Truppen mod Atlético Madrid - CL-semifinale, retur

5 år 1 uge siden #49 af Gray
Puha, det værste ved situtionen omkring Danilo er næsten, at man blot forventer boldtab eller tilbagelægning..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #50 af Pelle
Vi spiller godt lige nu, nu skal den bare lukkes helt.

"Maybe they hate me because I'm too good."

5 år 1 uge siden #51 af elle44
Puha Danilo, og godt af Navas.

5 år 1 uge siden #52 af Daniel
Danilo er bare så talentløs. Det gør fandeme ondt i øjnene at se ham i Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Dios, Neye

5 år 1 uge siden #53 af Pelle
Jeg tager alt det positive, jeg har ytret om Danilo, tilbage. Hold da fast han er en katastrofe!

5 år 1 uge siden #54 af Pelle
Kroos og Casemiro har i den grad spillet sig op.

Man kan sige meget om vores brasilianske Ninja-turtle. Men han er virkelig allestedsnærværende, han er simpelthen med i alt defensivt. Virkelig lækkert!

5 år 1 uge siden #55 af elle44
Hvad sker der for Benzema idag? Hvis det ikke var fordi han lige har brændt en stor chance, ville jeg have troet det var en anden.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved elle44.

5 år 1 uge siden #56 af elle44
Respekt til Atletis fans og respekt til deres spillere for ikke at slagte os i anden halvleg.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, Nada mas

5 år 1 uge siden #57 af ChrillRM14
Finalen!

Modric og Isco er så gode med en bold, at man bliver helt rørt. Når de først får taget på en kamp, så er det helt uhyggeligt, hvad de kan. Det tekniske niveau på det her hold er vanvittigt, og det er netop det, vi skal bruge, når vi skal forsøge at spille finalen på vores præmisser.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

5 år 1 uge siden #58 af Chamartin
Det lykkedes mig faktisk rimelig godt ikke at blive rigtig nervøs, selv da vi kom bagud 0-2. Det var svært at forestille sig, Atletico fortsætte det pres i særlig lang tid, og at vi ikke skulle kunne score. Der var så meget mere bold i Madrid, så lidt skuffende, der ikke blev sat trumf på med et mål mere. Der var ingen grund til at tabe den her kamp, og derfor også lidt bekymrende, at Atletico uden større evner formåede at skabe nogle pæne store chancer.

Dommeren mistede grebet om kampen i første halvleg, skuffende linie han lagde.
Zidane skal ikke bryde sig om at spille Danilo i finalen, hvis Carvajal ikke skulle blive klar...Gud forbyde det.

5 år 1 uge siden #59 af JesperA
Modric, Kroos, Casemiro > Busquets, Xavi, Iniesta

Jeg glæder mig til at møde Italiens BBC, Buffon, Bonucci, Chiellini, mon ikke det bliver med Isco frem for Bale, det ville ikke give meget mening at spille Bale fra start mod så kompakt et hold som Juve, man har jo også set hvor svært Bale har haft det mod Atletico. Kommer vi til gengæld foran i sådan en kamp, kunne han være giftig at bringe i spil.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved JesperA.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.