Morata meldes på vej væk

9 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Han er Real Madrids næstmest scorende spiller, men han er også næsten altid at finde på bænken.

Navnet er naturligvis Álvaro Morata og hans navn er der mange klubber i Europa, som har skrevet på listen til den kommende sæson, men også kinesiske klubber lokker med den store tegnebog.

I spansk presse regner man det for ret sandsynligt, at Álvaro Morata søger nye græsgange i den kommende sæson og det er især to engelske klubber, som påkalder sig interesse, nemlig Chelsea og Manchester United.

I Chelsea kan han blive genforenet med Antonio Conte, som var arkitekten bag at hente ham til Juventus i 2014 og Morata nærer så store følelser for den italienske træner, at han for nylig udtalte til engelske The Guardian, at ”jeg er sikker på, at jeg før eller siden skal arbejde sammen med Conte igen”.

Chelsea skal da også være klar til at byde 65 millioner € for Morata, men et lignende tilbud forbereder man i Manchester United, hvor han kan blive genforenet med en anden træner, som har betydet meget for hans karriere, nemlig José Mourinho og her mener man endda, at en Morata-handel kan blive afgørende for, om David De Gea sendes den anden vej, sådan som der spekuleres i i disse dage.

Af øvrige europæiske klubber meldes Tottenham, Juventus, Milan og Dortmund interesserede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Morata meldes på vej væk
Hu Hu Huventus!!!
For satan Jesper.. Ha ha.

Morata ved jeg sgu snart ikke, hvad jeg taenker om. I sandhed et imponerende scoringsgennemsnit, men for hulan, hvor braender han ogsaa mange gigantiske chancer.

Det kommer ikke til at ske - men jeg tror jeg er rimelig klar paa at sende Morata og Benzama afsted, hvilket vel samlet kan indbringe taet paa en milliard, hvis rygterne om tilbud paa Morata er sande.
For en milliard maa vi simpelthen kunne vriste Griezmann ud at lillesoesters klamme kolde haender.

Ronaldo kan/skal spille striker, Asensio kan velsagtens ogsaa?
Eventuelt en billig reserve a la Chicharito.

Det ville vaere en droem for mig.
Samtidig med, at vi, som tidligere naevnt, kommer af med Bale, samt erhverver Hazard (og Dybala)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum