Isco snupper popularitetspris

9 år 2 måneder siden #1 af Daniel

Isco nappede titlen som april måneds bedste Real Madrid-spiller - den lille spanske 10'er virker tilfreds med prisen.

Iscos eminente præstationer i Bales fravær i april måned er ikke gået ubemærket hen. Ej heller hos tilhængerne på de sociale medier.

Således stemte tilhængerne på de sociale medier Isco ind som månedens Real Madrid-spiller i april, hvorfor Isco stolt kunne modtage Mahou Cinco Estrellas Player of the Month-prisen i Real Madrid City. Den lille spanier spillede seks kampe og nettede fire gange i april måned. 

Det er ikke første gang, at Isco vinder denne pris i indeværende sæson. Spanieren vandt således også prisen for månedens bedste Real Madrid-spiller tilbage i februar. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2 af Kassow-Rossing
Wow! Jeg var slet ikke klar over at denne titel blev uddelt hver måned.

Er der nogen chance for at vi kan få en lille artikel hver måned med kåringen af månedens spiller?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Isco snupper popularitetspris

Kassow-Rossing skrev: Wow! Jeg var slet ikke klar over at denne titel blev uddelt hver måned.

Er der nogen chance for at vi kan få en lille artikel hver måned med kåringen af månedens spiller?

Ja.... og I får endda også oven i hatten en artikel med madridista.dk's brugeres månedens spiller hver måned ;-)

Forkælede brugere altså!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Neye

9 år 2 måneder siden #4 af Vinícius

Daniel skrev:

Kassow-Rossing skrev: Wow! Jeg var slet ikke klar over at denne titel blev uddelt hver måned.

Ja.... og I får endda også oven i hatten en artikel med madridista.dk's brugeres månedens spiller hver måned ;-)

Forkælede brugere altså!

Curling-administratorer... ;)

For overblikkets skyld, skulle man måske lave en opsummering mod sæsonens afslutning, hvor både madridista.dks brugeres og Mahou Cinco Estrella priserne for hele sæsonen fremgår :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 2 måneder siden #5 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Isco snupper popularitetspris

Kratmus skrev:

Daniel skrev:

Forkælede brugere altså!

Curling-administratorer... ;)

For overblikkets skyld, skulle man måske lave en opsummering mod sæsonens afslutning, hvor både madridista.dks brugeres og Mahou Cinco Estrella priserne for hele sæsonen fremgår :)

I kræver fandeme også så meget ;-)

Pisse go' idé!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Leveret af Kunena Forum