Monchi vil lokke Kovacic til Roma

• realmadsen
  • realmadsen's profilbillede Emne forfatter
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
5 år 3 måneder siden #1 af realmadsen

Kovacic Betis 15102016

Tidligere på sæsonen var der vedvarende og stærke forlydender om, at Sevillas tidligere sportsdirektør ville blive hentet til Real Madrid. Sådan gik det som bekendt ikke og Monchi valgte i stedet den italienske hovedstad og Roma som sin næste arbejdsgiver.

Nu er Monchi så for alvor trukket i arbejdstøjet og en af nøglerne til hans romerske fodboldprojekt bliver en stærk midtbane. Derfor melder det italienske medie Calciomercato.it nu, at efter at have sørget for Spaletti som fortsat træner, så er næste mål for Monchi og Roma at sikre sig Kovacic fra Real Madrid.

Monchi har udset sig Kovacic som omdrejningspunkt på det fremtidige Roma hold. Samtidig gør det forhold, at kroaten kender Serie A særdeles godt fra sin tid i Inter, samt at han ikke er i spil til Zidanes idealopstilling, at hverken spilleren selv eller hans nærmeste rådgivere har set med negative øjne på henvendelsen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2 af ChrillRM14
Det bliver et stort nej tak. Selvom det bliver enormt spændende at se, hvad Monchi kan gøre ved en klub som Roma, der er et tophold i Italien, men som er langtfra at være inkluderet i den fornemme europæiske elite, så skal Kova blive her.
Mon ikke, han også selv ønsker det? Han ved selvfølgelig godt, at han er bag Modric i køen næste sæson - og formentlig næste derefter, men alle og enhver kan jo se, hvad knægten kan blive til. Bale og James skal videre. Ikke andre.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.

5 år 3 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Monchi vil lokke Kovacic til Roma
Salg med tilbagekøbsklausul kunne alligevel være lidt interessant.

5 år 3 måneder siden #4 af Fondo_Sur

BBB skrev: Salg med tilbagekøbsklausul kunne alligevel være lidt interessant.

Jeg foretrækker egenligt at beholde ham, da han allerede er klar til at træde ind i start 11. Det er ikke optimalt at han ikke spiller mere, men han er nummer 1 i køen. Et lysende talent, ham må vi ikke miste.

Monchi har sku styr på at spotte spillere med seriøst talent.

5 år 3 måneder siden #5 af Siempre fiel

Fondo_Sur skrev:

Jeg foretrækker egenligt at beholde ham, da han allerede er klar til at træde ind i start 11. Det er ikke optimalt at han ikke spiller mere, men han er nummer 1 i køen. Et lysende talent, ham må vi ikke miste.

Kova har spillet et par år i Inter med stor succes og nu et par år i Real Madrid hvor han er tæt på startopstillingen - selv Stevie Wonder ka se manden er god :-D

Edit: Og ja, gu faen ska man da beholde ham - hvorfor sku man udleje eller sælge det mest oplagte alternativ på den centrale midtbane.
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Siempre fiel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Nada mas

5 år 3 måneder siden #6 af Daniel
Han skal naturligvis ingen steder. Og han skal heller ikke udlejes. Han skal kunne træde til, hvis Modric har brug for et lille hvil, er ude med en skade eller lignende.

Kovacic er desuden ALT FOR GOD til et middelmådigt italiensk mandskab.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

5 år 3 måneder siden #7 af Fondo_Sur

Siempre fiel skrev:

Fondo_Sur skrev:

Kova har spillet et par år i Inter med stor succes og nu et par år i Real Madrid hvor han er tæt på startopstillingen - selv Stevie Wonder ka se manden er god :-D

Edit: Og ja, gu faen ska man da beholde ham - hvorfor sku man udleje eller sælge det mest oplagte alternativ på den centrale midtbane.

Mærkelig kommentar. Der er stor forskel på unge spillere i topklubber. Nogle kan stå distancen andre kan slet ikke. At ville hente Kovacic på nuværende tidspunkt er et udtryk for rigtig godt forarbejde.

Kovacic har i sine to år i Real Madrid - og ikke i Inter - udviklet sig til en absolut topspiller. Monchis valg af Kovacic er klogt, da Kovacic muligvis vil skifte på grund af manglende spilletid. Det er så dér klubben skal sige fra, og klargøre for kroaten, at han er en central del af fremtiden.

5 år 3 måneder siden #8 af Siempre fiel

Fondo_Sur skrev:

Siempre fiel skrev:

Fondo_Sur skrev:

Mærkelig kommentar. Der er stor forskel på unge spillere i topklubber. Nogle kan stå distancen andre kan slet ikke. At ville hente Kovacic på nuværende tidspunkt er et udtryk for rigtig godt forarbejde.

Kovacic har i sine to år i Real Madrid - og ikke i Inter - udviklet sig til en absolut topspiller. Monchis valg af Kovacic er klogt, da Kovacic muligvis vil skifte på grund af manglende spilletid. Det er så dér klubben skal sige fra, og klargøre for kroaten, at han er en central del af fremtiden.

Ok, ka godt se jeg åbenbart trådte dig over tæerne og du ik lige fangede at min kommentar var skrevet med et smil på læben. Jeg syntes du fik det til at lyde som om at dét at Monchi havde "spottet" Kovacic (en spiller som er tæt på startopstillingen i RM) var helt unikt og fantastisk af manden. Jeg mener så bare at det jo er knap så svært at "spotte"/"opdage" en spiller som jo er lige omkring startopstillingen i en af klodens største klubber. Men lad os endelig lade det ligge - jeg ka fornemme at du ik ka lide at blive prikket lidt til ;-)
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Siempre fiel.

5 år 3 måneder siden #9 af Dios

Hvorfor om man må spørge?

Jeg vil da helt klart argumentere for, at det netop er bredden i truppen, som han er et kæmpe aktiv i, som har gjort denne sæson mulig. Vi er vel igang i den absolut bedste sæsonafslutning i flere sæsoner, hvor samtlige spillere topper, og virker friske. Kovacic har været et kæmpe aktiv for os denne sæson, og præstere på et kontinuerligt niveau, som har gjort man har kunne sparer hele trioen på den centrale midtbane uden rigtig at kunne mærke det.

Han er vores eneste rigtige midtbanespiller, så hvem skulle dog erstatte ham i dine øjne? Er det fordi du ikke ser ham god nok, eller fordi du mener han får for lidt spilletid? Jeg er egentlig lidt målløs, så derfor de mange spørgsmål :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

5 år 3 måneder siden #10 af Mathiaska

Dios skrev:

Jeg vil da helt klart argumentere for, at det netop er bredden i truppen, som han er et kæmpe aktiv i, som har gjort denne sæson mulig. Vi er vel igang i den absolut bedste sæsonafslutning i flere sæsoner, hvor samtlige spillere topper, og virker friske. Kovacic har været et kæmpe aktiv for os denne sæson, og præstere på et kontinuerligt niveau, som har gjort man har kunne sparer hele trioen på den centrale midtbane uden rigtig at kunne mærke det.

Han er vores eneste rigtige midtbanespiller, så hvem skulle dog erstatte ham i dine øjne? Er det fordi du ikke ser ham god nok, eller fordi du mener han får for lidt spilletid? Jeg er egentlig lidt målløs, så derfor de mange spørgsmål :D

Enig. Jeg tænker også, at det tilmed virker mere attraktivt at være 'reserve' i Real Madrid nu end nogensinde, takket være disse rotationer. Og som flere er inde på mht. til fremtiden, så ligner det vel alt andet lige også at både klubben og Kovacic selv tror på, at han er arvtager for Modric på sigt.

Det er en skarp kontrast til Ancelotti, som Zidane på nært hold så køre holdet fuldstændig døde hen mod slutningen af sæsonerne. Roterede aldrig og benyttede generelt indskiftninger sent i kampene.

'Et kæmpe aktiv' er virkelig en god betegelse for vores perifiri-spillere i denne sæson!
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Mathiaska.

5 år 3 måneder siden #11 af BBB
Besvaret af BBB på emne Monchi vil lokke Kovacic til Roma

Dios skrev:

Jeg tror ikke på, at vi får skiftet nok ud i truppen til sommer. Han vil ikke være i decideret overskud, men han ender med at kæmpe om spilletid med bl.a. Isco.

Han er god nok, hvorfor det giver mening med tilbagekøbsklausul. Han vil få fast spilletid i Roma.

5 år 2 måneder siden #12 af Neye
Kovacic skal ingen steder. Han er en del af fremtiden og den begynder lige om lidt (Modric fylder 32 efter sommerferien)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.