Spansk presse: Morata nægtede at give hånd til Zidane
Rasmus29 skrev: Om det så var frustration og ærgrelse, så er det stadig forkert af ham ikke at give Zidane hånden. Vi har ikke brug for ham, hvis det er sådan en mentalitet han udviser. At spille for Real Madrid er den største ære inden for fodbold, hans tid havde måske kommet indenfor et par år, men han er ikke villig til at kæmpe for den
Slap af med den heksejagt, er dybt primitivt. Vi har og har haft, et hav af spillere med attitudeproblemer fra tid til anden, du mener måske også at Isco skal på porten grunden hans reaktioner på "udskiftninger" tidligere i sæsonen? Give me a break. Holdningsmedløbere skorter denne verden i hvert fald ikke på.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er overbevist om, at Zidane har håndteret sagen internt og fået snakket med Morata, så det ikke gentager sig. Det er et problem, hvis det sker ofte og hvis der er gentagende attitudeproblemer hos en spiller, men det er jo ikke sådan det forholder sig. Og heldigvis valgte James med sin optræden ved udskiftningen at give medierne noget andet at koncentrere sig om.
Jeg håber på at se Morata i klubben de næste mange sæsoner. Der er mål i ham, og hvis Ronaldo pludselig løber ind i en skade eller skal bruge pause, så ser jeg Morata som vores bedste målscorer. Var Ronaldo ikke løbet ind foran Morata i Sevilla-kampen, så havde Morata prikket riposten ind til 2-0. Dermed ikke sagt, at Ronaldo gjorde noget forkert. Videre i teksten og fokus på de resterende kampe, så vi også kan få glæde af Morata her, hvis det skulle blive nødvendigt.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Benzema laver indimellem geniale ting - og han har et vanvittigt topniveau - men han har reelt kun spillet én virkelig fremragende sæson ud af 8 i klubben - og det var sidste sæson. I år har han imo været en rædsel, men det lader til at vi hænger på ham uendeligt - personligt ser jeg frem til dén dag 9er-positionen i Real Madrid ik optages af Benzema. Jeg er ik 100% overbevist om at Morata var den rette til at tage over som førstevalg, men jeg må indrømme at jeg personligt gerne havde set ham få chancen sådan rigtigt. Men han er bestemt en spiller som har brug for spillere som Isco, James, Asensio omkring sig til at skabe chancer og plads, mens at han ik umiddelbart passer ind i et 3-mandsangreb med Bale og Ronaldo som begge er ringe med bolden.
Og så vil jeg lige sige at det er noget lettere at acceptere sin reservesituation når man hedder Coentrao og ik har spillet regelmæssigt i 2 år eller man hedder Lucas og ik er i nærheden af at ha niveau til at spille for en klub som Real Madrid - bortset fra som 18.-22.-mand i truppen - er man som dem, så klapper man bare i ellers ka man meget nemt udskifte dem med andre. Situationen er jo lidt anderledes for en spiller som blir hentet hjem fra Juventus for rigtig mange millioner - formentlig med en forventning om masserr af spilletid eller i det mindste en fair kamp om en startplads.
Men fred være med det - Morata er helt sikkert fortid i klubben til sommer. Det ka jeg godt leve med hvis der kommer en ny, spændende angriber af HØJ kvalitet - men står den på Benzema som stensikkert førstevalg for 9. sæson i træk, så er det godt nok trist at se Morata smutte
Spørgsmålet er så, at når Ronaldo engang forsvinder, om ikke vi så behøver endnu mere kvalitet up front til at fylde rollen ud? Der tror jeg alligevel ikke, at Morata kan bidrage med nok, medmindre han, ligesom Benzema, passer perfekt sammen med vores nye topangriber. Benzema blev vel foretrukket frem for Higuain, fordi han og Ronaldo passer bedre sammen. Bliver de nye Vinicius og Mbappe, kan det da godt være, at de sammen med Morata kan udgøre en farlig trio, hvis deres spil passer perfekt sammen. Det er svært at spå om. Men i hvert fald er Morata, ligesom Benzema, ikke god nok i sig selv til at være førstevalg. Benzema er, i min optik, kun med så længe Ronaldo er her.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Mathiaska skrev: Her er en lille video , som ser ud til at opsummere Moratas kamp rigtig fint, til hvis nogen skulle undre sig over hvorfor manden var ophidset.
Tak.
Ja Morata blev hevet i trøjen, og det skulle ha givet et frispark. Han var tydeligvis frustreret over mere end denne fejltagelse fra dommerens side.
Morata kom ikke ind med den energi han ellers har haft i de seneste kampe, hvor han har scoret. Det er sket før og det er ærgerligt at han ikke lige gav sig lidt mere sidste kamp.
Han er en god spiller at have igennem sæsonen og derfor ønsker jeg ham ikke væk. Det kunne være rart med en ny 9er i stedet for Benzema.
Har valgt at takke af på forum!
DarioGomez skrev: Jeg ser da bare et forurettet barn, der forsøger at simulere, at han er blevet slået i ansigtet, sparker bolden væk i frustration (og får korrekt gult), samt en spiller, der ikke kan kontrollere en bold om den så havde håndtag ... Dur ikke! Væk!
Fed holdning at have til egne spillere. Det er helt i orden at blive frustreret over at have en dårlig kamp. Simpelthen så pinligt at folk ikke kan tillade en følelsesladet reaktion fra en spiller der havde en forfærdelig kamp.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
elle44 skrev:
DarioGomez skrev: Jeg ser da bare et forurettet barn, der forsøger at simulere, at han er blevet slået i ansigtet, sparker bolden væk i frustration (og får korrekt gult), samt en spiller, der ikke kan kontrollere en bold om den så havde håndtag ... Dur ikke! Væk!
Fed holdning at have til egne spillere. Det er helt i orden at blive frustreret over at have en dårlig kamp. Simpelthen så pinligt at folk ikke kan tillade en følelsesladet reaktion fra en spiller der havde en forfærdelig kamp.
Tja - jeg synes nærmere problemet opstår, når vi når dertil, hvor vi ikke længere kan stillle krav til vores egne spillere, og bare blindt accepterer, at alle udbrud er helt okay. Kommer vi først alle der til - hvor du tydeligvis befinder dig - så flytter vi også magtbalancen over til, at vi (klubben og dets fans) er til for spillerne og ikke omvendt. Det, mener jeg, er en farlig vej at bevæge sig ned ad.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Han har brug for kærlighed og det får han desværre bare ikke nok af til at blomstre. Jeg synes hverken man kan klandre Zidane eller Morata selv, men man må bare acceptere at timingen ikke er optimal. Jeg synes ikke der er grund til at forklare det med at det er hans personlighed der er for svag eller lignende, eller på anden måde bebrejde ham eller klubben.
Personligt synes jeg det er super ærgerligt at RM ser ud til at miste ham, men sommetider må man bare acceptere tingenes gang. For lige nu kan man ikke sætte en finger på Zidane's dispositioner; herunder valget af Benzema som 9'er. Han og Ronaldo blomstrer på helt rette tidspunkt.
DarioGomez skrev:
elle44 skrev:
Tja - jeg synes nærmere problemet opstår, når vi når dertil, hvor vi ikke længere kan stillle krav til vores egne spillere, og bare blindt accepterer, at alle udbrud er helt okay. Kommer vi først alle der til - hvor du tydeligvis befinder dig - så flytter vi også magtbalancen over til, at vi (klubben og dets fans) er til for spillerne og ikke omvendt. Det, mener jeg, er en farlig vej at bevæge sig ned ad.
Der er ikke nogen der er til for noget, det er en balancegang fra alle sider. Og de fans som kan kræve noget er medlemmerne ! Det har jeg vist meget ret i, at der ikke er nogen her som er medlem.
Man kan have sin holdninger omkring Moratas ubrud, men så skal man hvert fald også tage i mente, hvilken kultur der er på holdet. Det er jo ikke sådan at Morata lavede en Di Maria !
En fodboldspiller skal have krag på at vise utilfredshed om det er på banen eller i træningen. Morata kunne sagtens tage en snak med Zizou bagefter, over sin kamp der ikke gik godt og om det at han selv havde håbet på en bedre kamp. Vi ved heller ikke hva Zizou og Morata har arbejdet med op til den kamp, om Zizou har givet en privat pep talk eller andet.
Dit indlæg Dario Gomez er derfor ikke taget udgangspunkt i noget udover Moratas aktion imens du prøver at pinliggøre ham. Du har heller ikke henvist til Zidanes udtalelser efter episoden.
Det er ikke brugbart.
Check her: www.google.dk/amp/futbol.as.com/futbol/2...1606_175881.amp.html
Har valgt at takke af på forum!
DarioGomez skrev:
elle44 skrev:
Jeg vil ville give dig ret hvis Morata gentagende gange havde opført sig respektløst og upassende samtidig med at have lavet nogle dumme udtalelser til pressen. Dette er dog overhovedet ikke tilfældet, og det er vel første gang Morata overhovedet opfører sig en smule respektløs? Han har altid udtalt sig fornuftigt til pressen, fejret scoringer med sit hold og indfundet sig med en plads på bænken uden brok.
Men ja, alle der mener noget andet kan jo tage hinanden i hånden og rejse til Madrid og pifte af egne spillere.