Madrilensk presse: Theo Hernández har bestået lægetjek i Real Madrid
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Theo Bernard Francois Hernández
19 år (97'er)
Position: Mest venstre back men kan også dække central forsvar.
Nationalitet: Franskmand
Kan potentielt danne et fremtidigt makkerpar med landsmanden Varane i Real Madrid og på landsholdet. Evt. også med Mbappe. I disse år er det sjældent dumt at købe spansk, tysk eller fransk. Og pære dumt at købe engelsk.
Jeg kan godt frygte Zidane absolut altid skal stille med sin landsmand Mbappe selv i de dårlige perioder sol vi har set det med Benzema. Deler I andre denne frygt? Bør man også frygte således, når der er tale om backs som Theo?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Kassow-Rossing skrev: Jeg kan godt frygte Zidane absolut altid skal stille med sin landsmand Mbappe selv i de dårlige perioder sol vi har set det med Benzema. Deler I andre denne frygt? Bør man også frygte således, når der er tale om backs som Theo?
Det tror jeg ikke. Jeg vælger at tro på grunden til Benzema spiller så meget er fordi han bare er bedre end Morata. Vi har set før hvor Morata har fået chancen fra start og ikke gør det så godt. Benzema spiller ikke altid femstjernet kampe, men han er vigtigere end de fleste giver ham kredit for. Han er stort set altid med i opspillet til Real Madrids angreb, også har han nok det bedste sammenspil sammen med Ronaldo, på lige fod med Marcelo-Ronaldo kombinationen.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Jeg kan godt frygte Zidane absolut altid skal stille med sin landsmand Mbappe selv i de dårlige perioder sol vi har set det med Benzema. Deler I andre denne frygt? Bør man også frygte således, når der er tale om backs som Theo?
Hvad er årsagen så til, at Zidane altid stiller med Bale?
Benzema er den første af BBC som bliver skiftet ud, så mon ikke at der er andre årsager til, at Benzema spiller fremfor Morata. Jeg tror ihvertfald Ronaldo's mening om hvem der skal spille har langt større betydning end Benzema er fransk som sin træner.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Er der nogen der kan huske, hvordan handlen med Andre Gomez foregik. Havde Marca også gået så langt i historien, at han ligefrem havde skrevet kontrakt med Real Madrid, inden den officielle nyhed endte med at han skulle til Barcelona ?
Kan ikke huske det, men hold nu k*** hvor er jeg glad for, at han ikke endte i Madrid.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hugol skrev: Er der nogen der kan huske, hvordan handlen med Andre Gomez foregik. Havde Marca også gået så langt i historien, at han ligefrem havde skrevet kontrakt med Real Madrid, inden den officielle nyhed endte med at han skulle til Barcelona ?
Jo, men du er nødt til at kunne skelne. Selvom en spiller ender et andet sted eller ikke skifter, kan medierne jo godt have ret i, at spilleren har været tæt på eller man har en aftale.
I tilfældet med Gomes er der efter hvad jeg læser bred enighed om, at Madrid havde en aftale på plads, men at Barca i sidste øjeblik overbød Real Madrid og herefter fik speedet tingene op. Den slags sker jo - særligt når Valencia hellere vil handle med Barca. Derfor behøver det jo ikke være en løgn at Marca beretter om, at man har en mundtlig aftale med Gomes.
Generelt er der intet som er sikkert før klubberne offentliggør tingene, men medierne har alligevel ofte en ret god sag - særligt hvis flere medier beretter om det samme.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hugol skrev:
raul7=kongen skrev: Sidste år var Morata vel på plads inden sommeren.
Året før det signede vi Danilo allerede i marts. Casilla blev også hentet yderst tidligt i vinduet og har nok været på plads inden sommeren. Her havde man i øvrigt allerede sikret sig Vazquez igen. Asensio blev annonceret allerede i november 2014.
Kovacic kom først sent, men det skifte skyldes mere at Inter var tvunget til at sælge, end at det havde været en egentlig prioritet fra Real Madrid - samtidig med man få dage senere kunne skippe Illarra ud af klubben.
Eneste kikser var De Gea, men det skyldes vist i højere grad Uniteds uvilje til at sælge og Madrids forventning om en strejke som aldrig kom.
Det er altså direkte strid med den faktuelle virkelig, at sige det ikke ligner Real Madrid at have tingene på plads inden sommeren. Sådan var det måske i fortiden, men siden Bale har man i den grad strammet op. Særligt omkring marginalspillerne har tingene været på plads i overordentligt god tid!
Jeg er ikke den store Theo-fan, men det virker oplagt at man henter ham. Når AS og Marca begge beretter noget - endda i detaljer - så er der som regel noget om sagen.
Hvis vi bekræfter Hazard eller Mbappe i morgen så går jeg med på din teori :). De spillere du snakker om, er spillere som i den grad ikke er ift start opstillingen og "nemme" at hente fordi de var eget af Madrid. Undtagen Danilo og Kiko. Asensio var jo sikret og skulle spille en sæson i Espanyol.
Men de større indkøb er kommet sent i transfer vinduet. Klubben har da tit stået med en trup som ikke var fuldendt, hvis der opstod skader.
Du skrev at det ikke lignede Real Madrid at have tingene på plads, jeg kom med eksempler på det modsatte. Når det gælder alt andet end de helt store handler, så har Real Madrid haft tingene på plads i overordentligt god tid de seneste år.
raul7=kongen skrev:
Jo, men du er nødt til at kunne skelne. Selvom en spiller ender et andet sted eller ikke skifter, kan medierne jo godt have ret i, at spilleren har været tæt på eller man har en aftale.
I tilfældet med Gomes er der efter hvad jeg læser bred enighed om, at Madrid havde en aftale på plads, men at Barca i sidste øjeblik overbød Real Madrid og herefter fik speedet tingene op. Den slags sker jo - særligt når Valencia hellere vil handle med Barca. Derfor behøver det jo ikke være en løgn at Marca beretter om, at man har en mundtlig aftale med Gomes.
Generelt er der intet som er sikkert før klubberne offentliggør tingene, men medierne har alligevel ofte en ret god sag - særligt hvis flere medier beretter om det samme.
Jeg er enig, synes bare ikke at man med Gomez havde nyheder der direkte relaterede til gennemførte lægecheck.
Men rigtigt som du siger, intet er sikkert før nyheden er officiel på klubbernes hjemmeside.
Har valgt at takke af på forum!
Kratmus skrev: Præcis. Morata er en super-sub, men som jeg også sagde for lang tid siden: Morata fejler som starter, når vi møder den øvre halvdel af La Liga og bedre hold i CHL. Jeg vil tro, at han kun er god fordi han er frisk og dermed har mere overskud end modstanderne. Bare tænk FIFA - indskiftning af en spiller i 80. minut kan jo nærmest overløbe et helt forsvar (hvis altså man har brugt hele kampen på at køre hårdt på deres defensiv).
Det ret let at sige når han aldrig får chancen i de kampe. Derudover havde han da ikke det problem i Juventus? I hvert fald ikke i Champions League hvor han scorede imod Real Madrid og kan også huske et vildt solo mål imod Bayern. Såå det lyder lidt hult.
Lars1991 skrev: Det ret let at sige når han aldrig får chancen i de kampe. Derudover havde han da ikke det problem i Juventus? I hvert fald ikke i Champions League hvor han scorede imod Real Madrid og kan også huske et vildt solo mål imod Bayern. Såå det lyder lidt hult.
Moratas præstationer i Juventus holder ham ikke på bænken eller giver ham en startplads i Real Madrid. Benzema holder ham på bænken.
Omkring Morata vs. Benzema spiller Ronaldo helt sikkert også en stor rolle. For uanset hvor meget der hates på Benzema, kan ingen tage hans link up med Ronaldo fra ham. Om det er et-to kombinationer eller indlæg i blinde, så finder de meget ofte hinanden. Og når Ronaldo scorer sker der meget ofte en af to ting eller endda begge: 1) Ronaldo scorer igen. 2) vi vinder.
Min pointe er, at jeg sagtens kan forstå Zidane. Manden er jo ikke blind. Jeg tror han i løbet af indeværende sæson har fundet Morata for dårlig i nogle væsentlige facetter i spillet - som ikke kan undværes. Det Benzema ikke har i sin arbejdsevne, har han til gengæld i at modtage bolden og holde i den eller ligge den af - uden at smide den væk. I denne fase ligner Morata til tider stadig en akademi-spiller synes jeg. (som jeg skriver det bliver jeg mindet om Benzemas boldtab midt på banen mod Sevilla som sekunder efter resulterede i et mål imod :@ )
Jeg håber Morata starer i aften og modbeviser mig, men jeg frygter han er fortid i Real Madrid til sommer. Hans værdi lader til gengæld til at være skyhøj på transfermarkedet, så mon ikke det ender rigtig fint uanset.
Lars1991 skrev:
Kratmus skrev: Præcis. Morata er en super-sub, men som jeg også sagde for lang tid siden: Morata fejler som starter, når vi møder den øvre halvdel af La Liga og bedre hold i CHL. Jeg vil tro, at han kun er god fordi han er frisk og dermed har mere overskud end modstanderne. Bare tænk FIFA - indskiftning af en spiller i 80. minut kan jo nærmest overløbe et helt forsvar (hvis altså man har brugt hele kampen på at køre hårdt på deres defensiv).
Det ret let at sige når han aldrig får chancen i de kampe. Derudover havde han da ikke det problem i Juventus? I hvert fald ikke i Champions League hvor han scorede imod Real Madrid og kan også huske et vildt solo mål imod Bayern. Såå det lyder lidt hult.
Aldrig får chancen? Han har haft chancen i hele sin tid i Juve og ikke præsteret kontinuerligt til at være førstevalg i RM! Altså fordi han har haft nogle gode episoder i nogle store kampe gør ham da ikke til førstevalg, når han samtidig laver så meget lort. Selv blind høne finder korn.
Han har kontinuerligt været lige så dårlig som CR7, da Ronaldo var på sit laveste i denne sæson, og alligevel roses manden. Han værdsættes for sit arbejdsraseri, men har du set Mariano? Han arbejder vanvittigt meget, og på sin korte tid på banen har han hentet points i en 3-2 kamp mod Deportiva.
iboimm
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.