæsoner i sine respektive klubber og i denne sæson har han lært af de bedste - og slået flere af dem af (i Real Madrid forstand = første sub),
Jeg synes hans præstationer mod Bayern og Barca giver mig stikmodsatte feeling om ham - nemlig at han er klar?
Jeg vil ikke kunne drømme om andet nu end, at Bale og DDG bytter vej. Dén havde jeg ikke engang tænkt på!