Verratti er fortsat en mulighed

9 år 2 måneder siden #13 af asp3200

Kassow-Rossing skrev:

asp3200 skrev:

BBB skrev:

asp3200 skrev: Køøøøøøøøb. Ham + De Gea så er jeg altid glad;)

Hvad med Alaba?!

Håbede engang, men han har lige fornyet desværre. Men tænk hvad Alaba, Verratti og De Gea + evt Hazard eller Dybala kunne hæve vores niveau til. Alle kunne jo udskiftes og holdet ville ikke falde i niveau.

Hvor ville du placere Morata, Ronaldo, Isco, Asensio og Kovacic?

Ja til DDG og Hazard. Veratti oveni hatten virker måske en tand for dyr men drømmetænkning er naturligvis også i orden :)

Morata, Ronaldo, Isco, Asensio og Kovacic
Sælg, Frontangriber, Offensiv midt, Bænken, Bænken :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #14 af Zyconith
Jeg forstår mig simpelthen ikke på, hvad vores kære Morata har gjort, udover at score en masse mål og gøre det helt forrygende i denne sæson som reserve? Hvorfor skal han afskibbes? Det er fuldstændigt forrykt i min verden. Morata har scoret 25 mål på tværs af alle turneringer sammenlignet med Dybalas 17, på trods af Morata har spillet 1000 minutter mindre. Jeg siger ikke at man ikke kunne tænke i et Dybala køb til fordel for Bale, Ronaldo, etc. engang i fremtiden, men Morata har jo ikke afskrevet sig selv på nogen måde.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, madrid2000, El Siete, larsvegas

9 år 2 måneder siden #15 af Real Madrid

Zyconith skrev: Jeg forstår mig simpelthen ikke på, hvad vores kære Morata har gjort, udover at score en masse mål og gøre det helt forrygende i denne sæson som reserve? Hvorfor skal han afskibbes? Det er fuldstændigt forrykt i min verden. Morata har scoret 25 mål på tværs af alle turneringer sammenlignet med Dybalas 17, på trods af Morata har spillet 1000 minutter mindre. Jeg siger ikke at man ikke kunne tænke i et Dybala køb til fordel for Bale, Ronaldo, etc. engang i fremtiden, men Morata har jo ikke afskrevet sig selv på nogen måde.

Jeg får det til 18 mål (Morata)? – men tror du ikke Morata selv gerne vil videre til sommer?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

9 år 2 måneder siden #16 af Zyconith

Real Madrid skrev:

Zyconith skrev: Jeg forstår mig simpelthen ikke på, hvad vores kære Morata har gjort, udover at score en masse mål og gøre det helt forrygende i denne sæson som reserve? Hvorfor skal han afskibbes? Det er fuldstændigt forrykt i min verden. Morata har scoret 25 mål på tværs af alle turneringer sammenlignet med Dybalas 17, på trods af Morata har spillet 1000 minutter mindre. Jeg siger ikke at man ikke kunne tænke i et Dybala køb til fordel for Bale, Ronaldo, etc. engang i fremtiden, men Morata har jo ikke afskrevet sig selv på nogen måde.

Jeg får det til 18 mål (Morata)? – men tror du ikke Morata selv gerne vil videre til sommer?

Det er mål og minutter inkl. landshold, m.m. fra WhoScored. Men i så fald så har han spillet endnu færre minutter og har stadig scoret et mål mere, såfremt det er der tungen på vægtskålen ligger.

Men altså, han er canterano, og umiddelbart foran ham i køen står "kun" Benzema og Ronaldo. Jeg ville være tålmodig hvis jeg var ham. Chancen skal nok komme, og som jeg ser det er han dygtig nok til, at blive førstevalg i verdens største fodboldklub såfremt den positive udvikling fortsætter.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 2 måneder siden #17 af Dios
Besvaret af Dios på emne Verratti er fortsat en mulighed

Zyconith skrev:

Real Madrid skrev:

Det er mål og minutter inkl. landshold, m.m. fra WhoScored. Men i så fald så har han spillet endnu færre minutter og har stadig scoret et mål mere, såfremt det er der tungen på vægtskålen ligger.

Men altså, han er canterano, og umiddelbart foran ham i køen står "kun" Benzema og Ronaldo. Jeg ville være tålmodig hvis jeg var ham. Chancen skal nok komme, og som jeg ser det er han dygtig nok til, at blive førstevalg i verdens største fodboldklub såfremt den positive udvikling fortsætter.

Er det ikke her problemet opstår? For hvor mange havde dog ønsket ham til klubben, hvis ikke han var canterano? Nuvel, så spillede han en perfekt kamp imod os på Bernabeú for Juve, men han var primært reserve i Juve, og hans præg på holdet udover, at scorer det vindende mål imod os var at brænde 100% chancer.

Morata er en fin reserve i Real Madrid, men heldigvis kan vores mange trænere ikke nøjes med angribere uden teknik. Det var derfor Higuain røg, og det er derfor Morata ryger. Ingen af dem var gode nok med bolden, og det koster. Specielt når det er Ronaldo som skal scorer målene i Real Madrid. Det tror jeg har en langt større betydning end hvad folk render rundt og tror.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum