Alavés kritiserer Real Madrid
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
Nærmere bestemt er det Alavés’ præsident Josean Querejeta, der ikke just er imponeret over Real Madrids måde at agere på i forbindelse med handlen af det 19-årige franske forsvarstalent Theo Hernandez.
Til radioprogrammet El Transistor de Onda Cero på Radio MARCA udtaler Querejeta: ”Jeg forstår at der er meget postyr, når en spiller er tæt på at blive solgt til Real Madrid. De burde dog have ventet til sæsonen var slut med at offentliggøre det. Det er forstyrrende og vi har en vigtig finale (Copa del Rey finalen mod Barcelona 27. maj), vi snart skal spille”.
Ydermere er Josean Querejeta fortørnet over at skulle høre nyheden om Theo Hernandez i pressen: ”Jeg er overrasket over, at jeg skal høre om Theos lægetjek i Madrid i pressen! Jeg ved, at han har været til lægetjek, hans agent har selv bekræftet det over for mig”, slutter Querejeta.
Theo Hernandez er på lejekontrakt i Alavés fra aftenens semifinalemodstander Atlético Madrid, men ligesom tingene er inden aftenens kampstart, synes det at være Real Madrid der har et forspring i at sikre sig endnu et ungt talent til truppen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev: Tør øjnene og kom videre. Spillere på det niveau vil meget sjældent kunne handles i hemmelighed.
Jeg giver Alaves ret. Spilleren er blevet svinet til på sin twitter profil og de står foran deres største kamp i mere end 10 år. Jeg synes det er en anelse forkert at denne nyhed ender i medierne før.
Har valgt at takke af på forum!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Hvis skyld er det, at historien ender i medierne?
Det kunne jo være Atletico, men uanset hva så er det ikke fedt for Alaves eller spilleren.
Har valgt at takke af på forum!