Bedømmelse af truppen mod Atlético
Pelle skrev:
El Siete skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Daniel skrev:
Steen skrev: Kan Hugol ikke bannes fra at give bedømmelser? At give Kroos et 2-tal er noget af det mest forrykte jeg nogensinde har set. Tyskeren styrede hele kampen og var sammen med Ronaldo MOTM.
Jeg har sagt det flere gange før: Det er fuldstændig forrykt, at visse personer ikke kan og- eller vil se Kroos' enorme vigtighed på holdkortet!
Jeg vil mene, at jeg har talt positivt om Kroos i lang tid - og jeg er stadig vold med ham, men hans dødbolde var noget ringe, og umiddelbart virkede han til at miste bolden oftere end normalt.
2 er dog lavt.
Hvornår mistede han bolden? Jeg sad med følelsen under hele kampen, at det var vildt, at han aldrig mistede bolden uanset hvor pressede han var. Han må klart være den på banen, som havde den højeste afleveringsprocent, og faktisk tror jeg ikke han har flere end 3-5 fejlafleveringer. Dødboldene lå ikke godt idag, men mange af dem var også et spørgsmål om, hvem der kom først på bolden.
Pasningsprocent på 96 af 104 afleveringer. Vildt.
Ikke at jeg skal tale Kroos ned, men han laver altså heller ikke særlig mange hasarderede pasninger, hvilket naturligvis er med til at forhøje procenten. Han tager ikke mange chancer - i dag var der heller ikke brug for det.
Netop Pelle, det er jo også det jeg har kritiseret ham for i det meste af tiden i Real Madrid, han spiller for meget på sideskift og korte afleveringer. De ligger så også godt, men det er jo derfor Isco er så savnet, fordi han satser meget mere fremad banen og åbner forsvaret modsat Kroos.
Det kan måske være at Kroos ikke mistede mange bolde, men han gav heller ikke noget til det fremadrettet spil i 1 halvleg. Der kom mange boldtab, ikke fra Kroos men han hjalp sine holdkammerater meget lidt.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Pelle skrev:
El Siete skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Daniel skrev:
Steen skrev: Kan Hugol ikke bannes fra at give bedømmelser? At give Kroos et 2-tal er noget af det mest forrykte jeg nogensinde har set. Tyskeren styrede hele kampen og var sammen med Ronaldo MOTM.
Jeg har sagt det flere gange før: Det er fuldstændig forrykt, at visse personer ikke kan og- eller vil se Kroos' enorme vigtighed på holdkortet!
Jeg vil mene, at jeg har talt positivt om Kroos i lang tid - og jeg er stadig vold med ham, men hans dødbolde var noget ringe, og umiddelbart virkede han til at miste bolden oftere end normalt.
2 er dog lavt.
Hvornår mistede han bolden? Jeg sad med følelsen under hele kampen, at det var vildt, at han aldrig mistede bolden uanset hvor pressede han var. Han må klart være den på banen, som havde den højeste afleveringsprocent, og faktisk tror jeg ikke han har flere end 3-5 fejlafleveringer. Dødboldene lå ikke godt idag, men mange af dem var også et spørgsmål om, hvem der kom først på bolden.
Pasningsprocent på 96 af 104 afleveringer. Vildt.
Ikke at jeg skal tale Kroos ned, men han laver altså heller ikke særlig mange hasarderede pasninger, hvilket naturligvis er med til at forhøje procenten. Han tager ikke mange chancer - i dag var der heller ikke brug for det.
Nu var det også mere at han var sikker på bolden i dag, som Dios var inde på. Han var sikker på bolden og i kontrol.
Men Kroos havde da 2 key passes, som også kun Ronaldo havde, hvis vi da skal give ham lidt kredit fremad :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
MadridistaPorVida skrev: Host host sahinovic ville banne brugere der ikke gav Isco 5 for noget tid siden, men er den eneste som giver Ronaldo 4 idag host host.
Jamen det er latterligt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
MadridistaPorVida skrev: Host host sahinovic ville banne brugere der ikke gav Isco 5 for noget tid siden, men er den eneste som giver Ronaldo 4 idag host host.
Det vil jeg faktisk gerne høre hvorfor, Sahinovic :) Ikke for at lege heksejagt, men hvorfor 4 og så 5 til Toni Kroos? :)
Some people just wanna see the world burn ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Ronaldo skal naturligvis have en 5'er idag, fordi han var fantastisk (ikke kun pga målene) og det bliver selvfølgelig rettet nu (-;
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Haha! Ren og skær provokation, lidt ligesom mit første indlæg efter slutfløjet, havde dog håbet på en lidt hårdere behandling fra jer.
Ronaldo skal naturligvis have en 5'er idag, fordi han var fantastisk (ikke kun pga målene) og det bliver selvfølgelig rettet nu (-;
Det tænkte jeg nok ;) Du er lige typen der kunne finde på det ;)
Det er pisseirriterende at kalde 3-0 med Ronaldo hattrick og så ikke have det på skrift når vi lever i en så mistroisk verden :P
I øvrigt mener jeg ikke, at Benzema var dårlig. Hvad var det helt præcist, han gjorde, som ikke er godkendt??
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Har valgt at takke af på forum!