Madridista.dk inviterer til mesterskabsfest
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk vil gerne invitere dig til mesterskabsfest på søndag fra kl. 20.00
Det finder sted på vores faste tilholds-sted, AE SportsLounge, Frederikssundsvej 7, 2400 København.
Kom og få en - forhåbentlig - uforglemmelig aften sammen med andre festglade Madridistas.
Tilmeld dig arrangementet her:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Den video fra 2007 er uforglemmelig. Ser frem til det !
Jeg var med i 2007 sammen med min bror og hans ven, helt fuldstændig uforglemmelig aften – der var ikke et øje tørt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Jeg var med i 2007 sammen med min bror og hans ven, helt fuldstændig uforglemmelig aften – der var ikke et øje tørt!
Det var nok også en af de vildeste oplevelser på Cafe sporten. Ligesom i tivoli 2016 til ChL finalen.
Jeg husker det stadig som det var igår. Vi var rigtig mange og folk kom helt fra Jylland, og så selvfølgelig noget med springvandet inde i byen :)
Det er dog bare ærgerligt at vi spiller en søndag! Svært at feste igennem når der skal arbejdes næste dag.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev:
Real Madrid skrev:
Det var nok også en af de vildeste oplevelser på Cafe sporten. Ligesom i tivoli 2016 til ChL finalen.
Jeg husker det stadig som det var igår. Vi var rigtig mange og folk kom helt fra Jylland, og så selvfølgelig noget med springvandet inde i byen :)
Det er dog bare ærgerligt at vi spiller en søndag! Svært at feste igennem når der skal arbejdes næste dag.
Arh, er det ikke en legit undskyldning?? Jeg mener, din arbejdsgiver er trods alt også et menneske ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
92-93, Barcelonas dreamteam periode, men se lige hvordan vi blev snydt på Tenerife denne sæson.
Lad det ikke ske i morgen !