Truppen mod Atlético Madrid - CL-semifinale, retur
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane udtog i går truppen til aftenens kamp mod Atlético Madrid i Champions League-semifinalen.
Her har han vurderet at Pepe endnu ikke er klar til at komme i kamp og han sidder derfor ude sammen med Carvajal, Coentrao og Bale. Herudover er også Mariano sorteret fra.
Men det giver en trup på 19 mand, som skal forsvare føringen på 3-0.
Truppen mod Atlético Madrid:
Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.
Forsvar: Danilo, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Asensio, James, Isco.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Morata, Lucas Vázquez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MikeAagaard
- Forum begynder
-
Men mit bud er
Keylor Navas
Danilo, Ramos, Varane, Marcelo.
Casemiro
Lucas Vázquez, Modric, Kroos, Cristiano Ronaldo.
Benzema.
¨
Eller er den helt væk ;)
// MikeAagaard
MikeAagaard skrev: Man kan self. kun gisne om en start 11'er.
Men mit bud er
Keylor Navas
Casemiro
Benzema.
¨
Eller er den helt væk ;)
Det vil være absurd ikke at give Isco spilletid. Han var ikke fantastisk i første kamp, men han fortjener spilletiden.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Det vil være absurd ikke at give Isco spilletid. Han var ikke fantastisk i første kamp, men han fortjener spilletiden.
Havde han ikke 98% pass completion?
BBB skrev:
Pelle skrev: Det vil være absurd ikke at give Isco spilletid. Han var ikke fantastisk i første kamp, men han fortjener spilletiden.
Havde han ikke 98% pass completion?
Det er muligt, jeg forholder mig ikke rigtig til statistikker. Jeg så kampen, og så så jeg den igen dagen efter. Isco havde nogle unødvendige boldtab i kampen, og han agerede langsomt i flere situationer, som kunne have ført noget med sig. Dog ikke sådan at han faldt ud, eller var elendig på nogen måde. Alle kan have mindre gode kampe, og med den form han er inde i p.t., er det indlysende, at han skal spille i aften.
MikeAagaard skrev: Man kan self. kun gisne om en start 11'er.
Men mit bud er
Keylor Navas
Casemiro
Benzema.
¨
Eller er den helt væk ;)
Jeg tror, det bliver samme opstilling som i første gang - blot med Nacho som afløser for Carvajal.
Den eneste lille ændring, der ellers kunne bliver plads til, er Morata i stedet for Benzema, men jeg tror ikke helt på det.
Ingen overraskelser. Og det skal der heller ikke være. Real Madrid kommer til at møde en veloplagt Lillesøster, hvilket aldrig er et trygt scenarie.
Ovenstående navne kommer til at gøre arbejdet færdigt.
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
Daniel skrev: Navas; Nacho, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kroos, Modric; Ronaldo, Isco, Benzema.
Ingen overraskelser. Og det skal der heller ikke være. Real Madrid kommer til at møde en veloplagt Lillesøster, hvilket aldrig er et trygt scenarie.
Ovenstående navne kommer til at gøre arbejdet færdigt.
Jeg er enig. Det vil nærmere være en kamp for Nacho som HB end Danilo, da Nacho magter at lukke af defensivt, men samtidig også kan bidrage offensivt når muligheden byder sig. Danilo er inde i en mere positiv periode, hvor hans seneste præstationer har været godkendt, men jeg mener stadig at der vil være mere usikkerhed omkring ham defensivt i en kamp som denne, end der vil være med Nacho.
Omkring Isco vs Lucas V, så føler jeg at nøglen til videre avancement vil være, at vi kan bevare bolden i længere perioder i aftenens kamp og her vil Isco utvivlsomt være med til at skabe større ro. Kan vi bevare bolden, så vil det tage en del af Atleticos pres af og vi vil have større nytte af en kontrolleret kamp end en "tjubang" kamp med omstilling på omstilling fra begge hold pga. vores 3-0 føring fra første kamp. Så kan vi altid sætte de arbejdssomme, hurtige, direkte folk ind (Asensio, Vazquez og Morata) efter en times spil, hvor Atletico vil sætte det sidste pres ind.
Danilo, Ramos, Varane, Marcelo;
Casemiro, Modric, Kroos,
Isco, Benzema y Cristiano.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Og så synes jeg, at vi mangler at fokusere på en ting. Vi var mange, der var efter Modric for nogle måneder siden, hvor han kom tilbage efter sin skade og havde en række - mildt sagt - rigtig dårlige kampe.
Jeg har siddet og genset 3-0 kampen igen her i eftermiddag, og det slog mig der, hvor fantastisk han gør det i øjeblikket. Det er den gamle Modric, der er tilbage - og hvilket tidspunkt at peake på :)
- Brylle
- Gæst
-