Flamengo forlænger med Vinicius Junior
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Flamengo forlængede i går kontrakten med stortalentet, Vinicius Júnior, frem til 2022.
Det var dog helt efter planen og efter aftale med Real Madrid, at man forlængede og dermed gav en lønforhøjelse og øgede frikøbs-klausulen fra 30 millioner € til 45 millioner €, som er det Real Madrid skal betale, når brasilianeren næste sommer skifter til den spanske hovedstad.
Real Madrids advokater er i Rio de Janeiro sammen med en person fra lægestaben for at færdiggøre handlen, som skal sende Vinicius til Europa næste sommer, når han fylder 18 år.
Og det skal angiveligt være tæt på. Eneste lille tvist er, at Flamengo gerne vil beholde Vinicius på en lejeaftale i sæsonen 2018/19, mens Real Madrid vil hente ham med det samme og have frihed til selv at bestemme, om han skal lejes ud for at fortsætte sin modnings-proces eller om han med det samme skal indgå i førsteholds-truppen.
Vinicius fik debut for Flamengo i sidste uge, hvor han kom på banen til de sidste 10 minutter af kampen, men den 16-årige spiller fortæller selv, at han blev ramt af nerver i den store kamp mod Atlético Mineiro og derfor fik han ikke for alvor vist prøver på sit uomtvistelige talent, som gjorde ham til topscorer ved U17-mesterskaberne i Sydamerika.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis han skal gå med til en større sign-on fee, så skal han også løbe en risiko. Det er ikke garanteret, at han kan skifte til Real Madrid næste sommer og få en større sign-on fee.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Hent nu bare Mbappe og lad ham fortsætte sin fantastiske udvikling.
Kan slet ikke forstå hvad Real vil med ham her og slet ikke til den pris!
Af det jeg har set til ham ( kun youtube ) så kan jeg simpelthen ikke se potentialet - sorry, men det kunne man altså med Neymar, Robinho osv. Lige den her - naaah.
RAUL!!!!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Raul-Madrid skrev: HVAD SKAL VI DOG MED HAM!!!!!!
Af det jeg har set til ham ( kun youtube ) så kan jeg simpelthen ikke se potentialet - sorry, men det kunne man altså med Neymar, Robinho osv. Lige den her - naaah.
Mon ikke, klubbens talentspejdere har andre midler i brug end Youtube-videoer? Mon ikke, de har set et eller andet, som ikke kan indkapsles på én enkelt fan-made video? ;)
Jeg kan love dig for, at Hulk har nogle helt sindssyge 'compilations' på Youtube, men manden spiller for tiden i Kina... Spøg til side: Det er mange penge, og man må håbe, at der er noget om snakken...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Raul-Madrid skrev: HVAD SKAL VI DOG MED HAM!!!!!!
Der er vel ikke noget i vejen for at hente begge. Hvis Morata er på vej væk, som alt tyder på, så kan Mbappe fint køres ind over de kommende to år, mens Benzema fortsætter sin nedtur. Herefter kan Benzema(og Cristiano så skippes), hvorefter man henter Vincius.
Umiddelbart er min største anke ved denne handel, at det er mange penge at skyde efter en uprøvet spiller, men jeg tror i høj grad det handler om tre ting. 1. Man vil gerne fortsætte med at opruste i unge spillere. 2. Man vil ekstremt gerne ind på det sydamerikanske marked, hvor de to største stjerner hedder Messi og Neymar. Den næste generation skal gerne tilhøre Real Madrid. 3. Man har en masse penge man alligevel skal have investeret og holdet til den kommende sæson er sat.
Det lugter for mig rigtig meget af, at man skipper James og Morata til en pris som helt sikkert overstiger €100 mio. Måske sendes Bale endda også væk. Samtidig ligger man til at hive en stor portion præmiepenge ind og har givetvis også nogle transfer-penge fra sidste sæson at skyde af, da man heller ikke brugte dem der. Det kan meget vel betyde, at Real Madrid denne sommer har et pænt stykke over €200 mio. at spendere(særligt, hvis Bale også sælges). Lige nu ligner det indkøb af Theo til €30 mio. og så går man nok efter De Gea til €60. Det giver altså stadig rigtig mange penge at arbejde med. Derfor spytter man dem efter talenter, der måske nok kan floppe, men omvendt også ende som en suveræn handel.