Florentino Pérez hilste på i Valdebebas

9 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Real Madrid er i fuld gang med at forberede sig til CL-finalen og i dag fik man besøg af Florentino Pérez i Valdebebas.

Real Madrid-præsidenten ønskede at lægge vejen forbi træningsanlægget for at vise spillerne tillid forud for den vigtige kamp og det er ellers sjældent, at Florentino Pérez viser sig på træningsanlægget, men forud for den vigtige kamp, som kan betyde CL-pokal nr. 12 for klubben, ønskede han alligevel at hilse på.

Her kunne han så se Dani Carvajal og Gareth Bale træne med i fuldt omfang og sidstnævnte kronede endda indsatsen med at lave et pragtmål, som blev lykønsket af holdkammeraterne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2 af mat_hattrick
Jeg bider mest mærke i det sidste afsnit omkring Carvajal og Bale.. Mon Bale starter inde? Det vil jo være fuldstændig vanvittigt, men jeg kan næsten ikke forstille mig andet...

9 år 1 måned siden #3 af Thomas
Jeg håber ikke han starter inde. I mine øjne ville det være en hån mod en storspillende Isco. Og sidst der gik han i stykker efter, var det 15 min.

9 år 1 måned siden #4 af Sahinovic

sidstnævnte kronede endda indsatsen med at lave et pragtmål, som blev lykønsket af holdkammeraterne.

Kan der overhovedet være tvivl!?

Florentino Pérez

9 år 1 måned siden #5 af Kassow-Rossing
Isco har lovet Madridistaer verden over at han bliver. Don Perez er tryg og kan igen diktere en dyr Bale på 100 % spilletid ;) Spøg til side!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum