Real Madrid følger Mendy
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Rygterne har i de seneste dage floreret om, at Barcelona har overhalet Real Madrid indenom i jagten på Theo Hernández, som er udlejet til Alavés fra Atlético Madrid, men Florentino Pérez og den sportslige ledelse har absolut godkendte alternativer i baghånden.
Således mener spansk presse, at man følger Monacos 22-årige venstreback, Benjamin Mendy, meget tæt og han kan blive afløseren for Fabio Coentrao, som med meget stor sandsynlighed forlader Real Madrid efter denne sæson.
Interessen for Benjamin Mendy er ikke af nyere dato, men der er angiveligt ikke indledt reelle forhandlinger om et eventuelt skifte for den talentfulde franskmand.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der må være spanske talenter, som kan købes for en slik og læres op, inden de en dag skal overtage pladsen for Marcelo?
Jeg fatter heller ikke, hvis vi sælger Morata - jeg er sikker på, at han vil være perfekt til Real med fuld spilletid, og det giver ingen mening, hvis vi smider +100 mio efter Mbappe (igen fransk), når vi kan sælge Benzema og købe et ung spansk talent i stedet for.
Lad os nu vise hele verden, at vi er en spansk klub, og vi satser på egne talenter (hentet fra andre klubber i en ung alder bevares) - det vil give så meget bedre sammenhold i truppen, og vil uden tvivl gøre os til et stærkere hold på sigt - selvom der naturligvis skal købes en stor spiller i ny og næ!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Salix7 skrev: Er det kun mig, som bliver træt af at fodboldtrænere oftest kigger efter egne landsmænd, når der skal købes nye spillere?
Der må være spanske talenter, som kan købes for en slik og læres op, inden de en dag skal overtage pladsen for Marcelo?
Jeg fatter heller ikke, hvis vi sælger Morata - jeg er sikker på, at han vil være perfekt til Real med fuld spilletid, og det giver ingen mening, hvis vi smider +100 mio efter Mbappe (igen fransk), når vi kan sælge Benzema og købe et ung spansk talent i stedet for.
Lad os nu vise hele verden, at vi er en spansk klub, og vi satser på egne talenter (hentet fra andre klubber i en ung alder bevares) - det vil give så meget bedre sammenhold i truppen, og vil uden tvivl gøre os til et stærkere hold på sigt - selvom der naturligvis skal købes en stor spiller i ny og næ!
Delvist enig. Nu vil jeg dog gerne vide, hvilket spansk angrebstalent, som nærmer sig Mbappes niveau? Bare siden det er så nemt.
Vi satser jo netop spansk. Asensio, Vallejo, Isco, Morata, Carvajal osv. Det vrimler med dem. Nogle gange er de der bare ikke. Hotteste VB-navn i Spanien render jo også rundt med fransk pas, desværre bliver han ikke nem at tilknytte. Alternativt skal man kigge efter Aaron Martin fra Espanyol, han har været nævnt før og er i øvrigt ganske spændende, men han er i min bedste optik fortsat et niveau fra Mendy.
Vi snakker i øvrigt en back, som ifølge Whoscored frem til nu har været den bedste venstre back i Champions League - i en alder af 22!
Generelt er jeg enig i, at det er irriterende når middelmådige spillere fra trænernes egne lande tilknyttes eller forfordeles, men pt. har vi to franskmænd i truppen. 3 eller 4 vil på ingen måde irritere mig. Den næste gyldne generation i europæisk fodbold er fransk. Lad os da tilknytte dem. Ligesom vi ikke skal forfordele folk pga. nationalitet, skal vi så sandelig heller ikke vælge dem fra af den årsag.
Mendy vil være et fremragende alternativ til Marcelo. Hvis han kan tilknyttes til en fornuftig pris, så ville jeg ikke tøve et øjeblik.
Salix7 skrev: Er det kun mig, som bliver træt af at fodboldtrænere oftest kigger efter egne landsmænd, når der skal købes nye spillere?
Jeg tror, de fleste er enige i, ar Spanien vandt to EM og et VM på trods af manglen på klasseangribere.
Der har ganske enkelt ikke været frygtelig mange spanske angribere i den øverste klasse de senere år.
Chamartin skrev:
Jeg tror, de fleste er enige i, ar Spanien vandt to EM og et VM på trods af manglen på klasseangribere.
Der har ganske enkelt ikke været frygtelig mange spanske angribere i den øverste klasse de senere år.
Ah det ved jeg nu ikke. Hvis jeg ikke husker forkert så var Fernando Torres da stadig en af verdens bedste angribere i starten og de havde også David Villa.
Men efter Torres' deroute og Villa der blev ældre er jeg enig.