Officielt: Real Madrid henter Vinicius

9 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid har netop offentliggjort på deres hjemmeside, at man har sikret sig det brasilianske stortalent, Vinicius Junior, fra sommeren 2018.

Han skal dog blive i sin nuværende klub, Flamengo, frem til sommeren 2019, med mindre de to klubber enes om noget andet.

Der meldes ikke noget om kontraktens længde og prisen på Vinicius Junior, men det har været nævnt flere steder, at det brasilianske stortalent koster 46 millioner €, som betales i flere afdrag og dem skal Real Madrid allerede være begyndt at betale af på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2 af Steen
Jeg fulgte Neymar fast da han spillede for Santos, og jeg har set størstedelen af hans kampe for dem. Han var en unik spiller fra dag 1 og det var tydeligt, at han ville blive en af verdens bedste spillere. Jeg har set lidt til Vinicius for det brasilianske U17 hold, og han imponerer mig ingenlunde. Jeg ser ham hverken som værende en god dribler, hurtig eller skarp foran målet.
Han er selvfølgelig kun 16 år, hvorfor man endnu ikke kan spå hans potentiale, men jeg ser ham ikke nå langt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Jonas

9 år 2 måneder siden #3 af Raul7-2880
Vildeste sats nogensinde i sportens historie! håber at det belønner sig :-)

9 år 2 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Jeg synes folk er rimeligt hurtigt til at bedømme transferen. Vi må huske at han nok er det største talent i Brasilien (?), og at han nu tilhører Real Madrid mange år frem. Dette koster en del i denne stund. Det er en transfer for det næste årti.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 2 måneder siden #5 af Daniel

Raul7-2880 skrev: Vildeste sats nogensinde i sportens historie! håber at det belønner sig :-)

Det må tage presset fra Ødegaard ;-)

9 år 2 måneder siden #6 af SR4

Fondo_Sur skrev: Jeg synes folk er rimeligt hurtigt til at bedømme transferen. Vi må huske at han nok er det største talent i Brasilien (?), og at han nu tilhører Real Madrid mange år frem. Dette koster en del i denne stund. Det er en transfer for det næste årti.

En spiller der koster mere end Modric og samlet set har spillet 2 førsteholdskampe er flops til andet er bevist. Når der ikke ligger noget som helst logisk grundlag for at en spiller koster så meget er udgangspunktet bare, at man kun kan skuffe.

9 år 2 måneder siden #7 af Hansen
Helt absurd at Ødegaard og Nu Vinicius bliver belønnet millioner af kroner som 16 årige med intet talent - mens der er andre som De ligt fra Ajax, som blot er 17 år løber rundt og tæsker den rundt i Europa League for Ajax. Pinligt!

9 år 2 måneder siden #8 af Hugol

Hansen skrev: Helt absurd at Ødegaard og Nu Vinicius bliver belønnet millioner af kroner som 16 årige med intet talent - mens der er andre som De ligt fra Ajax, som blot er 17 år løber rundt og tæsker den rundt i Europa League for Ajax. Pinligt!

Det er jo en helt anden sag, at der render spillere rundt og præstere i Europa League. Jeg synes mere det er trist at der hentes spillere til de beløber, fordi det nu kan sætte kedelige forventninger fra andre klubber når vi skal hente talenter.

Altså hvor er vi nået til, når der skal gives 45 for en spiller vi slet ik ser før om to år, og som kun er 16-17 år. Endvidere er det slet ikke sikkert at han gåe hen og udvikler sig til at være i kategori som Neymar!

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 måneder siden #9 af nono
Spis lige brød til.

Der kan være mange forhold i den aftale som feks first option på øvrige spillere eller et fremadrettet samarbejde, som vi ikke kender til.

Perez er mange ting, men han er bestemt ikke naiv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 2 måneder siden #10 af El Rojo
For mig virker det også fuldstændigt ude af proportioner. Neymar er vel den bedste sammenligning at lave, han var også uprøvet i Europa, men var helt uhørt god i Brasilien. Det kan godt være at jeg har sovet i timen, men for en måneds tid siden havde jeg aldrig hørt om Vinicius.

Hvor mange har rent faktisk set andet end Youtube-highlights?

9 år 2 måneder siden #11 af elle44

El Rojo skrev: For mig virker det også fuldstændigt ude af proportioner. Neymar er vel den bedste sammenligning at lave, han var også uprøvet i Europa, men var helt uhørt god i Brasilien. Det kan godt være at jeg har sovet i timen, men for en måneds tid siden havde jeg aldrig hørt om Vinicius.

Hvor mange har rent faktisk set andet end Youtube-highlights?

Det er værste er vel næsten at hans youtube highlights er ekstremt middelmådige, og det er på trods af at alle de highlights er fra ungdomskampe. Youtube highlights er jo ofte ekstremt flatterende for spilleren, så hvis ikke en gang disse kan skabe lidt beundring, ja så ved jeg ikke. Men nu har eg vel nok brokket mig over denne transfer en 3-4 gange her på forum, så jeg tror jeg stopper nu, ser tiden an, og håber på det bedste.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo

9 år 2 måneder siden #12 af Vinícius
Nu kan jeg ikke huske reglerne, men fra hvilken alder må man skrive kontrakt med en ung spiller uden for Europa??

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum