Cristiano Ronaldo på vej mod historisk CL-topscorer titel

9 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Der var ikke mange, som havde regnet med Cristiano Ronaldo som en mulighed som CL-topscorer, da gruppespillet var færdigt.

Her var Lionel Messi suverænt i spidsen med 10 mål, mens Cristiano Ronaldo havde scoret beskedne to mål, men efter fire absolut anonyme kampe fra argentineren i knald- eller fald-kampene og Cristiano Ronaldos tilsvarende trædende i karakter, når det virkelig gælder, så er det nu pludselig portugiseren, som står med muligheden for at blive CL-topscorer.

Lionel Messi endte nemlig med 11 CL-scoringer i denne sæson (scorede på straffespark mod Paris SG hjemme) og med Cristiano Ronaldos 8 scoringer i tre kampe mod Bayern München og Atlético Madrid er han nu noteret for 10 mål og skal således ”blot” score to mål mere for at blive topscorer.

Det vil i givet fald være 6. gang i karrieren og det er ny rekord. Han deler i øjeblikket førstepladsen med netop Lionel Messi.

Det er i øvrigt første gang, at en spiller i seks sæsoner i træk har scoret ti mål eller mere i Champions League (10-12-17-10-16-10).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2 af Raúl Madrid
Nu ser jeg efterhånden overalt, at Ronaldo har scoret 400 mål. Men er det ikke 399 (Ifølge flere officielle kilder)?
Vælger Marca og Real Madrid bare konsekvent, at medregne målet mod Real Sociedad tilbage i 2010 som Ronaldos, nu når alle andre krediterer Pepe, som officielt egentlig også er målscoreren?

Kan nogle give et ordentlig svar? :)

9 år 2 måneder siden #3 af ChrillRM14

Raúl Madrid skrev: Nu ser jeg efterhånden overalt, at Ronaldo har scoret 400 mål. Men er det ikke 399 (Ifølge flere officielle kilder)?
Vælger Marca og Real Madrid bare konsekvent, at medregne målet mod Real Sociedad tilbage i 2010 som Ronaldos, nu når alle andre krediterer Pepe, som officielt egentlig også er målscoreren?

Dommeren skrev i sin kamprapport, at målet tilfaldt Pepe, da skuddet blev rettet tilstrækkeligt af. Pepe selv siger, at målet er Ronaldos, helt officielt er det mål nummer 399 ;)
Men lur mig om ikke Ronaldo alligevel når at fejre sit mål nummer 400 mod lillesøster alligevel ;);););)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 2 måneder siden #4 af SR4

ChrillRM14 skrev:

Raúl Madrid skrev: Nu ser jeg efterhånden overalt, at Ronaldo har scoret 400 mål. Men er det ikke 399 (Ifølge flere officielle kilder)?

Dommeren skrev i sin kamprapport, at målet tilfaldt Pepe, da skuddet blev rettet tilstrækkeligt af. Pepe selv siger, at målet er Ronaldos, helt officielt er det mål nummer 399 ;)
Men lur mig om ikke Ronaldo alligevel når at fejre sit mål nummer 400 mod lillesøster alligevel ;);););)

Jeg synes det er latterligt. Han vandt topscorer-titlen alligevel den sæson så man må vidst bare komme videre. Målet er alligevel forsvundet i mængden.

Ift. topscorer-titlen. Nogle uger siden var han altså 9 mål bagud! Så er det bare om at scorer 1 mål til mod Atletico og afgøre finalen med et mål også ;)

Leveret af Kunena Forum