Özil: Ingen steder er presset større end i Real Madrid

9 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Mesut Özil har travlt med at fortælle om sin tid i Real Madrid, som han uundgåeligt må savne ganske forfærdeligt. I et interview med Goal fortæller han, at presset i Real Madrid ikke kan sammenlignes med noget andet:

- Du kan ikke sammenligne forventningerne i nogen klub med dem, der er i Real Madrid, hverken Arsenal eller landsholdet har de samme forventninger. I Real Madrid skal man vinde alle kampe. Hvis man spiller uafgjort, om det så er mod Barcelona, så har man fejlet. Ingen andre steder har jeg følt sådan et pres. Og især hvis man er ung skal man lære denne mentalitet. Nu, hvor jeg vender blikket tilbage, har jeg store minder om Real Madrid, hvor jeg har mange venner. Mourinho hjalp mig til at få det bedste ud af mig.

Den tyske midtbanespiller henslæber i dag tilværelsen i Arsenal, hvor der ikke er forventninger om titler.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2 af madrid2000
Sikke et dårligt valg Özil. Var han blevet i Real, så havde han vundet 2 CL titler og var på vej mod sit tredje. Kommer ALDRIG til at vinde CL med Arsenal.

9 år 2 måneder siden #3 af Sahinovic

Den tyske midtbanespiller henslæber i dag tilværelsen i Arsenal, hvor der ikke er forventninger om titler.

Hahahaha.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

9 år 2 måneder siden #4 af Kassow-Rossing

madrid2000 skrev: Sikke et dårligt valg Özil. Var han blevet i Real, så havde han vundet 2 CL titler og var på vej mod sit tredje. Kommer ALDRIG til at vinde CL med Arsenal.

Han blev jo solgt fordi han blev slået af holdet. Og det er bestemt ikke sikkert at RM havde vundet CHL med Özil på holdet.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum