Dani Carvajal bliver klar til CL-finale
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Gode nyheder for Zinedine Zidane og Real Madrid.
Dani Carvajal er på vej tilbage i fuldt firspring og alt peger nu i retning af, at han bliver fuldstændig klar til Champions League-finalen, som spilles den 3. juni i Cardiff.
Den spanske højreback var i tirsdags til kontrol i Valdebebas og her konstaterede man, at han er på rette vej i sin genoptræning og at kun et pludseligt tilbagefald kan forhindre ham i at være til disposition til den sidste store finale i denne sæson.
Dani Carvajal blev skadet i første CL-semifinalekamp mod Atlético Madrid og blev i pausen afløst af Nacho og efterfølgende kunne man konstatere, at han ville være ude af resten af sæsonens kampe, bortset fra en lille mulighed for at være med i en CL-finale og det ser altså nu ud til at lykkes for den stærke spanier.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Næste skridt må være at Zidane 'indser' at han skal spille med Isco foran Bale såfremt denne bliver klar til finalen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Næste skridt må være at Zidane 'indser' at han skal spille med Isco foran Bale såfremt denne bliver klar til finalen.
Ja, man har sgu sine tvivl om han starter Bale igen.. Personligt synes jeg det virker som Zidane tager det alvorligt at lære af sine fejl og man må sige, at han startede Bale mod Barca var en brøler. Lignende situation med Varane. Jeg vil sige min tro til Zidane slår sig et skår hvis han ikke starter Isco og dels lærer af fejlen at spille Bale 'kold' og at fratage Isco pladsen. Isco er jo en af fodbold-Europas helt store oplevelse lige nu - selvfølgelig må Zidane forstå det og starte ham.....ikke? :s