Truppen mod Atlético Madrid - CL-semifinale, retur

9 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane udtog i går truppen til aftenens kamp mod Atlético Madrid i Champions League-semifinalen.

Her har han vurderet at Pepe endnu ikke er klar til at komme i kamp og han sidder derfor ude sammen med Carvajal, Coentrao og Bale. Herudover er også Mariano sorteret fra.

Men det giver en trup på 19 mand, som skal forsvare føringen på 3-0.

Truppen mod Atlético Madrid:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Danilo, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Asensio, James, Isco.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Morata, Lucas Vázquez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2 af MikeAagaard
Man kan self. kun gisne om en start 11'er.
Men mit bud er

Keylor Navas

Danilo, Ramos, Varane, Marcelo.

Casemiro

Lucas Vázquez, Modric, Kroos, Cristiano Ronaldo.

Benzema.
¨

Eller er den helt væk ;)

// MikeAagaard

9 år 2 måneder siden #3 af Pelle

MikeAagaard skrev: Man kan self. kun gisne om en start 11'er.
Men mit bud er

Keylor Navas

Casemiro

Benzema.
¨

Eller er den helt væk ;)

Det vil være absurd ikke at give Isco spilletid. Han var ikke fantastisk i første kamp, men han fortjener spilletiden.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #4 af BBB

Pelle skrev: Det vil være absurd ikke at give Isco spilletid. Han var ikke fantastisk i første kamp, men han fortjener spilletiden.

Havde han ikke 98% pass completion?

9 år 2 måneder siden #5 af Pelle

BBB skrev:

Pelle skrev: Det vil være absurd ikke at give Isco spilletid. Han var ikke fantastisk i første kamp, men han fortjener spilletiden.

Havde han ikke 98% pass completion?

Det er muligt, jeg forholder mig ikke rigtig til statistikker. Jeg så kampen, og så så jeg den igen dagen efter. Isco havde nogle unødvendige boldtab i kampen, og han agerede langsomt i flere situationer, som kunne have ført noget med sig. Dog ikke sådan at han faldt ud, eller var elendig på nogen måde. Alle kan have mindre gode kampe, og med den form han er inde i p.t., er det indlysende, at han skal spille i aften.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Chamartin

9 år 2 måneder siden #6 af Chamartin

MikeAagaard skrev: Man kan self. kun gisne om en start 11'er.
Men mit bud er

Keylor Navas

Casemiro

Benzema.
¨

Eller er den helt væk ;)

Jeg tror, det bliver samme opstilling som i første gang - blot med Nacho som afløser for Carvajal.
Den eneste lille ændring, der ellers kunne bliver plads til, er Morata i stedet for Benzema, men jeg tror ikke helt på det.

9 år 2 måneder siden #7 af Daniel
Navas; Nacho, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kroos, Modric; Ronaldo, Isco, Benzema.

Ingen overraskelser. Og det skal der heller ikke være. Real Madrid kommer til at møde en veloplagt Lillesøster, hvilket aldrig er et trygt scenarie.

Ovenstående navne kommer til at gøre arbejdet færdigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobovic

9 år 2 måneder siden #8 af Fernando M.
Er vi helt sikre på, at Nacho spiller i stedet for Danilo? Helt klart fortjener han det og han var forrygende i første kamp efter at Carvajal, men frygter bare at Zidane vælger Danilo, fordi Nacho er backup til både Ramos/Varane og Danilo på højrebacken...

9 år 2 måneder siden #9 af Jakobovic

Daniel skrev: Navas; Nacho, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kroos, Modric; Ronaldo, Isco, Benzema.

Ingen overraskelser. Og det skal der heller ikke være. Real Madrid kommer til at møde en veloplagt Lillesøster, hvilket aldrig er et trygt scenarie.

Ovenstående navne kommer til at gøre arbejdet færdigt.

Jeg er enig. Det vil nærmere være en kamp for Nacho som HB end Danilo, da Nacho magter at lukke af defensivt, men samtidig også kan bidrage offensivt når muligheden byder sig. Danilo er inde i en mere positiv periode, hvor hans seneste præstationer har været godkendt, men jeg mener stadig at der vil være mere usikkerhed omkring ham defensivt i en kamp som denne, end der vil være med Nacho.

Omkring Isco vs Lucas V, så føler jeg at nøglen til videre avancement vil være, at vi kan bevare bolden i længere perioder i aftenens kamp og her vil Isco utvivlsomt være med til at skabe større ro. Kan vi bevare bolden, så vil det tage en del af Atleticos pres af og vi vil have større nytte af en kontrolleret kamp end en "tjubang" kamp med omstilling på omstilling fra begge hold pga. vores 3-0 føring fra første kamp. Så kan vi altid sætte de arbejdssomme, hurtige, direkte folk ind (Asensio, Vazquez og Morata) efter en times spil, hvor Atletico vil sætte det sidste pres ind.

9 år 2 måneder siden #10 af Zyconith
El once del Madrid: Keylor;
Danilo, Ramos, Varane, Marcelo;
Casemiro, Modric, Kroos,
Isco, Benzema y Cristiano.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 2 måneder siden #11 af Pelle
Jeg har faktisk tiltro til, at Danilo kan løfte opgaven, synes han er kommet langt bedre efter det her i foråret.

Og så synes jeg, at vi mangler at fokusere på en ting. Vi var mange, der var efter Modric for nogle måneder siden, hvor han kom tilbage efter sin skade og havde en række - mildt sagt - rigtig dårlige kampe.

Jeg har siddet og genset 3-0 kampen igen her i eftermiddag, og det slog mig der, hvor fantastisk han gør det i øjeblikket. Det er den gamle Modric, der er tilbage - og hvilket tidspunkt at peake på :)

Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Halamadrid1411, Zyconith

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 måneder siden #12 af Brylle
Fint nok at give Danilo chancen i aften, når Zidane vælger at spille uden en kantspiller på højre side. Så får han i den grad chancen for at vise, at han kan være med på højeste niveau. Kampen i aften handler ikke kun om at gå videre, men også om at give Atleticos fans en elendig sidste Derbi-oplevelse på Calderon, så de skal selvfølgelig også have en røvfuld i aften. Jeg glæder mig til kampen i aften. Ikke fordi jeg er spændt på videre avancement, men fordi jeg forventer, at holdet går ind og ødelægger Atletico.

Leveret af Kunena Forum